Εάν θελήσει κανείς να φανταστεί πώς θα μοιάζει η χερσαία λιμενική ζώνη του Κατακόλου όταν ολοκληρωθούν οι εν εξελίξει σήμερα εργασίες που ανέλαβε να υλοποιήσει στο ακέραιο η νέα δημοτική αρχή Πύργου, τότε απλώς δεν θα έχει μέτρο σύγκρισης με τίποτα από όσα προηγήθηκαν στην περιοχή!
Η υφιστάμενη κατάσταση ωχριά μπροστά στις εικόνες της ψηφιακής μακέτας των εργασιών αλλά η είδηση δεν είναι αυτή… Πρόκειται για δέσμευση, μετά την επικυροποίηση σε τεύχος της εφημερίδας της Κυβερνήσεως του σχετικού ΦΕΚ, περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων και πολεοδομικών θεμάτων που έγινε μόλις στις 29 του περασμένου μήνα.
Χονδρικά θα μπορούσαμε απλώς να σας φέρουμε την εικόνα της υφιστάμενης θέσης πραγμάτων στη λιμενική ζώνη του Κατακόλου με την τελική εικόνα του τον Αύγουστο του 2015, αν σας βάλουμε να αναλογιστείτε τα πάντα… «ένα βήμα» μπροστά!
Παραλία, πλοία, πάρκινγκ, οχήματα και νέες κατασκευές για πεζούς, διερχόμενα οχήματα εμπλεκόμενα της κρουαζιέρας και χώρους αναψυχής και από-επιβίβασης τουριστών.
Με την επέκταση της παραλιακής ζώνης και του προσήνεμου μόλου αναμένεται να δημιουργηθεί διάδρομος πλάτους 3,5 μέτρων με μεταλλικό κιγκλίδωμα κατά μήκος του για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων ενώ στο τέλος του διαδρόμου αυτού θα γίνεται η σύνδεσή του με τον δημοτικό δρόμο και θα πεζοδρομηθεί για τις ώρες αιχμής!
Στη νέα οδό θα κατασκευαστεί χώρος εκδηλώσεων και αναψυχής ενώ στα τελευταία του 25 μέτρα θα διαπλατυνθεί με εκατέρωθεν πεζοδρόμια δυο μέτρων και την οδό να έχει τελικό πλάτος 5,5μ.
Εντός λιμένος η κυκλοφοριακή οργάνωση περιλαμβάνει διάδρομο κίνησης πεζών από και προς τα κρουαζιερόπλοια, χωροθέτηση 29 θέσεων λεωφορείων, 16 θέσεων λεωφορείων κατά μήκος της προβλήτας με αποκλειστικό σκοπό την αναμονή τους και ουχί την από-επιβίβαση πελατών τους.
Χωροθέτηση ακόμη, 31 θέσεων ταξί με ειδικές διαγραμμίσεις και 6 επιπλέον θέσεων ταξί αναμονής στην προβλήτα.
Δημιουργία τριών κυκλικών κόμβων για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας για την ομαλή διεξαγωγή των ελιγμών οχημάτων βαρέου τύπου και για τον σκοπό αυτό θα γίνει η διαπλάτυνση της υφιστάμενης νησίδας (στο ύψος σήμερα το δημοτικού λιμενικού ταμείου) καθώς και κατασκευή κυκλικού κόμβου με διαμόρφωση παρκινγκ για μία θέση στάσης λεωφορείου, πέντε θέσεων για ενοικιαζόμενα οχήματα, 3 θέσεις υπαλλήλων του λιμενικού ταμείου και πέντε ελεύθερες θέσεις στάθμευσης.
Ο συγκεκριμένος κόμβος (θα γίνει στο ύψος του σημερινού Ναυτικού Ομίλου Κατακό λου) και θα χρησιμεύει και για τους ελιγμούς των μεγάλων οχημάτων και θα τοποθετηθούν για την κατασκευή του κυβόλιθοι για τη ρύθμιση της ταχύτητάς τους.
Σε ό,τι αφορά τη μονοδρόμηση της σημερινής κεντρικού οδού Κατακόλου, θα τίθεται σε εφαρμογή από επτά πρωί έως εννιά βράδυ τις ημέρες με κρουαζιέρα και κατεύθυνση το λιμάνι. Η αντίθετη φορά της κυκλοφορία θα διεξάγεται από την οδό Αγίου Νικολάου (λεγόμενη στους ντόπιους και ως πίσω γειτονιά).
patrisnews
Η υφιστάμενη κατάσταση ωχριά μπροστά στις εικόνες της ψηφιακής μακέτας των εργασιών αλλά η είδηση δεν είναι αυτή… Πρόκειται για δέσμευση, μετά την επικυροποίηση σε τεύχος της εφημερίδας της Κυβερνήσεως του σχετικού ΦΕΚ, περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων και πολεοδομικών θεμάτων που έγινε μόλις στις 29 του περασμένου μήνα.
Χονδρικά θα μπορούσαμε απλώς να σας φέρουμε την εικόνα της υφιστάμενης θέσης πραγμάτων στη λιμενική ζώνη του Κατακόλου με την τελική εικόνα του τον Αύγουστο του 2015, αν σας βάλουμε να αναλογιστείτε τα πάντα… «ένα βήμα» μπροστά!
Παραλία, πλοία, πάρκινγκ, οχήματα και νέες κατασκευές για πεζούς, διερχόμενα οχήματα εμπλεκόμενα της κρουαζιέρας και χώρους αναψυχής και από-επιβίβασης τουριστών.
Με την επέκταση της παραλιακής ζώνης και του προσήνεμου μόλου αναμένεται να δημιουργηθεί διάδρομος πλάτους 3,5 μέτρων με μεταλλικό κιγκλίδωμα κατά μήκος του για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων ενώ στο τέλος του διαδρόμου αυτού θα γίνεται η σύνδεσή του με τον δημοτικό δρόμο και θα πεζοδρομηθεί για τις ώρες αιχμής!
Στη νέα οδό θα κατασκευαστεί χώρος εκδηλώσεων και αναψυχής ενώ στα τελευταία του 25 μέτρα θα διαπλατυνθεί με εκατέρωθεν πεζοδρόμια δυο μέτρων και την οδό να έχει τελικό πλάτος 5,5μ.
Εντός λιμένος η κυκλοφοριακή οργάνωση περιλαμβάνει διάδρομο κίνησης πεζών από και προς τα κρουαζιερόπλοια, χωροθέτηση 29 θέσεων λεωφορείων, 16 θέσεων λεωφορείων κατά μήκος της προβλήτας με αποκλειστικό σκοπό την αναμονή τους και ουχί την από-επιβίβαση πελατών τους.
Χωροθέτηση ακόμη, 31 θέσεων ταξί με ειδικές διαγραμμίσεις και 6 επιπλέον θέσεων ταξί αναμονής στην προβλήτα.
Δημιουργία τριών κυκλικών κόμβων για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας για την ομαλή διεξαγωγή των ελιγμών οχημάτων βαρέου τύπου και για τον σκοπό αυτό θα γίνει η διαπλάτυνση της υφιστάμενης νησίδας (στο ύψος σήμερα το δημοτικού λιμενικού ταμείου) καθώς και κατασκευή κυκλικού κόμβου με διαμόρφωση παρκινγκ για μία θέση στάσης λεωφορείου, πέντε θέσεων για ενοικιαζόμενα οχήματα, 3 θέσεις υπαλλήλων του λιμενικού ταμείου και πέντε ελεύθερες θέσεις στάθμευσης.
Ο συγκεκριμένος κόμβος (θα γίνει στο ύψος του σημερινού Ναυτικού Ομίλου Κατακό λου) και θα χρησιμεύει και για τους ελιγμούς των μεγάλων οχημάτων και θα τοποθετηθούν για την κατασκευή του κυβόλιθοι για τη ρύθμιση της ταχύτητάς τους.
Σε ό,τι αφορά τη μονοδρόμηση της σημερινής κεντρικού οδού Κατακόλου, θα τίθεται σε εφαρμογή από επτά πρωί έως εννιά βράδυ τις ημέρες με κρουαζιέρα και κατεύθυνση το λιμάνι. Η αντίθετη φορά της κυκλοφορία θα διεξάγεται από την οδό Αγίου Νικολάου (λεγόμενη στους ντόπιους και ως πίσω γειτονιά).
patrisnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου