facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Στο ΑΤ Κυψέλης δεν λειτουργεί το ασανσέρ -Ζήτησαν από 65χρονη να ανέβει τέσσερις ορόφους με τα πόδια

Συμμορίες κακοποιών, κυρίως νεαροί Ρουμάνοι δεύτερης γενιάς, χτυπούν στην πλατεία Αττικής με θύματα τους κυρίως ηλικιωμένους.

Η πιο συνηθισμένη τακτική είναι να προσποιούνται τους τεχνικούς της ΔΕΗ προκειμένου να πείσουν τα θύματα να τους ανοίξουν τις πόρτες του σπιτιού τους. Μία γυναίκα 65 ετών ήταν ένα από τα θύματά του. Η ίδια (ζήτησε να μην γίνει γνωστό το όνομά της) μιλώντας στο iefimerida.gr περιέγραψε τον εφιάλτη που έζησε όταν επιστρέφοντας σπίτι της είδε δύο κακοποιούς να κλέβουν.

Περιέγραψε μάλιστα και τη συνέχεια του Γολγοθά της, στο Αστυνομικό Τμήμα Κυψέλης, καθώς θα έπρεπε να ανέβει τέσσερις ορόφους με τα πόδια για να αναγνωρίσει τους κακοποιούς, ωστόσο εκείνη δεν μπορούσε γιατί είναι καρδιοπαθής. Το ασανσέρ ήταν χαλασμένο και αναμένεται να επισκευαστεί σε... 4 μήνες. Τον Μάρτιο, όπως την ενημέρωσε ένας συντηρητής που ήταν εκεί.

Πήραν ακόμα και τα κοινόχρηστα

«Βρισκόμουν στο σπίτι μου στην πλατεία Αμερικής. Βγήκα έξω για μία δουλειά που είχα και δεν άργησα παραπάνω από ένα τέταρτο. Άφησα την πόρτα ξεκλείδωτη. Μόλις επέστρεψα σπίτι μου βρήκα μέσα δύο νεαρούς κατά τη γνώμη μου Έλληνες γιατί μιλούσαν άπταιστα ελληνικά και είχαν ανακατέψει τα πάντα.
Μου είχαν κλέψει ότι είχα και δεν είχα. Χρυσαφικά κοσμήματα τα χρήματά μου αλλά και τα χρήματα της πολυκατοικίας τα οποία είχα στην κατοχή μου γιατί είμαι διαχειρίστρια. Συνολικά εκτιμώ ότι μου πήραν περίπου 20.000 ευρώ. Σε αυτούς τους δύο ανθρώπους είχαν ανοίξει οι γείτονες γιατί εμφανίστηκαν σαν τεχνικοί της ΔΕΗ. Μόλις με είδαν μου επιτέθηκαν με έσπρωξαν με πέταξαν κάτω και εξαφανίστηκαν.
Ευχαριστώ το Θεό που δεν με χτύπησαν γιατί είμαι καρδιοπαθής. Η αστυνομία πρέπει να λάβει μέτρα και να ειδοποιεί τους πολίτες να μην ανοίγουν τις πόρτες σε ανθρώπους που εμφανίζονται ως τεχνικοί δημοσίων υπηρεσιών διότι με αυτό τον τρόπο μπαίνουν μέσα στις πολυκατοικίες και κλέβουν ανενόχλητοι».

Ο Γολγοθάς της 65χρονης

Ο Γολγοθάς μου, όμως δεν τελείωσε εκεί. Αμέσως πήγα στο Αστυνομικό Τμήμα της Κυψέλης στην οδό Θήρας. Εκεί οι αστυνομικοί μού είπαν ότι θα πρέπει να ανέβω στον 4ο όροφο όπου βρίσκεται το Τμήμα Ασφαλείας, για να κάνω αναγνώριση. Μου εξήγησαν ότι πολλές συμμορίες κυρίως Ρουμάνων δεύτερης γενιάς εμφανίζονται ως τεχνικοί και μπαίνουν μέσα στα σπίτια. Τους είπα ευχαρίστως να κάνω αναγνώριση γιατί είχα δει πολύ καθαρά τους δύο κακοποιούς και σίγουρα θα τους αναγνώριζα. Μου είπαν να ανέβω στον 4ο όροφο. Πήγα προς το ασανσέρ. Τότε μου είπαν ότι δεν λειτουργεί και ότι θα πρέπει να ανέβω με τις σκάλες. Εξήγησα στους αστυνομικούς ότι έχω πρόβλημα με την καρδιά μου και ότι έχω περάσει πρόσφατα έμφραγμα και ότι οι γιατροί μου απαγορεύουν να ανέβω τέσσερις ορόφους με τις σκάλες. Τους είπα ότι θα επιστρέψω μόλις επισκευαστεί το ασανσέρ. Τότε μου απάντησαν ότι το ότι το ασανσέρ θα επισκευαστεί τον Μάρτιο!!! Δηλαδή σε τέσσερις μήνες. Έμεινα έκπληκτη δεν μπορούσα να φανταστώ ότι στο αστυνομικό τμήμα της Θήρας θα χρειαστούν τέσσερις μήνες για να φτιάξουν το ασανσέρ λόγω του ότι δεν υπάρχουν κονδύλια όπως μου είπαν οι αστυνομικοί. Φυσικά έφυγα και δεν ξέρω εάν θα ξαναπάω τον Μάρτιο για αναγνώριση. Η αλήθεια είναι όμως πως είμαι απογοητευμένη.

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news