facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Η Ε.Ε. ρυθμίζει τα του internet

Ένα κείμενο για τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) , που πρέπει να έχουν υπόψη τους όσοι ασχολούνται με αυτές.
Πρόκειται για την οδηγία 16 του 2007 του Συμβουλίου Υπουργών της Ε.Ε., η οποία δίνει τις γενικές κατευθύνσεις ως προς την πολιτική που πρέπει να ακολουθούν τα κράτη μέλη.







Διαβάστε την οδηγία





Σύσταση CM / Rec (2007) 16 
της Επιτροπής των Υπουργών στα κράτη μέλη 
σχετικά με τα μέτρα για την προώθηση της δημόσιας αξία των υπηρεσιών του Διαδικτύου
(Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Υπουργών στις 7 Νοεμβρίου 2007 
στην 1010η συνάντηση των Αναπληρωτών Υπουργών)
Η Επιτροπή Υπουργών, υπό τους όρους του άρθρου 15. β του Καταστατικού του Συμβουλίου της Ευρώπης,
Θεωρώντας ότι ο στόχος του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι να επιτύχει μεγαλύτερη ενότητα μεταξύ των μελών του με σκοπό τη διαφύλαξη και την προώθηση των ιδανικών και των αρχών που αποτελούν την κοινή κληρονομιά τους?
Υπενθυμίζοντας ότι τα κράτη μέρη της Σύμβασης για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών (Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου - ETS αριθ. 5) που έχουν αναλάβει την υποχρέωση να εξασφαλίσει σε όλους εντός της δικαιοδοσίας τους τα δικαιώματα του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών που ορίζονται στη σύμβαση?
Έχοντας επίγνωση των ιδιαίτερων ρόλων και των αρμοδιοτήτων των κρατών μελών για τη διασφάλιση της προστασίας και της προώθησης αυτών των δικαιωμάτων και ελευθεριών?
Σημειώνοντας ότι οι τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορεί, αφενός, να ενισχύσει σημαντικά την άσκηση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών, όπως το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης, της πληροφόρησης και της επικοινωνίας, το δικαίωμα στην εκπαίδευση, το δικαίωμα του συνέρχεσθαι, και το δικαίωμα σε ελεύθερες εκλογές, ενώ, από την άλλη πλευρά, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά αυτά και άλλα δικαιώματα, τις ελευθερίες και τις αξίες, όπως ο σεβασμός της ιδιωτικής ζωής και το απόρρητο της αλληλογραφίας, την αξιοπρέπεια των ανθρώπων και ακόμη και το δικαίωμα στη ζωή ?
Ανησυχώντας για τον κίνδυνο βλάβης που τίθενται από το περιεχόμενο και ανακοινώσεις σχετικά με το Διαδίκτυο και άλλες ΤΠΕ καθώς και από τις απειλές του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο με την άσκηση και την απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών, και υπενθυμίζοντας την άποψη αυτή η Σύμβαση για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο (ETS αριθ. 185) και το πρόσθετο πρωτόκολλο σχετικά με την ποινικοποίηση πράξεων ρατσιστικής και ξενοφοβικής φύσης που διαπράττονται μέσω συστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών (ETS αριθ. 189) και τις ειδικές διατάξεις του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση (CETS Αρ. 201)?
Γνωρίζοντας ότι η επικοινωνία με τη χρήση νέων τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών και υπηρεσιών πρέπει να σέβονται το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής, όπως κατοχυρώνεται από το άρθρο 8 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και από τη σύμβαση 1981 για την προστασία του ατόμου από την αυτοματοποιημένη επεξεργασία πληροφοριών προσωπικού χαρακτήρα (ETS αριθ. . 108), και όπως διαμορφώθηκαν με την υπ 'αριθ. R (99) 5 της Επιτροπής Υπουργών προς τα κράτη μέλη σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο Διαδίκτυο?
Σημειώνοντας ότι τα έγγραφα έκβαση της Παγκόσμιας Διάσκεψης Κορυφής για την Κοινωνία της Πληροφορίας (WSIS) (Γενεύη 2003 - Τύνιδα 2005) αναγνωρίζουν το δικαίωμα για τον καθένα να επωφεληθούν από την κοινωνία των πληροφοριών και επιβεβαίωσε την επιθυμία και τη δέσμευση των συμμετεχόντων κρατών για την οικοδόμηση μιας ανθρωποκεντρικής, χωρίς αποκλεισμούς και με γνώμονα την ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας, με πλήρη σεβασμό και την προάσπιση της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, καθώς και την οικουμενικότητα, το αδιαίρετο, την αλληλεξάρτηση και τις σχέσεις μεταξύ όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος στην ανάπτυξη?
Πεπεισμένοι ότι η πρόσβαση και η ικανότητα και η ικανότητα να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο πρέπει να θεωρηθεί ως απαραίτητη για την πλήρη άσκηση και την απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών στην κοινωνία της πληροφορίας?
Υπενθυμίζοντας το 2003 Σύσταση της UNESCO σχετικά με την προώθηση και χρήση της πολυγλωσσίας και της καθολικής πρόσβασης στον κυβερνοχώρο, η οποία καλεί τα κράτη μέλη και διεθνείς οργανισμούς για την προώθηση της πρόσβασης στο Διαδίκτυο ως υπηρεσία δημοσίου συμφέροντος?
Υπενθυμίζοντας το 2005 Σύμβαση της UNESCO για την Προστασία και την Προώθηση της Πολυμορφίας της Πολιτιστικής Έκφρασης, η οποία αναφέρει ότι η ελευθερία της σκέψης, της έκφρασης και πληροφόρησης, καθώς και πολυφωνία των μέσων ενημέρωσης, ώστε η πολιτιστική έκφρασης στις κοινωνίες, και η οποία καλεί τα μέρη να ενθαρρύνει άτομα και κοινωνικές ομάδες να δημιουργούν, να παράγουν, διαδώσουν και να διανείμουν και να έχουν πρόσβαση στη δική τους πολιτιστική έκφραση?
Έχοντας επίγνωση ότι το τοπίο των μέσων ενημέρωσης αλλάζει ραγδαία και ότι το Διαδίκτυο διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην παροχή και προώθηση ποικίλων πηγών πληροφοριών στο κοινό, συμπεριλαμβανομένων των user-generated περιεχόμενο?
Σημειώνοντας ότι οι κοινωνίες μας κινούνται γοργά προς μια νέα φάση ανάπτυξης, προς μια πανταχού παρούσα κοινωνία της πληροφορίας, και ως εκ τούτου ότι το Διαδίκτυο αποτελεί ένα νέο κυρίαρχο κοινωνικό και δημόσιο χώρο, ο οποίος θα πρέπει να έχει μια ηθική διάσταση, η οποία θα πρέπει να προωθεί τη δικαιοσύνη, την αξιοπρέπεια και το σεβασμό του ανθρώπινου όντος και η οποία θα πρέπει να βασίζεται στο σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου?
Υπενθυμίζοντας την επί του παρόντος αποδεκτό ορισμό εργασίας της διακυβέρνηση του Διαδικτύου, όπως η ανάπτυξη και η εφαρμογή από τις κυβερνήσεις, τον ιδιωτικό τομέα και την κοινωνία των πολιτών, στους αντίστοιχους ρόλους τους, κοινές αρχές, κανόνες, κανόνες, διαδικασίες λήψης αποφάσεων και των προγραμμάτων που διαμορφώνουν την εξέλιξη και τη χρήση του Διαδικτύου?
Πεπεισμένοι λοιπόν ότι η διακυβέρνηση του Διαδικτύου πρέπει να έχουν επίκεντρο τον άνθρωπο και την άσκηση δημόσιων πολιτικών στόχων που προστατεύουν τα δικαιώματα του ανθρώπου, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου στο Διαδίκτυο και άλλες ΤΠΕ?
Γνωρίζοντας την αξία των υπηρεσιών του Διαδικτύου, νοείται ως σημαντική εξάρτηση των ανθρώπων για το Διαδίκτυο ως ένα απαραίτητο εργαλείο για τις καθημερινές τους δραστηριότητες (επικοινωνία, την ενημέρωση, τη γνώση, τις εμπορικές συναλλαγές) και το τελικό δικαιολογημένη εμπιστοσύνη ότι οι υπηρεσίες του Διαδικτύου να είναι προσβάσιμες και προσιτές, ασφαλείς , αξιόπιστη και συνεχή?
Πιστεύει ακράδαντα ότι το Διαδίκτυο και άλλες υπηρεσίες των ΤΠΕ έχουν υψηλό δημόσιο αξία των υπηρεσιών ως προς το ότι χρησιμεύουν για την προώθηση της άσκησης και απόλαυσης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών για όλους εκείνους που τις χρησιμοποιούν, και ότι η προστασία τους πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα όσον αφορά τη διακυβέρνηση της το Διαδίκτυο,
Συνιστά ότι, έχοντας υπόψη τις κατευθυντήριες γραμμές στο παράρτημα της παρούσας σύστασης, οι κυβερνήσεις των κρατών μελών, σε συνεργασία, κατά περίπτωση, με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, λαμβάνουν όλα τα αναγκαία μέτρα για την προώθηση της δημόσιας αξία των υπηρεσιών του Διαδικτύου από:
- Προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου στο Διαδίκτυο και την προώθηση της κοινωνικής συνοχής, το σεβασμό της πολιτιστικής ποικιλομορφίας και την εμπιστοσύνη μεταξύ των ατόμων και των λαών όσον αφορά τη χρήση των ΤΠΕ, και ειδικότερα, το Διαδίκτυο?
- Την εκπόνηση και οριοθετούν τα όρια των ρόλων και των ευθυνών όλων των βασικών φορέων σε ένα σαφές νομικό πλαίσιο, με τη χρήση συμπληρωματικών ρυθμιστικών πλαισίων?
- Ενθάρρυνση του ιδιωτικού τομέα να αναγνωρίσουν και να εξοικειωθεί με τις εξελισσόμενες ηθικές τους ρόλους και τις ευθύνες της, και να συνεργαστούν για την επανεξέταση και, όπου απαιτείται, προσαρμογή των κύριων μέτρων του και τις αποφάσεις οι οποίες μπορεί να έχουν αντίκτυπο στα ατομικά δικαιώματα και ελευθερίες?
- Ενθάρρυνση από αυτή την άποψη του ιδιωτικού τομέα να αναπτύξουν, όπου ενδείκνυται και σε συνεργασία με άλλους ενδιαφερόμενους φορείς, τις νέες μορφές ανοικτή και διαφανής αυτορρύθμιση και τη συρρύθμιση, βάσει των οποίων βασικοί παράγοντες θα μπορούσαν να λογοδοτήσουν?
- Ενθάρρυνση του ιδιωτικού τομέα να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που καθορίζονται στην παρούσα σύσταση και την ανάπτυξη δημόσιων πολιτικών για τη συμπλήρωση της λειτουργίας των δυνάμεων της αγοράς, όπου αυτές είναι ανεπαρκείς?
- Ευθυγράμμιση της παρούσας σύστασης σε γνώση όλων των σχετικών ενδιαφερομένων, ιδίως του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών, έτσι ώστε να λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα για να συμβάλουν στην υλοποίηση των στόχων της.
Παράρτημα της σύστασης
Ι. Ανθρώπινα δικαιώματα και δημοκρατία
Ανθρώπινα δικαιώματα
Τα κράτη μέλη πρέπει να υιοθετήσουν ή να αναπτύξουν πολιτικές για τη διαφύλαξη και, όποτε είναι δυνατόν, να ενισχυθεί η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του σεβασμού του κράτους δικαίου στην κοινωνία της πληροφορίας. Στο πλαίσιο αυτό, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί:
- Το δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης, της πληροφόρησης και της επικοινωνίας στο Διαδίκτυο και μέσω προωθήσει άλλα ΤΠΕ, μεταξύ άλλων, με την εξασφάλιση της πρόσβασης σε αυτά?
- Την ανάγκη να εξασφαλιστεί ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί από το προαναφερθέν δικαίωμα (για παράδειγμα με τη μορφή της λογοκρισίας) εκτός στο βαθμό που επιτρέπεται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπως ερμηνεύεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου?
- Το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής και της προσωπικής αλληλογραφίας στο Διαδίκτυο και στη χρήση των ΤΠΕ άλλων, συμπεριλαμβανομένου του σεβασμού της βούλησης των χρηστών να μην αποκαλύψει την ταυτότητά τους, προωθούνται με την ενθάρρυνση των μεμονωμένων χρηστών και υπηρεσιών Διαδικτύου και παρόχους περιεχομένου να μοιραστούν την ευθύνη για αυτό?
- Το δικαίωμα στην εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των μέσων επικοινωνίας και πληροφοριών?
- Τις θεμελιώδεις αξίες του πλουραλισμού, της πολιτιστικής και γλωσσικής ποικιλομορφίας, και χωρίς διακρίσεις πρόσβαση σε διάφορα μέσα επικοινωνίας μέσω του Διαδικτύου και άλλων ΤΠΕ?
- Την αξιοπρέπεια και την ακεραιότητα του ανθρώπινου όντος σε σχέση με την εμπορία ανθρώπων που πραγματοποιούνται με τις ΤΠΕ και με την υπογραφή και επικύρωση του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη Δράση κατά της Εμπορίας Ανθρώπων (CETS αριθ. 197)?
- Το δικαίωμα του τεκμηρίου της αθωότητας, το οποίο θα πρέπει να τηρούνται στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και το δικαίωμα σε δίκαιη δίκη και την αρχή σύμφωνα με την οποία δεν πρέπει να υπάρχει τιμωρία χωρίς νόμο, που θα πρέπει να γίνει δεκτή με την ανάπτυξη και την ενθάρρυνση νομικών, και Επίσης, αυτο-και συν-ρυθμιστικών πλαισίων για τους δημοσιογράφους και πάροχοι υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας όσον αφορά την υποβολή εκθέσεων σχετικά με τις δικαστικές διαδικασίες?
- Η ελευθερία για όλες τις κοινωνικές ομάδες να συμμετέχουν στον τομέα των ΤΠΕ με τη βοήθεια συνελεύσεις και άλλες μορφές συλλογική ζωή, να μην υπόκεινται σε άλλους περιορισμούς από εκείνους που προβλέπονται από το άρθρο 11 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπως ερμηνεύεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ?
- Το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, με την επιφύλαξη του δικαιώματος του κράτους να περιορίσει τη χρήση του ακινήτου, σύμφωνα με το γενικό συμφέρον, όπως προβλέπεται από το άρθρο 1 του Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ETS αριθ. 9 ).
Δημοκρατία
Τα κράτη μέλη θα πρέπει να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές για την ηλεκτρονική δημοκρατία, ηλεκτρονική συμμετοχή και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που κάνουν αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στη δημοκρατική διαδικασία και τη συζήτηση, στις σχέσεις μεταξύ δημοσίων αρχών και της κοινωνίας των πολιτών, και στην παροχή των δημόσιων υπηρεσιών, ως μέρος της μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που κάνει πλήρη και κατάλληλη χρήση των διαφόρων διαύλων επικοινωνίας, τόσο online όσο και offline. Ειδικότερα, η ηλεκτρονική δημοκρατία και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση θα πρέπει να προασπίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημοκρατία και το κράτος δικαίου από:
- Ενίσχυση της συμμετοχής, την πρωτοβουλία και συμμετοχή των πολιτών σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό δημόσιο βίο και στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, συμβάλλοντας έτσι στην πιο δυναμική, χωρίς αποκλεισμούς και άμεσες μορφές δημοκρατίας, πραγματική δημόσια συζήτηση, τη βελτίωση της νομοθεσίας και την ενεργό έλεγχο της απόφασης της διαδικασίες λήψης?
- Βελτίωση της δημόσιας διοίκησης και των υπηρεσιών, καθιστώντας τα πιο προσιτά ( μεταξύ άλλων μέσω της πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα), που να ανταποκρίνεται, προσανατολισμένη προς το χρήστη, διαφανές, αποτελεσματικό και αποδοτικό, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομική και πολιτιστική ζωτικότητα της κοινωνίας.
Τα κράτη μέλη πρέπει, όπου ενδείκνυται, θα εξετάσει την εισαγωγή μόνο ηλεκτρονικής ψηφοφορίας συστήματα τα οποία είναι ασφαλές, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, τεχνικά ισχυρή, ανοικτή σε ανεξάρτητη επαλήθευση και εύκολα προσβάσιμη στους ψηφοφόρους, σύμφωνα με τη σύσταση Rec (2004) 11 της Επιτροπής Υπουργών προς τα Τα κράτη μέλη σχετικά με τις νομικές, λειτουργικές και τεχνικές προδιαγραφές για την ηλεκτρονική ψηφοφορία.
Τα κράτη μέλη πρέπει να ενθαρρύνουν τη χρήση των ΤΠΕ (συμπεριλαμβανομένων των σε απευθείας σύνδεση φόρουμ, weblogs, πολιτικές συζητήσεις, άμεσα μηνύματα και άλλες μορφές επικοινωνίας πολίτη προς πολίτη) από τους πολίτες, μη κυβερνητικές οργανώσεις και τα πολιτικά κόμματα να συμμετάσχουν σε δημοκρατικές συζητήσεις, e-ακτιβισμός και e-εκστρατεία, που προβάλλει τις ανησυχίες, τις ιδέες και τις πρωτοβουλίες, την προώθηση του διαλόγου και της διαβούλευσης με τους εκπροσώπους και την κυβέρνηση, και να ελέγχουν τους υπαλλήλους και τους πολιτικούς σε θέματα δημοσίου συμφέροντος.
Τα κράτη μέλη πρέπει να χρησιμοποιήσουν το Διαδίκτυο και άλλες ΤΠΕ, σε συνδυασμό με άλλα κανάλια επικοινωνίας για τη διαμόρφωση και την εφαρμογή πολιτικών για την εκπαίδευση για τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη για να επιτραπεί στους πολίτες να είναι ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες σε όλη τη ζωή τους, να σέβονται τα δικαιώματα των άλλων και να συμβάλει στην υπεράσπιση και ανάπτυξη των δημοκρατικών κοινωνιών και των πολιτισμών.
Τα κράτη μέλη πρέπει να προωθήσουν τη δημόσια συζήτηση σχετικά με τις ευθύνες των ιδιωτικών φορέων, όπως οι πάροχοι υπηρεσιών Ίντερνετ, πάροχοι περιεχομένου και των χρηστών, και να τους ενθαρρύνει - προς το συμφέρον της δημοκρατικής διαδικασίας και τη συζήτηση και την προστασία των δικαιωμάτων των άλλων - να αυτο- κανονιστικά και άλλα μέτρα για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των πληροφοριών στο Διαδίκτυο και να προωθήσουν την άσκηση της επαγγελματικής ευθύνης, ιδίως όσον αφορά τη σύσταση, η τήρηση και παρακολούθηση της τήρησης των κωδίκων δεοντολογίας.
II. Πρόσβαση
Τα κράτη μέλη πρέπει να αναπτύξουν, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και την κοινωνία των πολιτών, οι στρατηγικές που προωθούν τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη μέσω ανταγωνιστικών δομών της αγοράς με σκοπό την τόνωση των επενδύσεων, ιδιαίτερα από το τοπικό κεφάλαιο, σε ζωτικών πόρων του Διαδικτύου και των ΤΠΕ, ιδίως σε περιοχές με χαμηλή επικοινωνίας και υποδομής πληροφοριών, με ιδιαίτερη αναφορά στα εξής:
- Την ανάπτυξη στρατηγικών που προάγουν προσιτή πρόσβαση στην υποδομή ΤΠΕ, συμπεριλαμβανομένου του Διαδικτύου?
- Προώθηση της τεχνικής διαλειτουργικότητας, τα ανοικτά πρότυπα και η πολιτιστική πολυμορφία στον τομέα των ΤΠΕ πολιτική που θα καλύπτει τις τηλεπικοινωνίες, οι ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές και το Διαδίκτυο?
- Την προώθηση της ποικιλίας των μοντέλων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων ιδιόκτητου, ελεύθερου και ανοικτού κώδικα λογισμικό?
- Την προώθηση οικονομικά προσιτή πρόσβαση στο Διαδίκτυο για τα άτομα, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, εθνικής ή κοινωνικής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων προσώπων και ομάδων προσώπων:
    α. άτομα με χαμηλό εισόδημα?
    β. όσους βρίσκονται σε αγροτικές και γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές? και
    γ. άτομα με ειδικές ανάγκες (για παράδειγμα, άτομα με ειδικές ανάγκες), λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία του σχεδιασμού και της εφαρμογής, τις προσιτές τιμές, η ανάγκη να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση μεταξύ αυτών των προσώπων και ομάδων, την καταλληλότητα και την ελκυστικότητα της πρόσβασης στο Διαδίκτυο και υπηρεσίες, καθώς και την προσαρμοστικότητά τους και συμβατότητα?
- Την προώθηση ενός ελάχιστου αριθμού των σημείων πρόσβασης στο Internet και υπηρεσίες ΤΠΕ στις εγκαταστάσεις των δημόσιων αρχών και, ενδεχομένως, σε άλλους δημόσιους χώρους, σύμφωνα με την υπ 'αριθ. R (99) 14 της Επιτροπής των Υπουργών στα κράτη μέλη για την καθολική comυπηρεσία Κοινότητας σχετικά με τις νέες υπηρεσίες επικοινωνίας?
- Ενθάρρυνση, όπου είναι εφικτό, τις δημόσιες διοικήσεις, εκπαιδευτικά ιδρύματα και ιδιώτες ιδιοκτήτες των εγκαταστάσεων πρόσβασης σε νέες υπηρεσίες επικοινωνίας και πληροφόρησης για να μπορέσει το κοινό να χρησιμοποιεί αυτές τις εγκαταστάσεις?
- Την προώθηση της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την προώθηση μέσων επικοινωνίας και πληροφοριών και την κατάρτιση στην τυπική και μη τυπική τομείς της εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες, προκειμένου να:
    α. εξουσιοδοτήσει τους να χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες μέσων μαζικής ενημέρωσης αποτελεσματικά για τη δημιουργία, την πρόσβαση, αποθήκευση, την ανάκτηση και μοιραστείτε περιεχόμενο να ανταποκρίνονται στις ατομικές τους και τις ανάγκες της κοινότητας και τα συμφέροντα?
    β. να τους ενθαρρύνει να ασκήσουν τα δημοκρατικά τους δικαιώματα και τις πολιτικές ευθύνες αποτελεσματικά?
    γ. να τους ενθαρρύνει να κάνουν συνειδητές επιλογές κατά τη χρήση του Διαδικτύου και άλλων ΤΠΕ με τη χρήση και αναφέρεται σε διάφορες μορφές μέσα και το περιεχόμενο από διαφορετικές πολιτιστικές και θεσμικές πηγές? κατανόηση του πώς και γιατί το περιεχόμενο μέσων παραγωγής? κριτική ανάλυση των τεχνικών, τη γλώσσα και συμβάσεις που χρησιμοποιούνται από το μέσα ενημέρωσης και τα μηνύματα που μεταδίδουν? και στον προσδιορισμό του περιεχομένου των μέσων ενημέρωσης και των υπηρεσιών που μπορεί να ζητηθεί, προσβλητικό ή επιβλαβείς.
III. Ειλικρίνεια
Τα κράτη μέλη θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ελευθερία της έκφρασης και την ελεύθερη κυκλοφορία των πληροφοριών στο Διαδίκτυο, την εξισορρόπηση τους, εφόσον είναι αναγκαίο, με άλλα νόμιμα δικαιώματα και συμφέροντα, σύμφωνα με το άρθρο 10, παράγραφος 2, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπως ερμηνεύεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από:
- Προώθηση της ενεργού συμμετοχής του κοινού στη χρήση, και συμβάλλοντας περιεχομένου, το Διαδίκτυο και άλλες ΤΠΕ?
- Την προώθηση της ελευθερίας της επικοινωνίας και της δημιουργίας στο Διαδίκτυο, ανεξαρτήτως συνόρων, ιδίως με:
    α. Δεν έκθεση προσώπων σε οποιαδήποτε εκχώρηση ή από άλλες απαιτήσεις που έχουν παρόμοιο αποτέλεσμα, ούτε τα γενικά μέτρα απαγόρευσης ή το φιλτράρισμα από τις δημόσιες αρχές, ή τους περιορισμούς που υπερβαίνουν αυτούς που ισχύουν για άλλα μέσα μεταφοράς περιεχομένου?
    β. διευκόλυνση, ανάλογα με την περίπτωση, «περαιτέρω χρηστών», δηλαδή εκείνων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν υφιστάμενων πόρων ψηφιακού περιεχομένου για τη δημιουργία μελλοντικών περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες με τρόπο που είναι συμβατός με το σεβασμό των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας?
    γ. για την προώθηση ανοικτής προσφοράς των υπηρεσιών και πρόσβασης, της χρηστικότητας και της αξιοποίησης του περιεχομένου μέσω του Διαδικτύου, το οποίο ικανοποιεί τις διαφορετικές ανάγκες των χρηστών και των κοινωνικών ομάδων, ιδίως με:
    - Επιτρέποντας στους παρόχους υπηρεσιών να λειτουργούν σε ένα ρυθμιστικό πλαίσιο το οποίο εγγυάται τους χωρίς διακρίσεις πρόσβαση στα εθνικά και διεθνή δίκτυα τηλεπικοινωνιών?
    - Την αύξηση της παροχής και της διαφάνειας των online υπηρεσιών τους προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις?
    - Μεγαλύτερη συμμετοχή του κοινού, όπου απαιτείται, μέσω user-generated κοινότητες και όχι επίσημες ιστοσελίδες?
    - Την ενθάρρυνση, ανάλογα με την περίπτωση, η περαιτέρω χρήση των δημόσιων δεδομένων από μη εμπορικούς χρήστες, έτσι ώστε να επιτρέψει σε κάθε άτομο την πρόσβαση στις δημόσιες πληροφορίες, διευκολύνοντας τη συμμετοχή τους στο δημόσιο βίο και τις δημοκρατικές διαδικασίες?
- Προώθηση της προσβασιμότητας των πληροφοριών του τομέα μέσω του Διαδικτύου η οποία περιλαμβάνει κυβερνητικά έγγραφα, που επιτρέπουν σε όλους να συμμετάσχουν στη διαδικασία της κυβέρνησης? Πληροφορίες για τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούνται από δημόσιους φορείς? Επιστημονικά και ιστορικά στοιχεία? Πληροφορίες για την κατάσταση της τεχνολογίας, επιτρέποντας στο κοινό να εξετάσει με ποιο τρόπο η κοινωνία της πληροφορίας θα μπορούσε να προφυλαχθούν από πολέμου πληροφορίες και άλλες απειλές για τα ανθρώπινα δικαιώματα? δημιουργικών έργων που αποτελούν μέρος μιας κοινής πολιτισμικής βάσης, που επιτρέπει τα άτομα να συμμετέχουν ενεργά στην κοινότητά τους και της πολιτιστικής ιστορίας?
- Την προσαρμογή και την παράταση της αποστολής των δημόσιων μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με τη σύσταση Rec (2007) 3 της Επιτροπής των Υπουργών στα κράτη μέλη σχετικά με την αποστολή των δημόσιων μέσων ενημέρωσης στην κοινωνία της πληροφορίας, έτσι ώστε να καλύπτει το Διαδίκτυο και άλλων νέων συστημάτων επικοινωνίας υπηρεσίες και έτσι ότι και οι δύο γενικών και εξειδικευμένων περιεχόμενο και οι υπηρεσίες μπορούν να προσφερθούν, καθώς και ξεχωριστές εξατομικευμένες και διαδραστικές on-demand υπηρεσίες.
IV. Ποικιλία
Τα κράτη μέλη ενθαρρύνονται να εξασφαλίζουν ότι το Διαδίκτυο και τις ΤΠΕ περιεχομένου συνέβαλε με όλες τις χώρες και περιοχές, και των κοινοτήτων, ώστε να εξασφαλίζεται με την αντιπροσωπεία του χρόνου από όλα τα έθνη λαούς, πολιτισμούς και γλώσσες, ιδίως με:
- Ενθάρρυνση και προώθηση της ανάπτυξης των εθνικών ή τοπικών πολιτιστικών βιομηχανιών, ιδίως στον τομέα της ψηφιακής παραγωγής περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αναλαμβάνονται από τα δημόσια μέσα ενημέρωσης, όπου απαιτείται διέλευση γλωσσικών και πολιτιστικών εμποδίων (συμπεριλαμβανομένων όλων των δυνατοτήτων τους δημιουργούς περιεχομένου και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς), προκειμένου για την ενθάρρυνση της γλωσσικής πολυμορφίας και της καλλιτεχνικής έκφρασης στο Διαδίκτυο και άλλες νέες υπηρεσίες επικοινωνίας. Αυτό θα πρέπει να
ισχύουν επίσης και για εκπαιδευτικές, πολιτιστικές, επιστημονικές, επιστημονικής και άλλο περιεχόμενο που μπορεί να μην είναι εμπορικά βιώσιμες, σύμφωνα με του 2005 Σύμβαση της UNESCO για την Προστασία και την Προώθηση της Πολυμορφίας της Πολιτιστικής Έκφρασης?
- Ανάπτυξη στρατηγικών και πολιτικών και τη δημιουργία κατάλληλου νομικού και θεσμικού πλαισίου για τη διατήρηση της ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς της διαρκούς πολιτιστικής, επιστημονικής, ή άλλες αξίες, σε συνεργασία με τους κατόχους των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και των συγγενικών δικαιωμάτων, καθώς και άλλων νόμιμων ενδιαφερομένων μερών, προκειμένου, όπου κρίνεται σκόπιμο, να καθορίσει κοινά πρότυπα και διασφάλιση της συμφωνίας και να μοιράζονται τους πόρους. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόσβαση σε κατατεθεί νόμιμα ψηφιακού υλικού της πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα σε λογικά τους περιορισμούς, θα πρέπει επίσης να διασφαλίζεται?
- Ανάπτυξη μιας κουλτούρας της συμμετοχής και της συμμετοχής, μεταξύ άλλων, προβλέποντας τη δημιουργία, την τροποποίηση και remixing της διαδραστικό περιεχόμενο και τη μετατροπή των καταναλωτών σε ενεργούς επικοινωνίας και των δημιουργών περιεχομένου?
- Την προώθηση μηχανισμών για την παραγωγή και τη διανομή του χρήστη και κοινότητα περιεχόμενο που δημιουργείται (διευκολύνοντας έτσι την online κοινότητες),μεταξύ άλλων με την ενθάρρυνση δημόσια μέσα ενημέρωσης να χρησιμοποιούν αυτό το περιεχόμενο και να συνεργάζεται με αυτές τις κοινότητες? 


- ενθάρρυνση της δημιουργίας και επεξεργασίας και πρόσβαση σε εκπαιδευτικά, πολιτισμικού και επιστημονικού περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή, ώστε να εξασφαλίζεται ότι όλοι οι πολιτισμοί μπορούν να εκφραστούν και να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο σε όλες τις γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αυτοχθόνων αυτά?
- Την ενθάρρυνση της ανάπτυξης ικανοτήτων για την παραγωγή των τοπικών και αυτοχθόνων περιεχόμενο στο Διαδίκτυο?
- Ενθάρρυνση της multilingualisation του Διαδικτύου, ώστε όλοι να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στη δική τους γλώσσα.
V. Ασφάλεια
Τα κράτη μέλη θα πρέπει να συμμετάσχουν στη διεθνή δικαστική συνεργασία ως μέσο για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της ασφάλειας στο Διαδίκτυο και την τήρηση του διεθνούς δικαίου, ιδίως με:
- Υπογραφή και κύρωση της σύμβασης για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο (ETS αριθ. 185) και το πρόσθετο πρωτόκολλο σχετικά με την ποινικοποίηση πράξεων ρατσιστικής και ξενοφοβικής φύσης που διαπράττονται μέσω συστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών (ETS No 189), προκειμένου να είναι σε θέση να εφαρμόσουν μια κοινή ποινική πολιτική με στόχο την προστασία της κοινωνίας έναντι του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, να συνεργάζονται για τους σκοπούς των ερευνών ή διαδικασιών που αφορούν ποινικά αδικήματα που άπτονται των ηλεκτρονικών συστημάτων και των δεδομένων, ή για τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων σε ηλεκτρονική μορφή του ποινικού αδικήματος, και για την επίλυση προβλημάτων δικαιοδοσίας σε περιπτώσεις εγκλημάτων που διαπράττονται σε άλλα κράτη μέρη στη σύμβαση?
- Την προώθηση της υπογραφής και επικύρωσης της Σύμβασης και του Πρόσθετου Πρωτοκόλλου από μη κράτη μέλη καθώς και η χρήση τους ως πρότυπο τη νομοθεσία του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο σε εθνικό επίπεδο, έτσι ώστε ένα παγκόσμιο διαλειτουργικού συστήματος και το πλαίσιο για την παγκόσμια συνεργασία για την καταπολέμηση του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών προκύπτει?
- Την ενίσχυση της ασφάλειας δικτύων και πληροφοριών, ώστε να μπορέσουν να αντισταθούν ενέργειες που θέτουν σε κίνδυνο τη σταθερότητά τους καθώς και τη διαθεσιμότητα, την αυθεντικότητα, την ακεραιότητα και την εμπιστευτικότητα των αποθηκευμένων ή μεταδιδόμενων δεδομένων και συναφών υπηρεσιών που παρέχονται είτε είναι προσβάσιμες μέσω αυτών των δικτύων και των συστημάτων?
- Ενδυνάμωση των εμπλεκόμενων φορέων να προστατεύσουν την ασφάλεια δικτύων και πληροφοριών?
- Θέσπιση νομοθεσίας και η δημιουργία κατάλληλων αρχών επιβολής του νόμου, όπου είναι αναγκαίο, για την καταπολέμηση των spam. Τα κράτη μέλη πρέπει επίσης να διευκολύνουν την ανάπτυξη των κατάλληλων τεχνικών λύσεων που σχετίζονται με την καταπολέμηση των spam, να βελτιώσει την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση όλων των ενδιαφερομένων μερών και να ενθαρρύνει τη βιομηχανία με γνώμονα τις πρωτοβουλίες, καθώς και ασχολούνται με τη διασυνοριακή επιβολή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνεργασία?
- Ενθάρρυνση της ανάπτυξης των κοινών κανόνων σχετικά με τη συνεργασία μεταξύ των παρόχων των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας και των αρχών επιβολής του νόμου διασφαλίζοντας ότι η συνεργασία αυτή έχει σαφή νομική βάση και σέβεται κανονισμούς προστασίας της ιδιωτικής ζωής?
- Προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικής ζωής στο Διαδίκτυο και άλλες ΤΠΕ (για να προστατεύσει τους χρήστες από την παράνομη αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων, την αποθήκευση των ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ή την αποκάλυψη κατάχρησης ή απαγορευμένης των δεδομένων αυτών, ή κατά την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής τους μέσω, για παράδειγμα, ανεπίκλητες επικοινωνίες για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης) και την εναρμόνιση των νομικών πλαισίων στον τομέα αυτό χωρίς αδικαιολόγητη διακοπή της ελεύθερης ροής των πληροφοριών, ιδίως με:
    α. τη βελτίωση των πλαισίων εσωτερικής τους για τον νόμο προστασίας της ιδιωτικής ζωής, σύμφωνα με το άρθρο 8 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και με την υπογραφή και την κύρωση της σύμβασης για την προστασία του ατόμου από την αυτοματοποιημένη επεξεργασία πληροφοριών προσωπικού χαρακτήρα (ETS αριθ. 108)?
    β. παρέχουν κατάλληλες εγγυήσεις για τη μεταβίβαση των διεθνών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε κράτη που δεν διαθέτουν επαρκές επίπεδο προστασίας των δεδομένων?
    γ. διευκόλυνση της διασυνοριακής συνεργασίας στην επιβολή του νόμου προστασίας της ιδιωτικής ζωής?
- Την καταπολέμηση της πειρατείας στον τομέα της πνευματικής ιδιοκτησίας και των συγγενικών δικαιωμάτων?
- Σε συνεργασία με τον επιχειρηματικό τομέα και τους εκπροσώπους των καταναλωτών για την εξασφάλιση του ηλεκτρονικού εμπορίου οι χρήστες απολαμβάνουν διαφανή και αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών που δεν είναι μικρότερη από το επίπεδο της προστασίας που παρέχεται σε άλλες μορφές εμπορίου.Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη θέσπιση απαιτήσεων που αφορούν τις συμβάσεις οι οποίες μπορούν να συνάπτονται με ηλεκτρονικά μέσα, ιδίως προϋποθέσεις σχετικά με ασφαλείς ηλεκτρονικές υπογραφές?
- Την προώθηση της ασφαλέστερης χρήσης του Διαδικτύου και των ΤΠΕ, ιδίως για τα παιδιά, την καταπολέμηση παράνομου περιεχομένου και αντιμετώπιση της επιβλαβούς και, όπου είναι αναγκαίο, ανεπιθύμητο περιεχόμενο μέσω του κανονισμού, η ενθάρρυνση της αυτορρύθμισης, συμπεριλαμβανομένης της εκπόνησης κωδίκων συμπεριφοράς, καθώς και η ανάπτυξη κατάλληλων τεχνικών προτύπων και συστημάτων?
- Την προώθηση της υπογραφής και επικύρωσης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση (CETS αριθ. 201). 




Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news