Όπως τονίζει στην ΕΞΠΡΕΣ ο πρόεδρος της εταιρίας Βασίλης Ραλάκης, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας προβλέπεται τζίρος ύψους 55 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο θα επενδυθεί στην εξάπλωση της εταιρίας. Σε πλήρη ανάπτυξη, εξυπηρετώντας Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Ρόδο, Σκιάθο και Ρώμη, Μαδρίτη, Λονδίνο, Μόσχα, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Τελ Αβίβ, αναμένεται να βρεθεί τη διετία 2014-2015. Ωστόσο, «κλειδί» της στρατηγικής της θα είναι οι υπηρεσίες cargo που θα παρέχει επιστρατεύοντας αεροπλάνα τύπου combi (το μισό είναι επιβατικό και το μισό είναι φορτηγό αεροπλάνο). «Τα ελληνικά προϊόντα δεν φτάνουν στον καταναλωτή φρέσκα, αφού έως τώρα μπορούν να μεταφερθούν μόνο με φορτηγά. Αξίζει να αναλογιστούμε ότι η Ολλανδία εξάγει 180 τόνους τουλίπας. Εμείς γιατί δεν μπορούμε να βάλουμε τα ελληνικά φρούτα σε supermarkets του εξωτερικού;», αναρωτιέται ο κ. Ραλάκης.
Το στοίχημα για την εταιρία είναι το άνοιγμα νέων αγορών. «Η Ευρώπη είναι παρθένα αεροπορικά. Υπάρχουν κενά στην αγορά. Από την άλλη, η Ελλάδα είναι ιδανικός προορισμός, καθώς υπάρχει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, αλλά από πολλές χώρες δεν υπάρχει αεροπορική πρόσβαση», σύμφωνα με τον κ. Ραλάκη. Στους άμεσους στόχους της εταιρίας είναι να ανοίξει «γέφυρες» με την Ανατολική Ευρώπη (π.χ.. Ουκρανία), αλλά και με το Ισραήλ, με απευθείας πτήση από και προς το Τελ Αβίβ, «λόγω του τεράστιου ενδιαφέροντος των Ισραηλινών για το Πήλιο». «Η οικονομική επιτυχία έρχεται όταν ανοίγεις αγορές, όχι όταν πας σε γεμάτες. Είμαστε εδώ για να ανοίξουμε αγορές», δηλώνει με έμφαση ο πρόεδρος της εταιρίας.
Η διαφορετικότητα της εταιρίας (μότο της είναι το «the different airline») έγκειται εν πολλοίς στην τιμολογιακή πολιτική της. Οι τιμές των εισιτηρίων θα παραμένουν σταθερές καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου και δεν θα υπάρχουν βεβαρημένες χρεώσεις για κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Ενδεικτικά, το δρομολόγιο Αθήνα-Βόλος μετ'Α επιστροφής, θα κοστίζει περίπου 65 ευρώ, το Αθήνα - Ρώμη 120 και το Αθήνα-Λονδίνο 160 ευρώ. Στην τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνεται μία βαλίτσα, καθώς και lunch box, παρόλο που πάγια τακτική των low cost είναι οι συγκεκριμένες παροχές να έχουν επιπλέον χρέωση. Ακόμα, η εταιρία θα συνδέει απευθείας προορισμούς του εξωτερικού (π.χ. Ισπανία-Αγγλία), ώστε «ένα ελληνικό αεροπλάνο να ταξιδεύει σε όλα τα αεροδρόμια».
Σύμφωνα με τον κ. Ραλάκη, το προσωπικό της εταιρίας θα προέρχεται από το Βόλο και τη Θεσσαλία γενικότερα, σε ποσοστό 80% - 90%. Ήδη απασχολούνται 200 άτομα, ενώ σταδιακά θα ενσωματώνονται και άλλοι υπάλληλοι στο έμψυχο δυναμικό της.
Ωστόσο, γεγονός είναι πως ο κ. Ραλάκης, ο οποίος διαθέτει εμπειρία 32 χρόνων ως πιλότος και έχει διαμείνει στην Αμερική περίπου 40 χρόνια, αντιμετώπισε πληθώρα γραφειοκρατικών εμποδίων προκειμένου να υλοποιηθεί το εγχείρημα. Αναμένοντας τις τελικές άδειες της ΥΠΑ, που θα εκδοθούν τον επόμενο μήνα, σημειώνει: «Έχω την ελληνική νοοτροπία. Ένας Αμερικανός θα είχε φύγει στον πρώτο μήνα. Στην Αμερική η αντίστοιχη άδεια εκδίδεται σε ένα μήνα». Αναφορικά με το επενδυτικό σχήμα το οποία βρίσκεται πίσω από τη Hellas Airlines o κ. Ραλάκης αναφέρει: «Είναι κυρίως Ελληνοαμερικανοί που εμπλέκονται και σε άλλες αεροπορικές εταιρίες του εξωτερικού, εκ των οποίων πολλοί είναι προσωπικοί φίλοι που πιστεύουν στην επένδυση, άνθρωποι που επενδύουν το κομπόδεμα μιας ζωής για να συμμετάσχουν και μερικοί Βολιώτες», διαβεβαιώνοντας ότι κανένας από τους γνωστούς παίκτες της ελληνικής αγοράς δεν συνδέεται με την εταιρία. «Δημιουργούμε μια σπίθα ελπίδας και αποδεικνύουμε ότι έχουμε το μυαλό και τη δύναμη να παράξουμε έργο. Μια υγιής, δυναμική εταιρία γεννιέται, η οποία μπορεί να στηρίξει τον τουρισμό και τη γεωργία της χώρας», καταλήγει ο κ. Ραλάκης.
express
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου