facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Χωρίς λεωφορεία κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη!

Κρίσιμες ώρες για τον ΟΑΣΘ-Την Πέμπτη συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών

Σε διαβούλευση με το υπουργείο μεταφορών βρίσκεται η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Στο επίκεντρο των τηλεφωνικών επαφών των δύο πλευρών είναι να βρεθεί λύση και να καταβληθούν τα οφειλόμενα στον ΟΑΣΘ, τα οποία στο σύνολό τους υπερβαίνουν τα 100 εκ.ευρώ, ώστε να μην κάνει πράξη ο ΟΑΣΘ την προειδοποίησή του και …τραβήξει χειρόφρενο αφήνοντας χωρίς αστική συγκοινωνία εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες ολόκληρου του Νομού Θεσσαλονίκης.

Κρίσιμα είναι τα επόμενα 24ωρα της διαβούλευσης, αφού θα καθορίσουν την έκβαση της συνάντησης της διοίκησης του ΟΑΣΘ με στελέχη του υπουργείου μεταφορών την Πέμπτη στην Αθήνα.

Όπως δηλώνει στο thesstoday ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία, «αφού τουλάχιστον στις συζητήσεις το υπουργείο θέτει στο τραπέζι όλα τα ενδεχόμενα εξόφλησης της συνολικής οφειλής προς τον ΟΑΣΘ που ξεπερνά τα 100 εκ.ευρώ και όχι μόνον τα 15 εκ.ευρώ που θα καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες του Οργανισμού για μερικές ημέρες».

Οι εργαζόμενοι έμειναν απλήρωτοι για 20 ημέρες, ενώ η διοίκηση προειδοποίησε πως εάν δεν καταβληθούν τα οφειλόμενα, θα προχωρήσει σε στάση πληρωμών και θα τραβήξει και χειρόφρενο σε όλα τα λεωφορεία.

Οι εργαζόμενοι διεκδικούν οριστική λύση του προβλήματος και εξόφληση όλου του ποσού, διαφορετικά αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις «αφού η ίδια ιστορία με μη καταβολή οφειλών του δημοσίου προς τον ΟΑΣΘ επαναλαμβάνεται από το 2009. Όλα ξεκινούν από την χρηματοδότηση του εισιτηρίου. Εάν η κυβέρνηση δεν θέλει για τη Θεσσαλονίκη το φθηνό εισιτήριο των 80 λεπτών, τότε πρέπει να πάρει την πολιτική απόφαση να μην το χρηματοδοτήσει και η τιμή του εισιτηρίου ίσως και να ξεπεράσει το 1,5 ευρώ. πρέπει όμως να πάρει η κυβέρνηση μία ξεκάθαρη θέση και όχι να έχει υπό ομηρία τον ΟΑΣΘ με το να μην υπογράφει τον προϋπολογισμό από το 2009» επισημαίνει ο κ.Τσερμενίδης.

thesstoday

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news