facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Μήνυση κατά της κυβέρνησης Τραμπ για τους δασμούς  <--> Ο ρόλος του τραγουδιστή που εμπλέκεται στο κύκλωμα ναρκωτικών – Οι διάλογοι που τον «καίνε»  <--> Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν μέλη σπείρας που πουλούσε νοθευμένο λάδι  <--> Εκκαθάριση με απαλλαγές ΕΝΦΙΑ για πληγέντες από φυσικές καταστροφές - Ποιες περιοχές αφορά, πώς ενημερώνονται οι δικαιούχοι  <--> Κι όμως… Αυτός ο δρόμος σε λίγο καιρό θα δινόταν στην κυκλοφορία!!! - Κουρέτας: Δεν έχει παραληφθεί το έργο  <--> Θεσσαλονίκη: Έφοδος της Αστυνομίας στα γραφεία της Χρυσής Αυγής   <--> Καιρός αύριο: Τοπικές βροχές και μικρή πτώση της θερμοκρασίας  <--> Επιστρέφει πινακίδες ενόψει Πάσχα ο Δήμος Αθηναίων   <--> Φορολογικές δηλώσεις: Τι θα συμβεί αν δεν μπείτε στο Taxisnet μέχρι τις 24 Απριλίου  <--> Δεν επιβαρύνει ασθενείς και ΕΟΠΥΥ η αναβάθμιση θέσης για δωρεάν απογευματινά χειρουργεία σε ιδιωτικές κλινικές    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Εξυπηρέτηση αγροτών στη γραμμή «1540»

Σε λειτουργία έθεσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων την τηλεφωνική γραμμή «1540» για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των αγροτών.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στην παρούσα φάση, αφορούν στην παροχή ενημέρωσης για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ, καταγγελίες για προέλευση κρέατος και ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του site του υπουργείου (www.minagric.gr). Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συνομιλήσουν με εκπρόσωπο του υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο.

Σύντομα πρόκειται να προστεθούν νέες υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων ΕΛΓΑ και τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του υπουργείου.

Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης «1540» αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο στο πλευρό του πολίτη για την έγκαιρη, έγκυρη, αποτελεσματική και εύκολη εξυπηρέτησή του, δήλωσε σχετικά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκανδαλίδης, συμπληρώνοντας πως στο υπουργείο «μετασχηματίζουμε τις δυνατότητες ψηφιακής διακυβέρνησης και ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών, σε πράξεις».

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news