facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΚΟΡΟΒΕΣΗ- ΒΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ 90ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ

Η Νέα Οδός αφού δεν κατάφερε να τρομοκρατήσει το κίνημα μας με την
προσπάθεια κατάσχεσης του αυτοκινήτου μου μετά την εντολή πληρωμής
που έχει εκδώσει σε βάρος μου για διελεύσεις 530 ευρώ και αφού πήρε μια
πρώτη απάντηση με τη δυναμική κινητοποίηση του κόσμου που απέτρεψαν την
κατάσχεση προχώρησαν σε νέα θρασύτατη επίθεση (ενώ εκκρεμεί ακόμα η απόφαση
αναστολής από το δικαστήριο) ζητώντας από όλες τις τράπεζες κατάσχεση των λογαριασμών μου.
Επειδή δεν βρέθηκαν άλλα χρήματα έφτασε στο αναίσχυντο σημείο η Νέα Οδός να δεσμεύσει
λογαριασμό που έμπαινε μόνο η σύνταξη της 90χρονης μητέρας μου και ήταν κοινός με εμένα
μόνο για βοήθεια της. Το θράσος τους δεν έχει όρια να κατασχέσουν καθαρά συνταξιοδοτικό
λογαριασμό 90χρονης που δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση.
Αν νομίζουν ότι με τις κινήσεις τους αυτές πανικού θα μας τρομοκρατήσουν κάνουν πολύ
μεγάλο λάθος. Μας συσπειρώνουν να αγωνιστούμε πολύ πιο δυναμικά.

Σοφία Κοροβέση κατοικος Αφιδνων

epitropesdiodiastop.blogspot.com

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news