Στρατηγική συμφωνία μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Cosco για τη μεταφορά προϊόντων από την Κίνα στην Ευρώπη, μέσω του σιδηροδρόμου υπεγράφη από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, και το διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής κινεζικής εταιρείας, Λι Γιουνπένγκ, παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Σε εβδομαδιαία βάση αναμένεται να διακινούνται τουλάχιστον 10 τρένα με στόχο ο αριθμός τους να διπλασιαστεί εντός του 2015.
Το μνημόνιο συνεργασίας των οκτώ σημείων, θα αποτελέσει το προσχέδιο, προκειμένου να καθιερωθεί ένας αποτελεσματικός διάδρομος για την προώθηση του φορτίου από τον Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ παράλληλα θα προικοδοτήσει την υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η χώρα μας μετατρέπεται πλέον σε κόμβο διακίνησης αγαθών, ενώ ανοίγει ο δρόμος και για την υπογραφή νέων συμφωνιών με εταιρείες εκτός της HP, της ZTE και της SONY που υλοποιούνται ήδη.
Βάσει της συμφωνίας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται να παράσχει την απαιτούμενη χωρητικότητα ώστε να διευκολύνει την κίνηση φορτίων που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών άφιξης των πλοίων.
Η Cosco δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως τον κύριο πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα για τη μεταφορά του φορτίου που εισέρχεται ή εξέρχεται από τον λιμένα του Πειραιά.
Οι αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φτάνουν έως την Ουγγαρία και τη Σλοβακία με χρόνο διακίνησης έως τρεις ημέρες και μέχρι την Τσεχία με χρόνο διακίνησης έως 3,5 ημέρες.
Ethnos
Σε εβδομαδιαία βάση αναμένεται να διακινούνται τουλάχιστον 10 τρένα με στόχο ο αριθμός τους να διπλασιαστεί εντός του 2015.
Το μνημόνιο συνεργασίας των οκτώ σημείων, θα αποτελέσει το προσχέδιο, προκειμένου να καθιερωθεί ένας αποτελεσματικός διάδρομος για την προώθηση του φορτίου από τον Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ παράλληλα θα προικοδοτήσει την υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η χώρα μας μετατρέπεται πλέον σε κόμβο διακίνησης αγαθών, ενώ ανοίγει ο δρόμος και για την υπογραφή νέων συμφωνιών με εταιρείες εκτός της HP, της ZTE και της SONY που υλοποιούνται ήδη.
Βάσει της συμφωνίας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται να παράσχει την απαιτούμενη χωρητικότητα ώστε να διευκολύνει την κίνηση φορτίων που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών άφιξης των πλοίων.
Η Cosco δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως τον κύριο πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα για τη μεταφορά του φορτίου που εισέρχεται ή εξέρχεται από τον λιμένα του Πειραιά.
Οι αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φτάνουν έως την Ουγγαρία και τη Σλοβακία με χρόνο διακίνησης έως τρεις ημέρες και μέχρι την Τσεχία με χρόνο διακίνησης έως 3,5 ημέρες.
Ethnos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου