Ακόμα και τα 12 εκατομμύρια ευρώ αναμένεται να ξεπεράσουν οι απώλειες εσόδων από τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
H εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με την Ημερησία, φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το ενδεχόμενο να ζητήσει η τρόικα την επιβολή αυξήσεων στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, ακόμα και κατά 25%, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί στο Mνημόνιο 3.
Oι δεσμεύσεις του υπουργείου Yποδομών προς τα αρμόδια κλιμάκια της τρόικας ότι οι εταιρείες θα παρουσιάσουν μια πιο υγιή οικονομική εικόνα από τη μείωση της λαθρεπιβίβασης φαίνεται να ανατρέπονται εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από πωλήσεις εισιτηρίων, την ίδια στιγμή φυσικά που μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων στα μέσα που απεργούν πληρώνονται. Έτσι, ματαιώνονται οι προσπάθειες για μείωση των ελλειμμάτων.
Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη της ΣTAΣY εκτιμούν ότι από την απεργία του μετρό αλλά και τη συμμετοχή των άλλων συγκοινωνιακών μέσων στις κινητοποιήσεις καθημερινά καταγράφονται απώλειες περίπου 800 χιλιάδων ευρώ.
Παράλληλα, η οποιαδήποτε ρύθμιση για τους κατόχους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα σταθερής τροχιάς αναμένεται να μετακυλίσει τις επιπτώσεις και στον Φεβρουάριο.
Δεν είναι τυχαίο ότι, όπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, η AMEΛ έχει επιστρέψει όσον αφορά τα έσοδά της στα επίπεδα του 2007.
Τα έσοδα σήμερα φτάνουν τα 80 εκατομμύρια ευρώ, ακριβώς όσο ήταν ο κύκλος εργασιών το 2007, όταν η τιμή του εισιτηρίου ήταν 0,80 ευρώ και ο αριθμός των εν λειτουργία σταθμών κατά πολύ μικρότερος.
briefingnews
H εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με την Ημερησία, φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το ενδεχόμενο να ζητήσει η τρόικα την επιβολή αυξήσεων στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, ακόμα και κατά 25%, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί στο Mνημόνιο 3.
Oι δεσμεύσεις του υπουργείου Yποδομών προς τα αρμόδια κλιμάκια της τρόικας ότι οι εταιρείες θα παρουσιάσουν μια πιο υγιή οικονομική εικόνα από τη μείωση της λαθρεπιβίβασης φαίνεται να ανατρέπονται εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από πωλήσεις εισιτηρίων, την ίδια στιγμή φυσικά που μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων στα μέσα που απεργούν πληρώνονται. Έτσι, ματαιώνονται οι προσπάθειες για μείωση των ελλειμμάτων.
Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη της ΣTAΣY εκτιμούν ότι από την απεργία του μετρό αλλά και τη συμμετοχή των άλλων συγκοινωνιακών μέσων στις κινητοποιήσεις καθημερινά καταγράφονται απώλειες περίπου 800 χιλιάδων ευρώ.
Παράλληλα, η οποιαδήποτε ρύθμιση για τους κατόχους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα σταθερής τροχιάς αναμένεται να μετακυλίσει τις επιπτώσεις και στον Φεβρουάριο.
Δεν είναι τυχαίο ότι, όπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, η AMEΛ έχει επιστρέψει όσον αφορά τα έσοδά της στα επίπεδα του 2007.
Τα έσοδα σήμερα φτάνουν τα 80 εκατομμύρια ευρώ, ακριβώς όσο ήταν ο κύκλος εργασιών το 2007, όταν η τιμή του εισιτηρίου ήταν 0,80 ευρώ και ο αριθμός των εν λειτουργία σταθμών κατά πολύ μικρότερος.
briefingnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου