Μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου από τη Χαλκίδα
κατήγγειλε ότι δύο συμμαθητές της είχαν δημιουργήσει ψεύτικες άσεμνες
με την ίδια και τις διακινούσαν σε κλειστές ομάδες σε κοινωνικό δίκτυο.
Σε βάρος των γονιών των αγοριών σχηματίστηκε δικογραφία.
Ειδικότερα, η μαθήτρια προσήλθε σήμερα Παρασκευή (16/2) στο ΑΤ Χαλκίδας
μαζί με τη μητέρα της και κατήγγειλε ότι προ ημερών ενημερώθηκε από
συμμαθητή της ότι άγνωστοι είχαν δημιουργήσει ηλεκτρονικά άσεμνο σκίτσο
το οποίο είχε φωτογραφία του προσώπου της.
Η επεξεργασμένη φωτογραφία αναρτήθηκε αρχικά σε κλειστή ομάδα τεσσάρων
ατόμων στο Instagram και εν συνεχεία μεταφορτώθηκε σε άλλη κλειστή ομάδα
των 20 ατόμων στην ίδια πλατφόρμα.
Η ανήλικη υπέδειξε ως δράστες δύο συμμαθητές της.
Για το ζήτημα ενημερώθηκε η εισαγγελέας Ανήλικων Χαλκίδας, η οποία
διέταξε το σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος των γονιών των αγοριών για
παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου.
protothema
facebook-twiter
Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου
Ετικέτες
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ
Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024
Χαλκίδα: Ανήλικοι έφτιαξαν με AI άσεμνες φωτογραφίες συμμαθήτριάς τους και τις διακινούσαν στο Διαδίκτυο
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ στις
16.2.24
Ετικέτες
ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δημοφιλεις αναρτησεις
-
Κορυφώνεται η ανησυχία των υγειονομικών αρχών για το ΕΣΥ, μετά την μεγάλη αυξητική τάση που παρουσιάζουν οι νοσηλευόμενοι ασθενείς με κορω...
-
Διαβάστε πως θα είναι ο καιρός αύριο Πέμπτη (04.08.2022) σύμφωνα με την πρόγνωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας Στη Μ...
-
Ο πρόεδρος της KEE και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, απέστειλε σήμερα επιστολή στον υπουργό Οικονομικών κ. Ευ. Τσακαλώτο με κοινοποίη...
-
Κάτοικοι της Νέας Κίου στην Αργολίδα έκλεισαν συμβολικά την γέφυρα της Πάνιτσας στην είσοδο του χωριού από το Ναύπλιο, σε ένδειξη διαμαρτ...
-
Οι πρώτες δηλώσεις από το Προεδρικό Μέγαρο «Θα κάνω ότι μπορώ να σχηματιστεί ευρύτερη κυβέρνηση συνεργασίας όπως δεσμεύτηκα χθες. Δεν είμαι...

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου