facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Βασίλης Τερλέγκας: Κανένα νησί, κανένας Εμίρης

Δημοσίευμα της Espresso θέλει τον Βασίλη Τερλέγκα ιδιοκτήτη νησιού στο Ιόνιο το οποίο μάλιστα πούλησε στον Εμίρη του Κατάρ έναντι αδράς αμοιβής. Ωστόσο, ο τραγουδιστής στην εκπομπή "Μίλα" έδωσε τη δική του εκδοχή.

Όπως είπε ο τραγουδιστής δεν έχει νησί στην κατοχή του καθώς λόγω της γραφειοκρατίας έμεινε πίσω η αγοραπωλησία.

"Δεν είναι εύκολο πράγμα να αγοραστεί ένα νησί. Χρειάζεσαι χρόνο, άδειες και τρομερή γραφειοκρατία. Υπουργεία και δασαρχεία πρέπει να υπογράψουν. Σε συνέντευξη μου είπα ότι το αγόρασα και θα δω τι θα κάνω. Πίστευα ότι θα μου έφερναν τα χαρτιά από τα υπουργεία, αλλά αργούσαν", είπε.

Ο ίδιος συνέχισε δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες: "Δεν έδωσα προκαταβολή. Μου είχαν πει πως θα έπρεπε να πληρώσουμε και να λαδώσουμε για να μας δώσουν τα χαρτιά νωρίτερα. Εγώ όμως ένιωθα μέσα μου ότι το είχα αγοράσει. Που να φανταστώ ότι χρειάζεται τέτοια γραφειοκρατία και να περάσει από τριάντα υπουργεία. Οι άδειες μου έλεγαν ότι βγαίνουν σε τρεις το πολύ τέσσερις μήνες".

Όπως είπε, το νησί το 1995 άξιζε περίπου 15 εκατομμύρια δραχμές.

"Αν το είχα πάρει και μάλιστα πριν χρόνια θα ήμουν ο Εμίρης", κατέληξε γελώντας.

cosmo

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news