Την έντονη αντίδραση των σιδηροδρομικών υπαλλήλων έχει προκαλέσει η βούληση της κυβέρνησης να προχωρήσει κανονικά η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), εκφράζει τη δυσφορία και απογοήτευσή της για τις σχετικές ανακοινώσεις του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Χρ.Σπιρτζή, κάνοντας λόγο για πλήρη ανακολουθία των προεκλογικών δεσμεύσεων και των μετεκλογικών εξαγγελιών.
«Την προεκλογική περίοδο, αλλά και το προηγούμενο διάστημα, οι σιδηροδρομικοί δέχθηκαν βομβαρδισμό διαβεβαιώσεων πλείστων στελεχών, αλλά και του ίδιου του πρωθυπουργού για ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων, μιλώντας μάλιστα για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο.
»Ο κ. Σπίρτζης, αφού το προηγούμενο διάστημα με δήλωσή του απέκλεισε το ενδεχόμενο του ενιαίου δημόσιου σιδηροδρόμου, επικαλούμενος μάλιστα επιχείρημα αστήρικτο, που μόνο αυτός γνωρίζει (περί δήθεν παράνομων κρατικών επιδοτήσεων 3,5 δισ. ευρώ), επανέρχεται εξαγγέλλοντας την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άλλον τρόπο. Στη συνέχεια των δηλώσεών του αναφέρει, παντελώς αστήρικτα, ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει να συντηρηθεί δώδεκα (12) χρόνια!!! Δήλωση η οποία προκαλεί εκνευρισμό ακόμη και στον πιο καλοπροαίρετο ακροατή. Αναρωτιόμαστε από πού ενημερώνεται ο κ. Σπίρτζης, καθώς ούτε από τις Διοικήσεις ούτε από τους Σιδηροδρομικούς έχει ενημερωθεί. Αν δεν πρόκειται για συνειδητή απαξίωση του σιδηροδρόμου τότε πρόκειται για επικίνδυνη άγνοια», τονίζει η ΠΟΣ.
Η ΠΟΣ και οι εργαζόμενοι, καταλήγει η ανακοίνωση, "θα συνεχίσουμε την προσπάθεια προάσπισης του σιδηροδρόμου που αποτελεί περιουσία του ελληνικού Λαού προς όφελος του πολίτη και του κοινωνικού συνόλου".
voria
Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), εκφράζει τη δυσφορία και απογοήτευσή της για τις σχετικές ανακοινώσεις του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Χρ.Σπιρτζή, κάνοντας λόγο για πλήρη ανακολουθία των προεκλογικών δεσμεύσεων και των μετεκλογικών εξαγγελιών.
«Την προεκλογική περίοδο, αλλά και το προηγούμενο διάστημα, οι σιδηροδρομικοί δέχθηκαν βομβαρδισμό διαβεβαιώσεων πλείστων στελεχών, αλλά και του ίδιου του πρωθυπουργού για ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων, μιλώντας μάλιστα για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο.
»Ο κ. Σπίρτζης, αφού το προηγούμενο διάστημα με δήλωσή του απέκλεισε το ενδεχόμενο του ενιαίου δημόσιου σιδηροδρόμου, επικαλούμενος μάλιστα επιχείρημα αστήρικτο, που μόνο αυτός γνωρίζει (περί δήθεν παράνομων κρατικών επιδοτήσεων 3,5 δισ. ευρώ), επανέρχεται εξαγγέλλοντας την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άλλον τρόπο. Στη συνέχεια των δηλώσεών του αναφέρει, παντελώς αστήρικτα, ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει να συντηρηθεί δώδεκα (12) χρόνια!!! Δήλωση η οποία προκαλεί εκνευρισμό ακόμη και στον πιο καλοπροαίρετο ακροατή. Αναρωτιόμαστε από πού ενημερώνεται ο κ. Σπίρτζης, καθώς ούτε από τις Διοικήσεις ούτε από τους Σιδηροδρομικούς έχει ενημερωθεί. Αν δεν πρόκειται για συνειδητή απαξίωση του σιδηροδρόμου τότε πρόκειται για επικίνδυνη άγνοια», τονίζει η ΠΟΣ.
Η ΠΟΣ και οι εργαζόμενοι, καταλήγει η ανακοίνωση, "θα συνεχίσουμε την προσπάθεια προάσπισης του σιδηροδρόμου που αποτελεί περιουσία του ελληνικού Λαού προς όφελος του πολίτη και του κοινωνικού συνόλου".
voria
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου