Σε οριακή κατάσταση είναι ο στόλος του ΕΚΑΒ στην Ηλεία, καθώς όλα τα ασθενοφόρα που εξυπηρετούν τον νομό έχουν υπερβεί κατά πολύ τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς», τα λιγότερα χιλιόμετρα που έχει ένα ασθενοφόρο είναι 550.000, ενώ υπάρχει όχημα που έχει περίπου 780.000 χιλιόμετρα! Όπως είναι φυσιολογικό, οι βλάβες τόσο στον κινητήρα όσο και στο αμάξωμα είναι σε καθημερινή βάση. Αυτήν τη στιγμή η Ηλεία καλύπτεται με πέντε ασθενοφόρα, έχοντας τρία στην πρωινή και στην απογευματινή βάρδια και δύο στη βραδινή.
Ωστόσο, πρακτικά στην Ηλεία υπάρχουν 2 ή 3 ασθενοφόρα, αφού τα δρομολόγια στην Πάτρα είναι πάρα πολύ συχνά ένεκα και των σοβαρών ελλείψεων σε προσωπικό που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας.
«Κάθε μέρα ξεμένει κι από ένα ασθενοφόρο στον δρόμο. Όλα τα οχήματα έχουν συμπληρώσει τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα. Υπάρχουν ακόμα ασθενοφόρα 15ετίας και 17ετίας. Υπάρχουν μέρες που σκεφτόμαστε ότι θα χτυπήσει το τηλέφωνο του 166 και δεν θα μπορούμε να ανταποκριθούμε» δηλώνει στην «Πατρίς» ο πρόεδρος των εργαζομένων ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας, Χαράλαμπος Κουλέτος, επισημαίνοντας ότι τα περιφερειακά νοσοκομεία αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα στη λειτουργία τους, με συνέπεια να διακομίζονται καθημερινά ασθενείς στα νοσηλευτικά ιδρύματα της Πάτρας.
«Δυστυχώς, η έλλειψη ειδικοτήτων σε νοσοκομεία όπως του Πύργου, του Αγρινίου, της Αμαλιάδας ή του Μεσολογγίου συνεπάγεται πολύ συχνές διακομιδές στην Πάτρα. Αυτό σημαίνει ότι χάνουμε ένα ή και δύο ασθενοφόρα από τη βάρδια. Συνεπώς δεν είναι εύκολο να αντεπεξέλθεις στην εξυπηρέτηση των ασθενών» αναφέρει χαρακτηριστικά στην εφημερίδα «Πατρίς» ο κ. Κουλέτος και προσθέτει ότι το μόνο που έκανε η κυβέρνηση ήταν να περάσει τροπολογία με την οποία ενέταξε πυροσβέστες και οδηγούς των δήμων να κάνουν τη δουλειά του διασώστη. «Μα είναι δυνατόν να βάζουν ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά του διασώστη; Κάθε διασώστης πρέπει να έχει περάσει από διετή εκπαίδευση σε ΙΕΚ και να υποβάλλεται σε διαρκείς εκπαιδευτικές δράσεις. Ένα λανθασμένος χειρισμός μπορεί να στοιχίσει ανθρώπινη ζωή» σημειώνει.
Ποια είναι η κατάσταση στην Ηλεία
Τη δεδομένη στιγμή η Ηλεία έχει συνολικά πέντε ασθενοφόρα και 30 άτομα προσωπικό.
Στον Πύργο είναι δύο ασθενοφόρα, ενώ από ένα έχουν η Αμαλιάδα, η Βάρδα και η Ζαχάρω. Άλλα τρία οχήματα είναι ουσιαστικά εκτός δράσης στα συνεργεία, δίχως να διαφαίνεται προοπτική επισκευής τους. Όπως επισημάνθηκε στην «Πατρίς», το 2010 ήταν περίπου 50 άτομα προσωπικό και η δουλειά έβγαινε οριακά, πόσω μάλλον τώρα. «Πολύ συχνά εργαζόμαστε εκτός ωραρίου για να βοηθήσουμε τον κόσμο» ανέφερε με νόημα εργαζόμενος του ΕΚΑΒ. Αξιοσημείωτο, πάντως, είναι ότι τα 4 από τα 5 οχήματα δεν εντάχθηκαν στον στόλο μέσα από διαγωνισμό του Υπουργείου Υγείας αλλά από δωρεές ιδιωτών.
patrisnews
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς», τα λιγότερα χιλιόμετρα που έχει ένα ασθενοφόρο είναι 550.000, ενώ υπάρχει όχημα που έχει περίπου 780.000 χιλιόμετρα! Όπως είναι φυσιολογικό, οι βλάβες τόσο στον κινητήρα όσο και στο αμάξωμα είναι σε καθημερινή βάση. Αυτήν τη στιγμή η Ηλεία καλύπτεται με πέντε ασθενοφόρα, έχοντας τρία στην πρωινή και στην απογευματινή βάρδια και δύο στη βραδινή.
Ωστόσο, πρακτικά στην Ηλεία υπάρχουν 2 ή 3 ασθενοφόρα, αφού τα δρομολόγια στην Πάτρα είναι πάρα πολύ συχνά ένεκα και των σοβαρών ελλείψεων σε προσωπικό που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας.
«Κάθε μέρα ξεμένει κι από ένα ασθενοφόρο στον δρόμο. Όλα τα οχήματα έχουν συμπληρώσει τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα. Υπάρχουν ακόμα ασθενοφόρα 15ετίας και 17ετίας. Υπάρχουν μέρες που σκεφτόμαστε ότι θα χτυπήσει το τηλέφωνο του 166 και δεν θα μπορούμε να ανταποκριθούμε» δηλώνει στην «Πατρίς» ο πρόεδρος των εργαζομένων ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας, Χαράλαμπος Κουλέτος, επισημαίνοντας ότι τα περιφερειακά νοσοκομεία αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα στη λειτουργία τους, με συνέπεια να διακομίζονται καθημερινά ασθενείς στα νοσηλευτικά ιδρύματα της Πάτρας.
«Δυστυχώς, η έλλειψη ειδικοτήτων σε νοσοκομεία όπως του Πύργου, του Αγρινίου, της Αμαλιάδας ή του Μεσολογγίου συνεπάγεται πολύ συχνές διακομιδές στην Πάτρα. Αυτό σημαίνει ότι χάνουμε ένα ή και δύο ασθενοφόρα από τη βάρδια. Συνεπώς δεν είναι εύκολο να αντεπεξέλθεις στην εξυπηρέτηση των ασθενών» αναφέρει χαρακτηριστικά στην εφημερίδα «Πατρίς» ο κ. Κουλέτος και προσθέτει ότι το μόνο που έκανε η κυβέρνηση ήταν να περάσει τροπολογία με την οποία ενέταξε πυροσβέστες και οδηγούς των δήμων να κάνουν τη δουλειά του διασώστη. «Μα είναι δυνατόν να βάζουν ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά του διασώστη; Κάθε διασώστης πρέπει να έχει περάσει από διετή εκπαίδευση σε ΙΕΚ και να υποβάλλεται σε διαρκείς εκπαιδευτικές δράσεις. Ένα λανθασμένος χειρισμός μπορεί να στοιχίσει ανθρώπινη ζωή» σημειώνει.
Ποια είναι η κατάσταση στην Ηλεία
Τη δεδομένη στιγμή η Ηλεία έχει συνολικά πέντε ασθενοφόρα και 30 άτομα προσωπικό.
Στον Πύργο είναι δύο ασθενοφόρα, ενώ από ένα έχουν η Αμαλιάδα, η Βάρδα και η Ζαχάρω. Άλλα τρία οχήματα είναι ουσιαστικά εκτός δράσης στα συνεργεία, δίχως να διαφαίνεται προοπτική επισκευής τους. Όπως επισημάνθηκε στην «Πατρίς», το 2010 ήταν περίπου 50 άτομα προσωπικό και η δουλειά έβγαινε οριακά, πόσω μάλλον τώρα. «Πολύ συχνά εργαζόμαστε εκτός ωραρίου για να βοηθήσουμε τον κόσμο» ανέφερε με νόημα εργαζόμενος του ΕΚΑΒ. Αξιοσημείωτο, πάντως, είναι ότι τα 4 από τα 5 οχήματα δεν εντάχθηκαν στον στόλο μέσα από διαγωνισμό του Υπουργείου Υγείας αλλά από δωρεές ιδιωτών.
patrisnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου