Φοβερές καταγγελίες αλλά και σημαντικές ειδήσεις βγάζουν οι σημερινές δηλώσεις του προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ανατροπής Νίκου Νικολόπουλου, κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου για το συγκεκριμένο θέμα .
Συγκεκριμένα καταγγέλει ότι ο Μ. Χρυσοχοίδης: «εγκαινίασε σταθμό σύμβασης που διαλύθηκε !!! το 2011» και φέρνει στην δημοσιότητα ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών (2/3/2011), η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι: «η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική» και ότι «η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία»(!!!)…».
Ακόμα υπενθυμίζει ότι ο ίδιος ο Μ. Χρυσοχοίδης στην Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της Siemens και το Πόρισμα που ψηφίστηκε και από τον ίδιο είναι καταπέλτης.
Τέλος αποκαλύπτει: «Την προανάκριση που διενεργήθηκε και την άσκηση το 2007 ποινικών διώξεων κακουργηματικού χαρακτήρα, η κύρια Ανάκριση βρίσκεται επιτέλους, μετά από αρκετή βραδυπορία και προσπάθεια συγκάλυψης, στο τελικό της στάδιο και επίκειται η παραπομπή σε δίκη των ενόχων».
Το πλήρες κείμενο των δηλώσεων του Νίκου Νικολόπουλου έχει ως ακολούθως:
«Ο υπουργός που «δεν είχε διαβάσει» το Μνημόνιο… Ο υπουργός που δεν είχε καταλάβει πόσο θα αυξηθούν τα διόδια από τις αρχές του 2014… Ο υπουργός που σε δημοσίευμά της στις 20/3/2013 η εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» είχε χαρακτηρίσει ως «Μπάτλερ μεγαλοεργολάβων»… Ξαναχτύπησε πάλι σήμερα…
Έφτασε στο σημείο να κάνει επικοινωνιακή φιέστα, για να …εγκαινιάσει το Σταθμό Ταύρου της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, η οποία …έχει διαλυθεί από το …2011(!!!), με την υπ’ αριθμ. 4662/17-2-2011 απόφαση του Δ.Σ του ΟΣΕ.
Δηλαδή, ο κ. Χρυσοχοΐδης εμφανίστηκε για μια ακόμη φορά αδιάβαστος… Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι η σκανδαλώδης σύμβαση 994/2005, σταθμό της οποίας εγκαινίασε, με την παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων των ΜΜΕ των Megaλοεργολάβων της διαπλοκής, έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2005…
Εμφανίστηκε να αγνοεί ότι στη σύμβαση αυτή δόθηκαν, παρά το «ανυπέρβλητο» της προθεσμίας παράδοσής της, ένδεκα(11) παρατάσεις(!!!), μέχρι που το 2011, υπό το βάρος των αδιεξόδων που είχαν δημιουργηθεί, αποφασίστηκε η διάλυσή της με την παραπάνω απόφαση του Δ.Σ του ΟΣΕ…
Εμφανίστηκε να αγνοεί ότι στη σύμβαση αυτή έγιναν τέρατα και σημεία τόσο κατά την υπογραφή της, όσο και κατά την εκτέλεσή της και τη διάλυσή της…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι το Υπουργείο Υποδομών & Δικτύων σε δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 2-3-2011, μετά την παραπάνω απόφαση διάλυσης της συμβ. 994/2005 και τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν, ανέφερε ότι «η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική» και ότι «η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία»(!!!)…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι η δύσοσμη αυτή υπόθεση είχε απασχολήσει την Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της Siemens και το Πόρισμα που ψηφίστηκε και από τον ίδιο τον κ. Χρυσοχοΐδη είναι καταπέλτης για υπουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι για το τεράστιο αυτό σκάνδαλο, μετά την προανάκριση που διενεργήθηκε και την άσκηση το 2007 ποινικών διώξεων κακουργηματικού χαρακτήρα, η κύρια Ανάκριση βρίσκεται επιτέλους, μετά από αρκετή βραδυπορία και προσπάθεια συγκάλυψης, την οποία απέτρεψαν ασυμβίβαστοι Δικαστικοί Λειτουργοί, στο τελικό της στάδιο και επίκειται η παραπομπή σε δίκη των ενόχων, πλην βεβαίως των πολιτικών, που ο επαίσχυντος Νόμος περί ευθύνης υπουργών, έχει παραγράψει τα αδικήματά τους…
Εμφανίστηκε να μην έχει διαβάσει, κατά τη συνήθειά του, τις αλλεπάλληλες Ερωτήσεις& Α.Κ.Ε., τις οποίες του έχουμε απευθύνει στη Βουλή για τη σκανδαλώδη αυτή σύμβαση και να εγκαινιάζει, όπως έδειξαν και τα τηλεοπτικά συνεργεία, ημιτελή το Σταθμό Ταύρου, λαϊκίζοντας σε βάρος των κατοίκων της λαϊκής αυτής συνοικίας των Αθηνών, ενώ θα έπρεπε να απολογηθεί για το ότι, τριάμισι και πλέον χρόνια μετά τη διάλυση της σύμβασης, δεν έχει προκηρυχθεί ακόμη ο διαγωνισμός για την εκτέλεση των υπολειπομένων εργασιών της διαλυθείσας σύμβασης(!!!).
Για όλα τα παραπάνω, όμως, ο κ. Χρυσοχοΐδης θα κληθεί ν’ απαντήσει στη Βουλή των Ελλήνων, σε Επίκαιρη Ερώτηση που θα καταθέσουμε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου».
Δείτε το σχετικό βίντεο με τις δηλώσεις Ν. Νικολόπουλου:
newsbomb
Συγκεκριμένα καταγγέλει ότι ο Μ. Χρυσοχοίδης: «εγκαινίασε σταθμό σύμβασης που διαλύθηκε !!! το 2011» και φέρνει στην δημοσιότητα ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών (2/3/2011), η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι: «η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική» και ότι «η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία»(!!!)…».
Ακόμα υπενθυμίζει ότι ο ίδιος ο Μ. Χρυσοχοίδης στην Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της Siemens και το Πόρισμα που ψηφίστηκε και από τον ίδιο είναι καταπέλτης.
Τέλος αποκαλύπτει: «Την προανάκριση που διενεργήθηκε και την άσκηση το 2007 ποινικών διώξεων κακουργηματικού χαρακτήρα, η κύρια Ανάκριση βρίσκεται επιτέλους, μετά από αρκετή βραδυπορία και προσπάθεια συγκάλυψης, στο τελικό της στάδιο και επίκειται η παραπομπή σε δίκη των ενόχων».
Το πλήρες κείμενο των δηλώσεων του Νίκου Νικολόπουλου έχει ως ακολούθως:
«Ο υπουργός που «δεν είχε διαβάσει» το Μνημόνιο… Ο υπουργός που δεν είχε καταλάβει πόσο θα αυξηθούν τα διόδια από τις αρχές του 2014… Ο υπουργός που σε δημοσίευμά της στις 20/3/2013 η εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» είχε χαρακτηρίσει ως «Μπάτλερ μεγαλοεργολάβων»… Ξαναχτύπησε πάλι σήμερα…
Έφτασε στο σημείο να κάνει επικοινωνιακή φιέστα, για να …εγκαινιάσει το Σταθμό Ταύρου της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, η οποία …έχει διαλυθεί από το …2011(!!!), με την υπ’ αριθμ. 4662/17-2-2011 απόφαση του Δ.Σ του ΟΣΕ.
Δηλαδή, ο κ. Χρυσοχοΐδης εμφανίστηκε για μια ακόμη φορά αδιάβαστος… Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι η σκανδαλώδης σύμβαση 994/2005, σταθμό της οποίας εγκαινίασε, με την παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων των ΜΜΕ των Megaλοεργολάβων της διαπλοκής, έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2005…
Εμφανίστηκε να αγνοεί ότι στη σύμβαση αυτή δόθηκαν, παρά το «ανυπέρβλητο» της προθεσμίας παράδοσής της, ένδεκα(11) παρατάσεις(!!!), μέχρι που το 2011, υπό το βάρος των αδιεξόδων που είχαν δημιουργηθεί, αποφασίστηκε η διάλυσή της με την παραπάνω απόφαση του Δ.Σ του ΟΣΕ…
Εμφανίστηκε να αγνοεί ότι στη σύμβαση αυτή έγιναν τέρατα και σημεία τόσο κατά την υπογραφή της, όσο και κατά την εκτέλεσή της και τη διάλυσή της…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι το Υπουργείο Υποδομών & Δικτύων σε δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 2-3-2011, μετά την παραπάνω απόφαση διάλυσης της συμβ. 994/2005 και τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν, ανέφερε ότι «η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική» και ότι «η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία»(!!!)…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι η δύσοσμη αυτή υπόθεση είχε απασχολήσει την Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της Siemens και το Πόρισμα που ψηφίστηκε και από τον ίδιο τον κ. Χρυσοχοΐδη είναι καταπέλτης για υπουργούς και υπηρεσιακούς παράγοντες…
Εμφανίστηκε να αγνοεί, ότι για το τεράστιο αυτό σκάνδαλο, μετά την προανάκριση που διενεργήθηκε και την άσκηση το 2007 ποινικών διώξεων κακουργηματικού χαρακτήρα, η κύρια Ανάκριση βρίσκεται επιτέλους, μετά από αρκετή βραδυπορία και προσπάθεια συγκάλυψης, την οποία απέτρεψαν ασυμβίβαστοι Δικαστικοί Λειτουργοί, στο τελικό της στάδιο και επίκειται η παραπομπή σε δίκη των ενόχων, πλην βεβαίως των πολιτικών, που ο επαίσχυντος Νόμος περί ευθύνης υπουργών, έχει παραγράψει τα αδικήματά τους…
Εμφανίστηκε να μην έχει διαβάσει, κατά τη συνήθειά του, τις αλλεπάλληλες Ερωτήσεις& Α.Κ.Ε., τις οποίες του έχουμε απευθύνει στη Βουλή για τη σκανδαλώδη αυτή σύμβαση και να εγκαινιάζει, όπως έδειξαν και τα τηλεοπτικά συνεργεία, ημιτελή το Σταθμό Ταύρου, λαϊκίζοντας σε βάρος των κατοίκων της λαϊκής αυτής συνοικίας των Αθηνών, ενώ θα έπρεπε να απολογηθεί για το ότι, τριάμισι και πλέον χρόνια μετά τη διάλυση της σύμβασης, δεν έχει προκηρυχθεί ακόμη ο διαγωνισμός για την εκτέλεση των υπολειπομένων εργασιών της διαλυθείσας σύμβασης(!!!).
Για όλα τα παραπάνω, όμως, ο κ. Χρυσοχοΐδης θα κληθεί ν’ απαντήσει στη Βουλή των Ελλήνων, σε Επίκαιρη Ερώτηση που θα καταθέσουμε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου».
Δείτε το σχετικό βίντεο με τις δηλώσεις Ν. Νικολόπουλου:
newsbomb
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου