Άνοιξαν οι μεγαλύτερες σήραγγες των Βαλκανίων
Οι σήραγγες του Καλλιδρόμου, το δυσκολότερο τεχνικό έργο της σύγχρονης Ελλάδας, άνοιξαν μετά από χρόνια εργασιών και κατασκευαστικών δυσκολιών.
Το «τρύπημα» της αριστερής σήραγγας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαΐου και οι εργαζόμενοι της βόρειας και της νότιας πλευράς του βουνού έδωσαν τα χέρια σε ένα πανηγυρικό κλίμα, αφού κατάφεραν με τη σκληρή δουλειά τους να τιθασεύουν την άγρια φύση του βουνού της Στερεάς Ελλάδας.
Ετσι μέχρι το 2016 η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα γίνεται με το τρένο μέσα σε 3.15'. Οπως αναφέρει και tovima η Ελλάδα μπορεί να υπερηφανεύεται για μία νέα πρωτιά, αφού κατασκεύασε τα μεγαλύτερα συγκοινωνιακά τούνελ των Βαλκανίων.
Το έργο ήταν από τα πιο δύσκολα, αφού οι γεωλογικές συνθήκες και οι ιδιότητες του μαλακού πετρώματος δεν έδιναν πολλές λύσεις στους μηχανικούς.
Η συγκεκριμένη εργολαβία κόστισε 220 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο του έργου περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
Ασύλληπτες ταχύτητες που θα φτάνουν έως και 250 χλμ ανά ώρα
Η διάνοιξη του Καλλιδρόμου και η αποπεράτωση της νέας γραμμής Τιθορέας - Λιανοκλαδίου είναι το πρώτο βήμα που θα κάνει το ταξίδι μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης υπόθεση τριών ωρών και ενός τετάρτου. Αλλωστε, η σήραγγα μελετήθηκε για ταχύτητες έως και 250 χλμ ανά ώρα, αλλάζοντας τον χάρτη των μεταφορών στην Ελλάδα και καθιστώντας τις αεροπορικές συγκοινωνίες μεταξύ των δύο πόλεων πολυτέλεια.
Οι σήραγγες του Καλλιδρόμου, το δυσκολότερο τεχνικό έργο της σύγχρονης Ελλάδας, άνοιξαν μετά από χρόνια εργασιών και κατασκευαστικών δυσκολιών.
Το «τρύπημα» της αριστερής σήραγγας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαΐου και οι εργαζόμενοι της βόρειας και της νότιας πλευράς του βουνού έδωσαν τα χέρια σε ένα πανηγυρικό κλίμα, αφού κατάφεραν με τη σκληρή δουλειά τους να τιθασεύουν την άγρια φύση του βουνού της Στερεάς Ελλάδας.
Ετσι μέχρι το 2016 η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα γίνεται με το τρένο μέσα σε 3.15'. Οπως αναφέρει και tovima η Ελλάδα μπορεί να υπερηφανεύεται για μία νέα πρωτιά, αφού κατασκεύασε τα μεγαλύτερα συγκοινωνιακά τούνελ των Βαλκανίων.
Το έργο ήταν από τα πιο δύσκολα, αφού οι γεωλογικές συνθήκες και οι ιδιότητες του μαλακού πετρώματος δεν έδιναν πολλές λύσεις στους μηχανικούς.
Η συγκεκριμένη εργολαβία κόστισε 220 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο του έργου περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
Ασύλληπτες ταχύτητες που θα φτάνουν έως και 250 χλμ ανά ώρα
Η διάνοιξη του Καλλιδρόμου και η αποπεράτωση της νέας γραμμής Τιθορέας - Λιανοκλαδίου είναι το πρώτο βήμα που θα κάνει το ταξίδι μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης υπόθεση τριών ωρών και ενός τετάρτου. Αλλωστε, η σήραγγα μελετήθηκε για ταχύτητες έως και 250 χλμ ανά ώρα, αλλάζοντας τον χάρτη των μεταφορών στην Ελλάδα και καθιστώντας τις αεροπορικές συγκοινωνίες μεταξύ των δύο πόλεων πολυτέλεια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου