Να βγάλει από το... πωλητήριο επιχειρήσεις στρατηγικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στη λίστα των αποκρατικοποιήσεων προτίθεται η κυβέρνηση.
Το «κουβάρι» με τις αποκρατικοποιήσεις, όπως γράφουν τα ΝΕΑ, παραμένει ακόμη μπλεγμένο. Οχι μόνο επειδή κάποιες συναντούν εμπόδια από τους ίδιους τους εποπτεύοντες υπουργούς για να προχωρήσουν, αλλά επειδή είναι ακόμη ασαφές πόσες και τι είδους ιδιωτικοποιήσεις συνολικά θα γίνουν, πότε θα συσταθεί το νέο Ταμείο, ποιές επιχειρήσεις θα συμπεριλάβει, ποιές θα εξαιρεθούν, κ.ό.κ.
Την ώρα που κάποιες ιδιωτικοποιήσεις όπως του ΟΛΠ και των αεροδρομίων ταλαιπωρούνται από το «κατενάτσιο» υπουργών, άλλες όπως των ΕΛΠΕ, αποσύρονται εντελώς από τη λίστα, τουλάχιστον τη κυβερνητική.
«Δεν υφίσταται θέμα πώλησης των ΕΛΠΕ, ούτε τώρα, ούτε στο πλαίσιο του νέου Ταμείου των 50 δισ. ευρώ, αφού η επιχείρηση δεν πρόκειται να εισφερθεί σε αυτό για να αξιοποιηθεί. Το καθεστώς παραμένει ως έχει», διαμηνύουν στα «ΝΕΑ» κύκλοι του εποπτεύοντος υπουργού Πάνου Σκουρλέτη, ο οποίος την Τετάρτη συναντήθηκε με τη διοίκηση του ομίλου.
Η πιθανότερη εξήγηση είναι ότι οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμη ληφθεί, και πως παρά τις υπουργικές εξαγγελίες, το ζήτημα ακόμη εκκρεμεί. Η κυβέρνηση δεν μπορεί από μόνη της να προχωρήσει σε μονομερείς κινήσεις, χωρίς να έχει πάρει το οk της τρόικας.
Να σημειωθεί ότι οι 23 ιδιωτικοποιήσεις που περιλαμβάνει το Μνημόνιο και συγκαταλέγονται στο σχέδιο ανάπτυξης περιουσιακών στοιχείων τπυ Δημοσίου του ΤΑΙΠΕΔ είναι οι εξής:
Περιφερειακά Αεροδρόμια, Ελληνικό, Αστέρας Βουλιαγμένης, Αφάντου Ρόδος, ΔΕΣΦΑ, ΟΛΠ, ΟΛΘ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ & ROSCO,Ελευθέριος Βενιζέλος, Ποσείδι Χαλκιδικής, Ιππικό Κέντρο Μαρκόπουλου, Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες ΙΙ,ΙΙΙ,ΙV, Μαρίνες, Εγνατία Οδός, ΕΛΠΕ, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ, ΕΛΤΑ, Λοιποί Διαγωνισμοί Ακινήτων, Τιτλοποίηση μελλοντικών εσόδων από ακίνητα
newmoney
Το «κουβάρι» με τις αποκρατικοποιήσεις, όπως γράφουν τα ΝΕΑ, παραμένει ακόμη μπλεγμένο. Οχι μόνο επειδή κάποιες συναντούν εμπόδια από τους ίδιους τους εποπτεύοντες υπουργούς για να προχωρήσουν, αλλά επειδή είναι ακόμη ασαφές πόσες και τι είδους ιδιωτικοποιήσεις συνολικά θα γίνουν, πότε θα συσταθεί το νέο Ταμείο, ποιές επιχειρήσεις θα συμπεριλάβει, ποιές θα εξαιρεθούν, κ.ό.κ.
Την ώρα που κάποιες ιδιωτικοποιήσεις όπως του ΟΛΠ και των αεροδρομίων ταλαιπωρούνται από το «κατενάτσιο» υπουργών, άλλες όπως των ΕΛΠΕ, αποσύρονται εντελώς από τη λίστα, τουλάχιστον τη κυβερνητική.
«Δεν υφίσταται θέμα πώλησης των ΕΛΠΕ, ούτε τώρα, ούτε στο πλαίσιο του νέου Ταμείου των 50 δισ. ευρώ, αφού η επιχείρηση δεν πρόκειται να εισφερθεί σε αυτό για να αξιοποιηθεί. Το καθεστώς παραμένει ως έχει», διαμηνύουν στα «ΝΕΑ» κύκλοι του εποπτεύοντος υπουργού Πάνου Σκουρλέτη, ο οποίος την Τετάρτη συναντήθηκε με τη διοίκηση του ομίλου.
Η πιθανότερη εξήγηση είναι ότι οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμη ληφθεί, και πως παρά τις υπουργικές εξαγγελίες, το ζήτημα ακόμη εκκρεμεί. Η κυβέρνηση δεν μπορεί από μόνη της να προχωρήσει σε μονομερείς κινήσεις, χωρίς να έχει πάρει το οk της τρόικας.
Να σημειωθεί ότι οι 23 ιδιωτικοποιήσεις που περιλαμβάνει το Μνημόνιο και συγκαταλέγονται στο σχέδιο ανάπτυξης περιουσιακών στοιχείων τπυ Δημοσίου του ΤΑΙΠΕΔ είναι οι εξής:
Περιφερειακά Αεροδρόμια, Ελληνικό, Αστέρας Βουλιαγμένης, Αφάντου Ρόδος, ΔΕΣΦΑ, ΟΛΠ, ΟΛΘ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ & ROSCO,Ελευθέριος Βενιζέλος, Ποσείδι Χαλκιδικής, Ιππικό Κέντρο Μαρκόπουλου, Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες ΙΙ,ΙΙΙ,ΙV, Μαρίνες, Εγνατία Οδός, ΕΛΠΕ, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ, ΕΛΤΑ, Λοιποί Διαγωνισμοί Ακινήτων, Τιτλοποίηση μελλοντικών εσόδων από ακίνητα
newmoney
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου