Υποχρεωτική εισαγωγή του συστήματος ζήτησε η FIA.
Μέχρι το 2015 αντί του 2017 ζήτησε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου - FIA από τους ευρωβουλευτές να υιοθετήσουν μια συμβιβαστική λύση που θα επιτρέπει την υποχρεωτική εισαγωγή
του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) στις μοτοσικλέτες άνω των 125 κυβικών.
Ο πρόεδρος της Ολλανδικής Λέσχης Αυτοκινήτου (ANWB), μέλους της FIA δήλωσε: «Σύμφωνα με έρευνα, η εισαγωγή ABS στις μοτοσικλέτες θα μπορούσε να σώσει περισσότερες από 1500 ζωές έως το 2015. Αν λάβουμε υπόψη ότι δεν υπάρχουν προβλήματα για την εισαγωγή του ABS, πρέπει να κινηθούμε το ταχύτερο δυνατό πριν το 2015».
Σύμφωνα με τη FIA, παρά τις προσπάθειες μέχρι σήμερα, οι θάνατοι μοτοσικλετιστών δεν έχουν την ανάλογη μείωση που έχει σημειωθεί στα ατυχήματα με αυτοκίνητα στην τελευταία δεκαετία. Το σύστημα ABS είναι σε θέση να βελτιώσει την συμπεριφορά των οχημάτων στο φρενάρισμα.
Ο Jacob Bangsgaard Γενικός Διευθυντής της FIA ανέφερε ότι «η χρήση ABS για τις μεγάλης ισχύος μοτοσικλέτες έχει αυξηθεί ήδη κατά 5% τον τελευταίο χρόνο στην Ιταλία, μία από τις μεγαλύτερες αγορές δίκυκλων στην Ευρώπη» και πρόσθεσε ότι σήμερα το 23% των μοτοσικλετών στην Ιταλία έχουν ABS.
Τέλος, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σημειώνει ότι το διάστημα μέχρι το 2017 για την εισαγωγή του συστήματος ABS από τις βιομηχανίες, δεν δικαιολογείται όσον αφορά τεχνικές αιτίες ή κόστους. Η περίπτωση της Ιταλίας άλλωστε αποδεικνύει ότι η βιομηχανία είναι έτοιμη για την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας.
newsbeast.gr
Μέχρι το 2015 αντί του 2017 ζήτησε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου - FIA από τους ευρωβουλευτές να υιοθετήσουν μια συμβιβαστική λύση που θα επιτρέπει την υποχρεωτική εισαγωγή
του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) στις μοτοσικλέτες άνω των 125 κυβικών.
Ο πρόεδρος της Ολλανδικής Λέσχης Αυτοκινήτου (ANWB), μέλους της FIA δήλωσε: «Σύμφωνα με έρευνα, η εισαγωγή ABS στις μοτοσικλέτες θα μπορούσε να σώσει περισσότερες από 1500 ζωές έως το 2015. Αν λάβουμε υπόψη ότι δεν υπάρχουν προβλήματα για την εισαγωγή του ABS, πρέπει να κινηθούμε το ταχύτερο δυνατό πριν το 2015».
Σύμφωνα με τη FIA, παρά τις προσπάθειες μέχρι σήμερα, οι θάνατοι μοτοσικλετιστών δεν έχουν την ανάλογη μείωση που έχει σημειωθεί στα ατυχήματα με αυτοκίνητα στην τελευταία δεκαετία. Το σύστημα ABS είναι σε θέση να βελτιώσει την συμπεριφορά των οχημάτων στο φρενάρισμα.
Ο Jacob Bangsgaard Γενικός Διευθυντής της FIA ανέφερε ότι «η χρήση ABS για τις μεγάλης ισχύος μοτοσικλέτες έχει αυξηθεί ήδη κατά 5% τον τελευταίο χρόνο στην Ιταλία, μία από τις μεγαλύτερες αγορές δίκυκλων στην Ευρώπη» και πρόσθεσε ότι σήμερα το 23% των μοτοσικλετών στην Ιταλία έχουν ABS.
Τέλος, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σημειώνει ότι το διάστημα μέχρι το 2017 για την εισαγωγή του συστήματος ABS από τις βιομηχανίες, δεν δικαιολογείται όσον αφορά τεχνικές αιτίες ή κόστους. Η περίπτωση της Ιταλίας άλλωστε αποδεικνύει ότι η βιομηχανία είναι έτοιμη για την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας.
newsbeast.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου