facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Μιχελογιαννάκης: Ξεφύγαμε από τη Ρεπούση για να βρούμε πάλι μπροστά μας τον Λιάκο

Αντιδράσεις και στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί η επιλογή του καθηγητή Αντώνη Λιάκου στη θέση του προέδρου της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία και του επικεφαλής της αναθεώρησης του προγράμματος και των σχολικών βιβλίων.

«Ξεφύγαμε από τη Ρεπούση και τώρα σε συναντάμε πάλι μπροστά μας» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μιχελογιαννάκης ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα ανεχθεί θέσεις όπως αυτές που πρεσβεύει ο κ. Λιάκος ότι οι Μακεδονομάχοι ήταν τζιχαντιστές.

«Δεν ανέχομαι να μιλάς για πατριωτική ανοησια για τον χορό του Ζαλλόγου και το Κρυφο Σχολείο, να αμφισβητεις γενοκτονίες Ποντίων και άλλων, να μου βάζεις πάλι τον "συνωστισμό" της Σμύρνης, ότι ήταν μια απλή απομάκρυνση των Ιταλών από τα αλβανικά σύνορα πυ εχουν θυσιαστεί Έλληνες, ότι δεν είναι ολοκαύτωμα τα Καλάβρυτα και το Δίστομο που εγώ είμαι από τη Βιάννο, να μου λες ότι Μακεδονομάχοι είναι τζιχαντιστές όταν το 70% ΄των νεκροταφείων της Βόρειας Ελλάδας ήταν Κρητικοί και να μου βάζεις ότι ήταν εθνικιστής ο Ρίτσος» είπε ο κ. Μιχελογιαννάκης μιλώντας στην ΕΡΤ.

«Δεν τα ανέχομαι αυτά, τέλος. Είναι αδύνατον να δεχθώ αυτά τα πράγματα από ένα από τα τρια "πόδια" που θα αλλάξουν τη μοίρα των παιδιων μας και το μέλλον της Ελλάδος» κατέληξε ο κ. Μιχελογιαννάκης.

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news