Πρωτοφανείς είναι οι διαστάσεις που έχει πάρει η δράση κυκλώματος εντός της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Κέρκυρας όπου υπάλληλοι «λαδώνονταν» επί σειρά ετών για να δίνουν διπλώματα οδήγησης.
Η δράση του κυκλώματος στο νησί εκτιμάται ότι είχε ξεκινήσει πριν από 17 χρόνια με αποτέλεσμα η αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ. και οι επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, που ερευνούν την υπόθεση να αναζητούν στοιχεία για πρόσωπα τα οποία βρίσκονταν στο παρελθόν σε υψηλές θέσεις την υπηρεσίας.
«Η διαφθορά είχε απλωθεί σε όλα τα επίπεδα. Το νησί έχει 20 σχολές οδηγών. Από αυτές μόνο οι 5 δεν λάδωναν εξεταστές ασχέτως αν αοι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους δεν το καταθέτουν» λέει χαρακτηριστικά αμρόδια πηγή.
Οι σημερινοί τμηματάρχες της Διεύθυνσης δεν έχουν καμία ανάμειξη στο κύκλωμα. Αντιθέτως συνεργάζονται με τους αδιάφθορους της ΕΛΑΣ για να χυθεί περισσότερο φως στην υπόθεση.
Ανάμειξη στο κύκλωμα δεν έχει ούτε ο διευθυντής της υπηρεσίας.
Ενδεικτικό πάντως της έκτασης των ερευνών είναι ότι την Πέμπτη 10 Μαΐου σφραγίστηκε η Διεύθυνση προκειμένου οι Αστυνομικοί και οι επιθεωρητές της Δημόσιας Διοίκησης να «σαρώσουν» όλα τα αρχεία της υπηρεσίας και να βρουν στοιχεία τα οποία μπορούν να «δέσουν» κατηγορίες για αδικήματα του παρελθόντος.
Το κύκλωμα λειτουργούσε ως εξής: Ο πελάτης πήγαινε στη σχολή οδηγών για να πάρει δίπλωμα οδήγησης. Οι σχολές οδηγών είτε ενσωμάτωναν στην τιμή το «λάδωμα» είτε το ανέφεραν ως έξτρα ποσό το οποίο έπρεπε να καταβάλει ο υποψήφιος. Για το δίπλωμα αυτοκινήτου το «λάδωμα» ήταν 100 ευρώ ενώ για ένα επαγγελματικό δίπλωμα για βαρύ όχημα μπορεί να έφθανε και τα 700 ευρώ.
Στην Κέρκυρα πραγματοποιούνται δύο με τρεις φορές την εβδομάδα εξετάσεις για διπλώματα αυτοκινήτου στις οποίες λαμβάνουν μέρος περίπου 45 υποψήφιοι οδηγοί. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο τζίρος από τα «λαδώματα» μόνο για τα ΙΧ ανέρχονταν στα 200.000 ευρώ το χρόνο. Ωστόσο ο μεγάλος τζίρος προέρχονταν από τα επαγγελματικά διπλώματα για τα οποία η μίζα ξεκινούσε από τα 300 ευρώ…
aftodioikisi
Η δράση του κυκλώματος στο νησί εκτιμάται ότι είχε ξεκινήσει πριν από 17 χρόνια με αποτέλεσμα η αρμόδια υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ. και οι επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, που ερευνούν την υπόθεση να αναζητούν στοιχεία για πρόσωπα τα οποία βρίσκονταν στο παρελθόν σε υψηλές θέσεις την υπηρεσίας.
«Η διαφθορά είχε απλωθεί σε όλα τα επίπεδα. Το νησί έχει 20 σχολές οδηγών. Από αυτές μόνο οι 5 δεν λάδωναν εξεταστές ασχέτως αν αοι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους δεν το καταθέτουν» λέει χαρακτηριστικά αμρόδια πηγή.
Οι σημερινοί τμηματάρχες της Διεύθυνσης δεν έχουν καμία ανάμειξη στο κύκλωμα. Αντιθέτως συνεργάζονται με τους αδιάφθορους της ΕΛΑΣ για να χυθεί περισσότερο φως στην υπόθεση.
Ανάμειξη στο κύκλωμα δεν έχει ούτε ο διευθυντής της υπηρεσίας.
Ενδεικτικό πάντως της έκτασης των ερευνών είναι ότι την Πέμπτη 10 Μαΐου σφραγίστηκε η Διεύθυνση προκειμένου οι Αστυνομικοί και οι επιθεωρητές της Δημόσιας Διοίκησης να «σαρώσουν» όλα τα αρχεία της υπηρεσίας και να βρουν στοιχεία τα οποία μπορούν να «δέσουν» κατηγορίες για αδικήματα του παρελθόντος.
Το κύκλωμα λειτουργούσε ως εξής: Ο πελάτης πήγαινε στη σχολή οδηγών για να πάρει δίπλωμα οδήγησης. Οι σχολές οδηγών είτε ενσωμάτωναν στην τιμή το «λάδωμα» είτε το ανέφεραν ως έξτρα ποσό το οποίο έπρεπε να καταβάλει ο υποψήφιος. Για το δίπλωμα αυτοκινήτου το «λάδωμα» ήταν 100 ευρώ ενώ για ένα επαγγελματικό δίπλωμα για βαρύ όχημα μπορεί να έφθανε και τα 700 ευρώ.
Στην Κέρκυρα πραγματοποιούνται δύο με τρεις φορές την εβδομάδα εξετάσεις για διπλώματα αυτοκινήτου στις οποίες λαμβάνουν μέρος περίπου 45 υποψήφιοι οδηγοί. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο τζίρος από τα «λαδώματα» μόνο για τα ΙΧ ανέρχονταν στα 200.000 ευρώ το χρόνο. Ωστόσο ο μεγάλος τζίρος προέρχονταν από τα επαγγελματικά διπλώματα για τα οποία η μίζα ξεκινούσε από τα 300 ευρώ…
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου