Πρόωρες εκπτώσεις σε ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια και καλλυντικά, οι οποίες φτάνουν ακόμη και το 50%, άρχισαν ήδη στην αγορά σε μια ύστατη προσπάθεια των εμπόρων να τονώσουν την εξαιρετικά υποτονική, λόγω της κρίσης, ζήτηση.
Υπολογίζεται ότι φέτος ο προϋπολογισμός των Ελλήνων για αγορές στη διάρκεια των Χριστουγέννων θα είναι μειωμένος πάνω από 20% σε σχέση με πέρυσι και πως στην επιλογή των αγορών τους βασικό κριτήριο θα είναι οι προσφορές, τα δώρα και γενικότερα οι χαμηλές τιμές.
Η πτώση της κατανάλωσης, η οποία εκτιμάται ότι ξεπερνά το 25% σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων, έχει οδηγήσει τους εμπόρους σε συνεχείς μειώσεις τιμών, ενώ οι προσφορές σε ορισμένα είδη έχουν πλέον αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα και θα αυξάνονται όσο θα πλησιάζουν οι γιορτές των Χριστουγέννων.
Ο πρώτος γύρος των γιορτινών προσφορών άρχισε με μειώσεις τιμών έως και 50% καθώς και με δωροεπιταγές σε αγορές ορισμένης αξίας. Στα πολυκαταστήματα, τα κίνητρα των επιχειρηματιών για να τονώσουν τον τζίρο τους συνδυάζουν μειώσεις τιμών, δώρα και χάπενινγκ με λανσαρίσματα νέων προϊόντων, ενώ στις αλυσίδες περιορίζονται κυρίως στις προσφορές τιμών. Ετσι στο πολυκατάστημα Αttica οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν σε γιορτινά χάπενιγκ και να κερδίσουν με τις αγορές τους. Αρώματα απαλλαγμένα από τον ΦΠΑ προσφέρουν στους πελάτες τους τα καταστήματα της αλυσίδας καλλυντικών Sephora, ενώ στα πολυκαταστήματα Νοtos Galleries οι καταναλωτές επιβραβεύονται για τις αγορές τους με δωροεπιταγές αξίας ίσης με το μισό της αγοράς που πραγματοποίησαν. Προσφορές 25% κάνουν τα καταστήματα Canali, Vardas και ΒCΒG ΜΑΧ ΑZRΙΑ, ενώ 30% σε είδη ένδυσης είναι η προσφορά των Sprider Stores.
Εως και 50% φτάνουν οι μειώσεις τιμών σε είδη επίπλων από καταστήματα όπως η αλυσίδα Ανδρεάδης Home Stores, Eντός και Βο Concept, ενώ χαλιά με τιμές μειωμένες έως και 80% μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στα bazaar corners των καταστημάτων Αιών.
Οσο θα πλησιάζουν οι γιορτές αναμένεται να πληθαίνουν τα πακέτα των προσφορών, ενώ στο παιχνίδι θα μπουν τις επόμενες ημέρες και τα εμπορικά κέντρα, τα οποία παραδοσιακά διοργανώνουν κάθε χρόνο εορταστικές εκδηλώσεις. Πάντως, έρευνα της εταιρείας Deloitte για τις φετινές καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων τα Χριστούγεννα δείχνει ότι το 86% θα επιλέξει το επόμενο διάστημα να αγοράσει δώρα και προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση, 8 στους 10 λιγότερο ακριβά είδη, ενώ περίπου το 35% θα ρευστοποιήσει τους πόντους και τις δωροεπιταγές από προηγούμενες αγορές για να καταφέρει να αντεπεξέλθει στο κόστος των αγορών.
Κακοί οιωνοί. Ο Δεκέμβριος είναι ο σημαντικότερος μήνας του έτους για το λιανεμπόριο καθώς τότε σε αρκετούς κλάδους πραγματοποιείται το 25% έως 50% του ετήσιου τζίρου, όμως οι επιχειρηματίες λένε ότι οι οιωνοί για φέτος δεν είναι καλοί. Μάλιστα μιλούν για την πιο «παγωμένη αγορά» της τελευταίας δεκαετίας. Oπως σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, «η φετινή χρονιά θα κλείσει την αγορά των αλυσίδων λιανικού εμπορίου με απώλειες που θα ξεπερνούν το 10% και με μείωση του συνολικού τζίρου σε απόλυτα μεγέθη πάνω από 18 δισ. ευρώ». Οπως εκτιμά, η κατάσταση αυτή οδηγεί σε αδιέξοδο την αγορά και παρ' όλο που και το επόμενο διάστημα αναμένεται μπαράζ προσφορών από τις επιχειρήσεις, οι προβλέψεις δεν είναι ευοίωνες.
tanea.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
Υπολογίζεται ότι φέτος ο προϋπολογισμός των Ελλήνων για αγορές στη διάρκεια των Χριστουγέννων θα είναι μειωμένος πάνω από 20% σε σχέση με πέρυσι και πως στην επιλογή των αγορών τους βασικό κριτήριο θα είναι οι προσφορές, τα δώρα και γενικότερα οι χαμηλές τιμές.
Η πτώση της κατανάλωσης, η οποία εκτιμάται ότι ξεπερνά το 25% σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων, έχει οδηγήσει τους εμπόρους σε συνεχείς μειώσεις τιμών, ενώ οι προσφορές σε ορισμένα είδη έχουν πλέον αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα και θα αυξάνονται όσο θα πλησιάζουν οι γιορτές των Χριστουγέννων.
Ο πρώτος γύρος των γιορτινών προσφορών άρχισε με μειώσεις τιμών έως και 50% καθώς και με δωροεπιταγές σε αγορές ορισμένης αξίας. Στα πολυκαταστήματα, τα κίνητρα των επιχειρηματιών για να τονώσουν τον τζίρο τους συνδυάζουν μειώσεις τιμών, δώρα και χάπενινγκ με λανσαρίσματα νέων προϊόντων, ενώ στις αλυσίδες περιορίζονται κυρίως στις προσφορές τιμών. Ετσι στο πολυκατάστημα Αttica οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν σε γιορτινά χάπενιγκ και να κερδίσουν με τις αγορές τους. Αρώματα απαλλαγμένα από τον ΦΠΑ προσφέρουν στους πελάτες τους τα καταστήματα της αλυσίδας καλλυντικών Sephora, ενώ στα πολυκαταστήματα Νοtos Galleries οι καταναλωτές επιβραβεύονται για τις αγορές τους με δωροεπιταγές αξίας ίσης με το μισό της αγοράς που πραγματοποίησαν. Προσφορές 25% κάνουν τα καταστήματα Canali, Vardas και ΒCΒG ΜΑΧ ΑZRΙΑ, ενώ 30% σε είδη ένδυσης είναι η προσφορά των Sprider Stores.
Εως και 50% φτάνουν οι μειώσεις τιμών σε είδη επίπλων από καταστήματα όπως η αλυσίδα Ανδρεάδης Home Stores, Eντός και Βο Concept, ενώ χαλιά με τιμές μειωμένες έως και 80% μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στα bazaar corners των καταστημάτων Αιών.
Οσο θα πλησιάζουν οι γιορτές αναμένεται να πληθαίνουν τα πακέτα των προσφορών, ενώ στο παιχνίδι θα μπουν τις επόμενες ημέρες και τα εμπορικά κέντρα, τα οποία παραδοσιακά διοργανώνουν κάθε χρόνο εορταστικές εκδηλώσεις. Πάντως, έρευνα της εταιρείας Deloitte για τις φετινές καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων τα Χριστούγεννα δείχνει ότι το 86% θα επιλέξει το επόμενο διάστημα να αγοράσει δώρα και προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση, 8 στους 10 λιγότερο ακριβά είδη, ενώ περίπου το 35% θα ρευστοποιήσει τους πόντους και τις δωροεπιταγές από προηγούμενες αγορές για να καταφέρει να αντεπεξέλθει στο κόστος των αγορών.
Κακοί οιωνοί. Ο Δεκέμβριος είναι ο σημαντικότερος μήνας του έτους για το λιανεμπόριο καθώς τότε σε αρκετούς κλάδους πραγματοποιείται το 25% έως 50% του ετήσιου τζίρου, όμως οι επιχειρηματίες λένε ότι οι οιωνοί για φέτος δεν είναι καλοί. Μάλιστα μιλούν για την πιο «παγωμένη αγορά» της τελευταίας δεκαετίας. Oπως σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, «η φετινή χρονιά θα κλείσει την αγορά των αλυσίδων λιανικού εμπορίου με απώλειες που θα ξεπερνούν το 10% και με μείωση του συνολικού τζίρου σε απόλυτα μεγέθη πάνω από 18 δισ. ευρώ». Οπως εκτιμά, η κατάσταση αυτή οδηγεί σε αδιέξοδο την αγορά και παρ' όλο που και το επόμενο διάστημα αναμένεται μπαράζ προσφορών από τις επιχειρήσεις, οι προβλέψεις δεν είναι ευοίωνες.
tanea.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου