Τη θριαμβολογία της κυβερνήσεως για το επίτευγμα της μείωσης των εισιτηρίων έρχεται να καταρρίψει το ΙΝΚΑ
Το «ψέμα» της μείωσης των εισιτηρίων των ΜΜΜ έγινε αντιληπτό από την Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας που με ένα δελτίο τύπου ξετινάζει την ηγεσία του του υπουργείου Υποδομών.
Οι υποτιθέμενες μειώσεις κόστους εισιτηρίων και καρτών βρέθηκαν στο στόχαστρο του ΙΝΚΑ.
Όπως θα δείτε και εσείς, η κυβέρνηση στις ορέξεις των τροικανών όχι μόνο δε μείωσε τις τιμές αλλά αύξησε το κόστος μετακίνησης ενώ μείωσε και την ποιότητα αυτής.
Δείτε βήμα προς βήμα το μέτρο της… μείωσης των εισιτηρίων
«Κύριε υπουργέ Υποδομών Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη στο Δ.Τ. του ΟΑΣΑ αναφέρεται ότι: Από την 1η Σεπτεμβρίου οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ θα κοστίζουν λιγότερο στο επιβατικό κοινό για τον απλό λόγο ότι μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στο 1,20€ (από 1,40€) και καθιερώνεται μια νέα ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα με κόστος 30€, ενώ η αντίστοιχη σήμερα κοστίζει 45€…
Γεγονότα που είναι αναληθή και παραπλανητικά επειδή:
• Όσον αφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου (που αφορά το 30% των επιβατών – περιστασιακοί χρήστες) η τιμή του αυξάνεται αφού με απλή Μέθοδο των Τριών (90’ – 1,4ευρώ και 70’ – 1,2 ευρώ) σημαίνει ότι από 0,93 ευρώ ανά ώρα αυξάνεται σε 1,03 ευρώ ανά ώρα, και καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, που έδινε την δυνατότητα παράτασης του χρόνου επιβίβασης σε πάνω από 90 λεπτά, έτσι τώρα υποχρεώνει τους επιβάτες μετά τα 70 λεπτά να ακυρώνουν και δεύτερο εισιτήριο (ακόμα και εάν βρίσκονται μέσα στο Μετρό, θα πρέπει να κατέβουν και να το ακυρώσουν, χάνοντας χρόνο από τη διαδρομή τους).
• Καταργείται το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ. Οι περιστασιακοί χρήστες που δεν χρησιμοποιούν το μετρό δεν θα δουν διαφορά στην τιμή με την χρήση του ενιαίου εισιτηρίου, αντίθετα με όσα ισχυρίζεστε στο Δ.Τ.
• Καταργείται η Μηνιαία Κάρτα αξίας 20 ευρώ και η ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 200 ευρώ. Η τιμή της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα (με το Μετρό και Ηλεκτρικό) γίνεται 30 ευρώ και αντίστοιχα 320 ευρώ, αλλά οι επιβάτες που δεν χρησιμοποιούσαν Μετρό και Ηλεκτρικό (50%) θα αναγκαστούν να πληρώσουν 10 ευρώ και αντίστοιχα 120 ευρώ παραπάνω! και καταργείται έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης.
Με βάση τα παραπάνω αυξάνονται τα εισιτήρια του 80% των επιβατών!
Τι ζητά το ΙΝΚΑ
Το ΙΝΚΑ ζητά να διατηρηθούν: Τα 90’ – 1,4ευρώ, η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, και η έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης και η Μηνιαία και Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 20 και 200 ευρώ. Επίσης ο νέος σχεδιασμός του δικτύου για εξυπηρέτηση του Μετρό, δεν θα πρέπει να αποκλείσει την χρήση των άλλων μεταφορικών μέσων, δίνοντας ευελιξία στην επιλογή των επιβατών και ανεξαρτητοποίηση τους σε πιθανή μη λειτουργία του Μετρό.
• Για τις μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο το ποσοστό του πτωχευμένου λαού που χρησιμοποιεί σε τακτική βάση το αεροπλάνο είναι μηδενικό.
• Οι εργάσιμες μέρες είναι 22 τον μήνα και όχι 30 συνεπώς δεν ισχύουν «τα περί μετακίνησης με 1 ευρώ την ημέρα» για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Τις οκτώ μέρες το μήνα που δεν εργάζεται (όποιος τυχερός έχει εργασία) απλώς δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ.
Και κάνουμε έκκληση να αντιμετωπίζετε την φτώχεια και την απόγνωση του λαού όχι στα πλαίσια της «Νέας στρατηγικής επικοινωνίας», αλλά με ανθρωπιά αφού τα ποσά των 30, 320 κτλ. ευρώ δεν είναι αυτονόητα για ένα λαό που του κατάσχουν το μισθό και το σπίτι του, δεν έχει φάρμακά και αυτοκτονεί.»
newsbomb
Το «ψέμα» της μείωσης των εισιτηρίων των ΜΜΜ έγινε αντιληπτό από την Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας που με ένα δελτίο τύπου ξετινάζει την ηγεσία του του υπουργείου Υποδομών.
Οι υποτιθέμενες μειώσεις κόστους εισιτηρίων και καρτών βρέθηκαν στο στόχαστρο του ΙΝΚΑ.
Όπως θα δείτε και εσείς, η κυβέρνηση στις ορέξεις των τροικανών όχι μόνο δε μείωσε τις τιμές αλλά αύξησε το κόστος μετακίνησης ενώ μείωσε και την ποιότητα αυτής.
Δείτε βήμα προς βήμα το μέτρο της… μείωσης των εισιτηρίων
«Κύριε υπουργέ Υποδομών Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη στο Δ.Τ. του ΟΑΣΑ αναφέρεται ότι: Από την 1η Σεπτεμβρίου οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ θα κοστίζουν λιγότερο στο επιβατικό κοινό για τον απλό λόγο ότι μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στο 1,20€ (από 1,40€) και καθιερώνεται μια νέα ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα με κόστος 30€, ενώ η αντίστοιχη σήμερα κοστίζει 45€…
Γεγονότα που είναι αναληθή και παραπλανητικά επειδή:
• Όσον αφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου (που αφορά το 30% των επιβατών – περιστασιακοί χρήστες) η τιμή του αυξάνεται αφού με απλή Μέθοδο των Τριών (90’ – 1,4ευρώ και 70’ – 1,2 ευρώ) σημαίνει ότι από 0,93 ευρώ ανά ώρα αυξάνεται σε 1,03 ευρώ ανά ώρα, και καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, που έδινε την δυνατότητα παράτασης του χρόνου επιβίβασης σε πάνω από 90 λεπτά, έτσι τώρα υποχρεώνει τους επιβάτες μετά τα 70 λεπτά να ακυρώνουν και δεύτερο εισιτήριο (ακόμα και εάν βρίσκονται μέσα στο Μετρό, θα πρέπει να κατέβουν και να το ακυρώσουν, χάνοντας χρόνο από τη διαδρομή τους).
• Καταργείται το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ. Οι περιστασιακοί χρήστες που δεν χρησιμοποιούν το μετρό δεν θα δουν διαφορά στην τιμή με την χρήση του ενιαίου εισιτηρίου, αντίθετα με όσα ισχυρίζεστε στο Δ.Τ.
• Καταργείται η Μηνιαία Κάρτα αξίας 20 ευρώ και η ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 200 ευρώ. Η τιμή της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα (με το Μετρό και Ηλεκτρικό) γίνεται 30 ευρώ και αντίστοιχα 320 ευρώ, αλλά οι επιβάτες που δεν χρησιμοποιούσαν Μετρό και Ηλεκτρικό (50%) θα αναγκαστούν να πληρώσουν 10 ευρώ και αντίστοιχα 120 ευρώ παραπάνω! και καταργείται έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης.
Με βάση τα παραπάνω αυξάνονται τα εισιτήρια του 80% των επιβατών!
Τι ζητά το ΙΝΚΑ
Το ΙΝΚΑ ζητά να διατηρηθούν: Τα 90’ – 1,4ευρώ, η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, και η έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης και η Μηνιαία και Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 20 και 200 ευρώ. Επίσης ο νέος σχεδιασμός του δικτύου για εξυπηρέτηση του Μετρό, δεν θα πρέπει να αποκλείσει την χρήση των άλλων μεταφορικών μέσων, δίνοντας ευελιξία στην επιλογή των επιβατών και ανεξαρτητοποίηση τους σε πιθανή μη λειτουργία του Μετρό.
• Για τις μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο το ποσοστό του πτωχευμένου λαού που χρησιμοποιεί σε τακτική βάση το αεροπλάνο είναι μηδενικό.
• Οι εργάσιμες μέρες είναι 22 τον μήνα και όχι 30 συνεπώς δεν ισχύουν «τα περί μετακίνησης με 1 ευρώ την ημέρα» για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Τις οκτώ μέρες το μήνα που δεν εργάζεται (όποιος τυχερός έχει εργασία) απλώς δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ.
Και κάνουμε έκκληση να αντιμετωπίζετε την φτώχεια και την απόγνωση του λαού όχι στα πλαίσια της «Νέας στρατηγικής επικοινωνίας», αλλά με ανθρωπιά αφού τα ποσά των 30, 320 κτλ. ευρώ δεν είναι αυτονόητα για ένα λαό που του κατάσχουν το μισθό και το σπίτι του, δεν έχει φάρμακά και αυτοκτονεί.»
newsbomb
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου