Αντιστρόφως ανάλογα με την πορεία των μισθών και των συντάξεων στη χώρα μας κινούνται οι τιμές σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
Την ώρα που η κυβέρνηση προχωρά σε απανωτές μειώσεις των εσόδων των νοικοκυριών, προϊόντα, όπως τρόφιμα, αναψυκτικά και είδη προσωπικής υγιεινής πωλούνται από τις ίδιες μάλιστα εταιρείες μέχρι και 85% πάνω σε σχέση με την Αγγλία.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν τιμοληψίες της Υπηρεσίας Εποπτείας Αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπου παρουσιάζονται στην εφημερίδα «Έθνος».
Πολυεθνικοί όμιλοι που είναι μονοπώλια, παρά την οικονομική ύφεση που έχει «γονατίσει» τους καταναλωτές εξακολουθούν να διαμορφώνουν υψηλά περιθώρια κέδρους σε βάρος των Ελλήνων.
Έπειτα από έρευνα της ΥΠΕΑ, η οποία συνέκρινε τις τιμές 35 προϊόντων, που πωλούνται από τις ίδιες εταιρείες σε Ελλάδα, Ισπανία και Αγγλία, διαπιστώθηκε ότι τα ίδια αγαθά βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη χώρα μας με τιμές πολύ υψηλότερες σε σχέση με τις άλλες. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο Έλληνας έχει το χαμηλότερο εισόδημα σε σχέση με τον Άγγλο και τον Ισπανό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί γάλα πολυεθνικής, το οποίο ο στην Ελλάδα ο καταναλωτής το αγοράζει ακριβότερα κατά 84,72% σε σχέση με τον Άγγλο και κατά 11,76% σε σχέση με τον Ισπανό.
Ακόμα και η τιμή οδοντόκρεμας ξένης εταιρείας συγκριτικά με τη Μ. Βρετανία είναι υψηλότερη σε ποσοστό 45,9% και με την Ισπανία 25,24%.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η ΥΠΕΑ έχει αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών φακέλους πολυεθνικών που ελέχθησαν με τη μέθοδο του transfer pricing και υπάρχει υποψία για φοροδιαφυγή.
Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν στην εφημερίδα πως πολυεθνικά και ελληνικά σούπερ μάρκετ έχουν εντοπιστεί να κάνουν αυξήσεις της τάξης του 7% στις τιμές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Διαβάστε επίσης: «Μαύρα» Χριστούγεννα βλέπουν οι καταστηματάρχες
newsbomb.gr
Την ώρα που η κυβέρνηση προχωρά σε απανωτές μειώσεις των εσόδων των νοικοκυριών, προϊόντα, όπως τρόφιμα, αναψυκτικά και είδη προσωπικής υγιεινής πωλούνται από τις ίδιες μάλιστα εταιρείες μέχρι και 85% πάνω σε σχέση με την Αγγλία.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν τιμοληψίες της Υπηρεσίας Εποπτείας Αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπου παρουσιάζονται στην εφημερίδα «Έθνος».
Πολυεθνικοί όμιλοι που είναι μονοπώλια, παρά την οικονομική ύφεση που έχει «γονατίσει» τους καταναλωτές εξακολουθούν να διαμορφώνουν υψηλά περιθώρια κέδρους σε βάρος των Ελλήνων.
Έπειτα από έρευνα της ΥΠΕΑ, η οποία συνέκρινε τις τιμές 35 προϊόντων, που πωλούνται από τις ίδιες εταιρείες σε Ελλάδα, Ισπανία και Αγγλία, διαπιστώθηκε ότι τα ίδια αγαθά βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη χώρα μας με τιμές πολύ υψηλότερες σε σχέση με τις άλλες. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο Έλληνας έχει το χαμηλότερο εισόδημα σε σχέση με τον Άγγλο και τον Ισπανό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί γάλα πολυεθνικής, το οποίο ο στην Ελλάδα ο καταναλωτής το αγοράζει ακριβότερα κατά 84,72% σε σχέση με τον Άγγλο και κατά 11,76% σε σχέση με τον Ισπανό.
Ακόμα και η τιμή οδοντόκρεμας ξένης εταιρείας συγκριτικά με τη Μ. Βρετανία είναι υψηλότερη σε ποσοστό 45,9% και με την Ισπανία 25,24%.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η ΥΠΕΑ έχει αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών φακέλους πολυεθνικών που ελέχθησαν με τη μέθοδο του transfer pricing και υπάρχει υποψία για φοροδιαφυγή.
Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν στην εφημερίδα πως πολυεθνικά και ελληνικά σούπερ μάρκετ έχουν εντοπιστεί να κάνουν αυξήσεις της τάξης του 7% στις τιμές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Διαβάστε επίσης: «Μαύρα» Χριστούγεννα βλέπουν οι καταστηματάρχες
newsbomb.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου