facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Διώκονται 13 μη πολιτικά πρόσωπα για την υπόθεση του ΟΣΕ

Τα κακουργήματα της απιστίας σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου, αλλά και της άμεσης συνέργειας στην απιστία αντιμετωπίζουν πλέον 13 στελέχη του ΟΣΕ πρόεδροι, μέλη διοικητικών συμβουλίων κ.λπ.

Οι διώξεις σε βάρος τους ασκήθηκαν από την εισαγγελέα Πρωτοδικών, Πόπη Παπανδρέου. Πρόκειται για το σκέλος εκείνο της υπόθεσης που αφορούν στα μη πολιτικά πρόσωπα. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη δικογραφία έχει σταλεί στη Βουλή σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης υπουργών για τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη. Ωστόσο, τυχόν ποινικές ευθύνες του έχουν υποπέσει σε παραγραφή.

Η υπόθεση περιλαμβάνει τρία σκέλη και ειδικότερα, την αλλαγή των προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, την αδικαιολόγητη καθυστέρηση παράδοσης από τον ανάδοχο του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης επιβατικών μεταφορών του Οργανισμού και την ενοικίαση από τον ΟΣΕ οκτώ συρμών τύπου Desiro.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας διαπιστώθηκε ότι η ενοικίαση των οκτώ ντιζελοκίνητων αυτοκινητάμαξων έγινε έναντι ενός εκατομμυρίου ευρώ τον μήνα, με αποτέλεσμα το κόστος να φτάσει για 16 εκατ. ευρώ για 16 μήνες.

Το απίστευτο όμως ότι αυτές οι αυτοκινητάμαξες είχαν παραχωρηθεί δωρεάν από τον Ιανουάριο του 2004 μέχρι και τον Απρίλιο του 2007 στον ΟΣΕ ως ρήτρα για τη μη έγκαιρη παράδοση του καινούργιου τροχαίου υλικού από την κοινοπραξία Siemens - Ελληνικά Ναυπηγεία. Με το ποσό των 16 εκατ. ευρώ, διαπιστώθηκε από την έρευνα, τα αυτά τρένα θα μπορούσαν σχεδόν να έχουν αγοραστεί.

Σε ό,τι αφορά την προμήθεια τροχαιακού υλικού ο ΟΣΕ υπολογίζεται ότι χάνει ακόμη και σήμερα εκατομμύρια ευρώ. Και γιατί από Ιούλιο του 2006, είχε εγκριθεί ομόφωνα από την αρμόδια διακομματική επιτροπή της Βουλής το πρόγραμμα προμήθειας τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, αλλά η διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να προμηθευτεί 50 ντιζελοκίνητες μηχανές που προορίζονται για έλξη εμπορικών αμαξοστοιχιών.

Ωστόσο, οι μέχρι τότε ομόφωνες αποφάσεις αφορούσαν σε μηχανές μικτής χρήσης. Τελικά οι διαδικασίες πάγωσαν με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα να μην έχει γίνει προμήθεια του υλικού …

Η υπόθεση ανατέθηκε πλέον σε τακτικό ανακριτή.

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news