Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την καταγγελία, ενώ η γιατρός σήμερα είχε μόνο πέντε ραντεβού, οι υπεύθυνοι μίας εκ των ιδιωτικών εταιρειών για ραντεβού, «για άγνωστους και διερευνητέους λόγους», όπως αναφέρει ο ΙΣΑ, της έκλειναν ραντεβού για τις 13 Δεκεμβρίου. Επισημαίνει ακόμη πως της έγγραφης καταγγελίας έχουν προηγηθεί προφορικές καταγγελίες ιατρών-μελών του.
Μεταξύ άλλων, ο ΙΣΑ ζητά την άμεση επαναφορά στα παλαιότερα δεδομένα, «με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του Έλληνα ασφαλισμένου και την προάσπιση του κύρους του ΕΟΠΥΥ».
Προ ημερών στην ενημέρωση της αρμόδιας επιτροπής στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, ανέφερε ότι εξετάζεται ο ενδεδειγμένος τρόπος να ακυρωθούν οι υπάρχουσες συμβάσεις με τις ιδιωτικές εταιρείες για τα τηλεφωνικά ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ και να δημιουργηθεί ένα καινούργιο σύστημα εξυπηρέτησης χωρίς να πληρώνει ο κόσμος ούτε όμως να επιβαρύνεται και το Δημόσιο.
Επίσης είχε ανακοινώσει ότι έχει ζητήσει από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη να διατεθεί πλεονάζον προσωπικό του Δημοσίου στο νέο σύστημα ενώ ταυτόχρονα απηύθυνε έκκληση προς τους ασφαλισμένους να δείξουν υπομονή καθώς η μετάβαση στην καινούργια κατάσταση θα απαιτήσει χρόνο.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας είχε δηλώσει ικανοποιημένος για την αποστολή εξώδικου εκ μέρους της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ προς τις τηλεφωνικές εταιρείες για τις «προσβλητικές και απαράδεκτες» – όπως τις χαρακτήρισε – διαφημίσεις των πενταψήφιων αριθμών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου