facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Πήρε πίσω την επίμαχη τροπολογία για τα βυτιοφόρα ο Μάκης Βορίδης

Ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης απέσυρε τελικώς την επίμαχη τροπολογία για τα βυτιοφόρα, μετά τη θύελλα αντιδράσεων που ξέσπασε από την απόφαση του να εντάξει σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων.

«Επειδή εδώ έχουμε συγκυβέρνηση και επειδή οι γνώμες των συγκυβερνώντων κομμάτων πρέπει να γίνονται σεβαστές, εφόσον το ΠΑΣΟΚ έχει αντίρρηση για οποιοδήποτε λόγο, έχει διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο ζήτημα, εγώ δεσμεύτηκα ότι πράγματι οι συγκεκριμένες διατάξεις θα απαλειφθούν από την τροπολογία» ανέφερε.

Σύμφωνα με την τροπολογία για την περίοδο από 2012 έως 2020 οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσεως δεν θα μπορούσαν να τα μετατρέψουν σε βυτιοφόρα, ενώ όσοι ήθελαν να πάρουν άδεια για βυτιοφόρο θα έπρεπε να διαθέτουν όχημα υψηλής τεχνολογίας, παράμετρος που σύμφωνα με τους αυτοκινητιστές θα λειτουργούσε αποτρεπτικά για να ανοίξει ο κλάδος.

Ειδικότερα, ο κ. Βορίδης απέσυρε το βράδυ της Δευτέρας τις δύο τελευταίες παραγράφους σύμφωνα με τις οποίες:

Άδειες Φ.Δ.Χ που έχουν τεθεί σε κυκλοφορία μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου 3887/2010 δεν μπορούν να μετατραπούν σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου, μέχρι την λήξη της μεταβατικής περιόδου. Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για τις άδειες ΦΔΧ που τίθενται σε κυκλοφορία στο όνομα μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 3887/2010 και διαθέτουν Άδεια Οδικών Μεταφορών.
ΦΔΧ που κυκλοφόρησαν μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου 3887/2010 μπορούν να αντικαθίστανται με φορτηγά μεγαλύτερου ή μικρότερου μικτού βάρους. Κατά την αντικατάσταση των φορτηγών αυτοκινήτων με φορτηγά μεγαλύτερου μικτού βάρους καταβάλλεται για το επιπλέον ύψος μικτού βάρους εφάπαξ υπέρ του δημόσιου εισφορά που αντιστοιχεί σε 200 ευρώ ανά τόνο μικτού βάρους.
«Με αυτή την πρόταση τροπολογίας δεν κλεινόταν τίποτε, διότι εκείνο το οποίο είναι πραγματικότητα είναι πως αύριο το πρωί όποιος θέλει μπορεί να έρθει να πάρει από το υπουργείο μία νέα άδεια οδικού μεταφορέα είτε για βυτιοφόρα είτε για ο,τιδήποτε άλλο. Επομένως δεν υπάρχει κανένας περιορισμός» λέει ο κ.Βορίδης.

Και προσθέτει: «Αντίθετα ο σκοπός αυτής της τροπολογίας ήταν να περιορίσει την ελεύθερη μεταβίβαση αδειών μεταξύ των παλαιών μεταφορέων ακριβώς για να ενισχύσει την έκδοση νέων αδειών μεταφορέων. Ήταν λοιπόν σε μια λογική ενεργοποίησης του ανοίγματος της αγοράς και όχι στη λογική του κλεισίματος» τονίζει ο υπουργός.

Η τροπολογία αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση των πρώην υπουργών Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα και Γιάννη Ραγκούση, τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο δεν θα περνούσε από τη Βουλή.

in.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news