Μια νέα ουσιώδης –και θετική– εξέλιξη σημειώθηκε σε ότι αφορά το θέμα της δημοπράτησης των έργων οδοποιίας στο τμήμα Πάτρας-Πύργου.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του patrisnews.com για την απεμπλοκή του έργου από τις γραφειοκρατικές κ.ά. διαδικασίες παρενέβη χθες ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Ο κ. Σαμαράς έδωσε οδηγίες και κατευθύνσεις για την άρση του αδιεξόδου που είχε παρουσιαστεί με την ένταξη του έργου σε ειδικό ενάριθμο κωδικό ώστε να καταστεί εφικτή η δημοπράτησή του.
Όπως ανέφεραν μάλιστα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, η απασφάλιση του κωδικού τούς λύνει τα χέρια για να προχωρήσουν οι διαδικασίες και να γίνει εφικτή η δημοπράτηση πολύ πιο πριν από το τέλος του έτους όπως ελέγετο πριν από λίγες ημέρες.
Εκείνο πάντως που δεν είναι ακόμα γνωστό είναι η πηγή χρηματοδότησης, αν θα είναι από εθνικούς πόρους ή με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Θεωρείται πιθανό να γίνει η έναρξη του έργου με εθνική χρηματοδότηση και να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ μόλις «ανοίξει» το πρόγραμμα, κάτι που υπολογίζεται να γίνει εντός του 2015.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι προφανές είναι το γεγονός ότι ύστερα από 8 μήνες ουσιαστικής απραξίας (από την ψήφιση του νόμου στη Βουλή) το θέμα της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου κινείται σε αρκετά καλούς ρυθμούς, αν υπολογίσουμε τις γνωστές ελληνικές «αγκυλώσεις» σε τέτοια ζητήματα.
patrisnews
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του patrisnews.com για την απεμπλοκή του έργου από τις γραφειοκρατικές κ.ά. διαδικασίες παρενέβη χθες ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Ο κ. Σαμαράς έδωσε οδηγίες και κατευθύνσεις για την άρση του αδιεξόδου που είχε παρουσιαστεί με την ένταξη του έργου σε ειδικό ενάριθμο κωδικό ώστε να καταστεί εφικτή η δημοπράτησή του.
Όπως ανέφεραν μάλιστα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, η απασφάλιση του κωδικού τούς λύνει τα χέρια για να προχωρήσουν οι διαδικασίες και να γίνει εφικτή η δημοπράτηση πολύ πιο πριν από το τέλος του έτους όπως ελέγετο πριν από λίγες ημέρες.
Εκείνο πάντως που δεν είναι ακόμα γνωστό είναι η πηγή χρηματοδότησης, αν θα είναι από εθνικούς πόρους ή με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Θεωρείται πιθανό να γίνει η έναρξη του έργου με εθνική χρηματοδότηση και να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ μόλις «ανοίξει» το πρόγραμμα, κάτι που υπολογίζεται να γίνει εντός του 2015.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι προφανές είναι το γεγονός ότι ύστερα από 8 μήνες ουσιαστικής απραξίας (από την ψήφιση του νόμου στη Βουλή) το θέμα της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου κινείται σε αρκετά καλούς ρυθμούς, αν υπολογίσουμε τις γνωστές ελληνικές «αγκυλώσεις» σε τέτοια ζητήματα.
patrisnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου