facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Κόλαφος η αγόρευση της εισαγγελέως στην δίκη Τοπαλούδη: «Οδηγήθηκε σαν πρόβατο στην σφαγή»

Μέσα σε βαρύ κλίμα αγορεύει από το πρωί η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας στη δίκη για το βιασμό και τη δολοφονία της φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη πριν από 17 μήνες στη Ρόδο.

Τσάμπα μάγκες, ψυχικά κότες και ψεύτες με διαβολικό ύφος, χαρακτήρισε τους δύο κατηγορούμενους η εισαγγελική λειτουργός.

Για εκείνην δεν υπάρχει ούτε ίχνος αμφιβολίας ότι μαζί, βάσει σχεδίου, σκότωσαν την άτυχη φοιτήτρια.

Η Ροδίτισσα εισαγγελέας Αριστοτελεία Δόγκα αγορεύει μέσα σε έντονη συναισθηματική φόρτιση.

Παρακολουθεί, όπως είπε, από την αρχή την υπόθεση και διαισθάνονταν ότι θα την αναλάβει.

«Αυτή η υπόθεση έγινε δική μου υπόθεση και θα είναι μέχρι να πεθάνω και η Ελένη θα είναι εφεξής κομμάτι της ζωής μου, δεν γίνεται να φύγει από πάνω μου, να την διώξω, όπως έκαναν αυτοί οι δύο τύποι» είπε.

Στην αγόρευση της η εισαγγελέας απευθύνεται σε πρώτο πρόσωπο στους γονείς της Ελένης Τοπαλούδη που την παρακολουθούν κλαίγοντας.

«Το παιδί σας, κυρία Κούλα, οδηγήθηκε σαν πρόβατο στη σφαγή» είπε στην μητέρα, η οποία ήρθε σήμερα στο δικαστήριο κρατώντας λίγα κόκκινα τριαντάφυλλα από τον κήπο της, για να τα προσφέρει στην εισαγγελική λειτουργό.

Η Κυριακή Τοπαλούδη δεν άντεξε και ξέσπασε ακούγοντας την εισαγγελέα να περιγράφει τη στιγμή που οι δύο κατηγορούμενοι πέταξαν την κόρη της στη θάλασσα.

Σηκώθηκε από τη θέση της και άρχισε να φωνάζει και να καταριέται τους δύο κατηγορούμενους: «Ψευτόμαγκα, Ροδίτη, δείξε μου το πρόσωπό σου, τομάρι. Το παιδί μου πέταξες στη θάλασσα, να πάει στην Αφρική, να εξαφανιστεί να μην το βρω ποτέ; Ανανδροι, σιχάματα. Κι εσύ Αλβανέ. Δείξε μου το πρόσωπό σου, βγάλε τη μάσκα, θέλω να δω ποιοι σκότωσαν την κόρη μου. Να μην δείτε καλή μέρα στη ζωή σας».

Συγγενείς της την έβγαλαν από την αίθουσα, σχεδόν στα χέρια για να ηρεμήσει.

Η εισαγγελέας στην αγόρευση της είπε ότι η αλήθεια βοά: «Είπα στον κ. Τοπαλούδη ‘μην ανησυχείτε, εγώ ζω με αυτή την κοπέλα….’ Όταν ένας δικαστής έχει διαβάσει πολύ καλά μια υπόθεση και επειδή πολλά ακούστηκαν ότι θα λήξει το 18μηνο, έλεγα ‘αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου’. Άκουσα τη φωνή της μητέρας, που έλεγε ‘θέλω να μάθω τι έγινε’.

» Εγώ παιδιά δεν έχω, έχω όμως δικογραφίες για παιδιά. Συγκλίνουμε σε αυτό. Και εγώ θέλω να βγει η αλήθεια. Και είπα εδώ ότι θα βγει η αλήθεια. Άκουσα ότι δε θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια. Εξεπλάγην. Γιατί αυτό κάνουμε εμείς εδώ τόσο καιρό. Η αλήθεια έχει βγει. Η αλήθεια βοά. Έχει ακουστεί, έχει χιλιοειπωθεί … Από την αρχή δεν αφήνουμε να πέσει κάτω τίποτα. Είναι προσβολή να λένε ότι δεν έχει βγει η αλήθεια. Θα σας την ξαναπώ λοιπόν την αλήθεια.

» Δεν είχα την τιμή να γνωρίσω την Ελένη, όμως θα είναι εφεξής κομμάτι της ζωής μου. Μη φανταστείτε ότι η δίκη τελειώνει και εμείς βγάζουμε από πάνω μας τα πάντα, όπως έκαναν αυτοί οι δυο τύποι».

Η εισαγγελέας απευθύνθηκε και πάλι στη μητέρα της Ελένης: «Πρέπει να είστε υγιής, να ζήσετε γιατί έχετε και άλλο παιδί, να μου κάνετε τη χάρη» και λίγο μετά: «Αυτό καλύτερα απηχεί την αλήθεια που θέλετε να ακούσετε είναι ότι το παιδί σας ήχθη ως πρόβατο επί σφαγή και ως αμνός άμωμος.

» Ας επικρατήσει Δικαιοσύνη και ας χαθεί ο κόσμος όλος. Αυτό εκφράζει την εισαγγελέα της έδρας. Δεν με ενδιαφέρει όσο και αν πιέζανε -αν πιέζανε- ας χαλάσει ο κόσμος όλος, ας γκρεμιστεί αλλά ας επικρατήσει η Δικαιοσύνη».

Η εισαγγελέας ανέφερε ακόμη πως όλα τα δικαιώματα των κατηγορουμένων τηρήθηκαν κατά τη διάρκεια της δίκης -«μόνο ξενοδοχείο δεν το κάναμε» είπε- απαντώντας έτσι σε δηλώσεις της υπεράσπισης.

Αναφέρθηκε επίσης σε πλημμέλειες της ανάκρισης λέγοντας ότι θα πρέπει να υπήρχαν και άλλες δικογραφίες βιασμού ενώπιον του δικαστηρίου, ενώ χαρακτήρισε μεγάλη τύχη για τη διαλεύκανση της υπόθεσης το γεγονός ότι ανέλαβε το Λιμενικό Σώμα εξαρχής και ο επικεφαλής του Θ. Ζόβας.

Μάλιστα, όπως ανέφερε, υπήρξαν προσπάθειες, ώστε η υπόθεση να φύγει από τα χέρια του.

«Δε θέλω να υπονοήσω ότι ο επιφανής πατέρας του Ροδίτη έβαλε λυτούς και δεμένους για να σώσουν το παιδί του….».

Η αγόρευση της εισαγγελέως συνεχίζεται.

mononews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news