Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει ο ΣΕΕΝ«Θα έχουμε μειώσεις δρομολογίων και να είμαστε ευτυχείς να μην δούμε και ακυρώσεις δρομολογίων οπότε δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν κάποιες γραμμές. Δεν είναι θέμα βούλησης των εταιρειών», τονίζει ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας , Μιχάλης Σακέλλης…
Την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική ακτοπλοΐα επεσήμανε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας , Μιχάλης Σακέλλης. «Κάποια στιγμή κάποιες εταιρείες δεν θα μπορούν να πληρώσουν τα καύσιμα. Υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας. Κάποιες εταιρείες δεν θα έχουν να πληρώσουν τα καύσιμα και οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια».
Αναφερόμενος στο πρόβλημα με τις άγονες γραμμές ο Μιχ. Σακέλλης επεσήμανε:
«Έχουν εξοφληθεί οι οφειλές του 2010 για τις άγονες όμως δεν έχουν δοθεί χρήματα για το 2011. Οι εταιρείες υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα μπορέσουν να δεχθούν παράταση της σύμβασης για τα επιδοτούμενα δρομολόγια που εκτελούν».
Το κονδύλι για τις άγονες γραμμές στον προϋπολογισμό του 2012 θα είναι σημαντικά μειωμένο. Από 110 εκ. που ήταν για το 2011 με τα οποία καλύφθηκαν και οι τρεις τελευταίοι μήνες του 2010, τώρα θα φθάσει με δυσκολία τα 90 εκ. ευρώ, εφόσον εγκριθεί από το υπουργείο Οικονομικών. Όμως με τα χρήματα αυτά θα πρέπει να καλυφθούν και οι τρεις τελευταίοι μήνες του 2011.
Οι προοπτικές για την κάλυψη 10άδων νησιών του Αιγαίου δεν είναι θετικές αφού από τις 31 Οκτωβρίου, 35 άγονες γραμμές θα βρεθούν στον «αέρα».
Θεωρείται σίγουρο ότι λόγω της μείωσης των κονδυλίων και τα προσφερόμενα χαμηλά μισθώματα δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις που ματώνουν οικονομικά
Αναφερόμενος στο πρόβλημα με τις άγονες γραμμές ο Μιχ. Σακέλλης επεσήμανε:
«Έχουν εξοφληθεί οι οφειλές του 2010 για τις άγονες όμως δεν έχουν δοθεί χρήματα για το 2011. Οι εταιρείες υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα μπορέσουν να δεχθούν παράταση της σύμβασης για τα επιδοτούμενα δρομολόγια που εκτελούν».
Το κονδύλι για τις άγονες γραμμές στον προϋπολογισμό του 2012 θα είναι σημαντικά μειωμένο. Από 110 εκ. που ήταν για το 2011 με τα οποία καλύφθηκαν και οι τρεις τελευταίοι μήνες του 2010, τώρα θα φθάσει με δυσκολία τα 90 εκ. ευρώ, εφόσον εγκριθεί από το υπουργείο Οικονομικών. Όμως με τα χρήματα αυτά θα πρέπει να καλυφθούν και οι τρεις τελευταίοι μήνες του 2011.
Οι προοπτικές για την κάλυψη 10άδων νησιών του Αιγαίου δεν είναι θετικές αφού από τις 31 Οκτωβρίου, 35 άγονες γραμμές θα βρεθούν στον «αέρα».
Θεωρείται σίγουρο ότι λόγω της μείωσης των κονδυλίων και τα προσφερόμενα χαμηλά μισθώματα δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις που ματώνουν οικονομικά
Πηγή: Protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου