facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Τα μαζεύει ο δήμαρχος Ιάσμου: Παραποιήθηκαν σκόπιμα οι δηλώσεις μου

Μετά το σάλο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του στην Προύσα της Τουρκίας, ο δήμαρχος Ιάσμου, Οντέρ Μουμίν, παλεύει να τα… μαζέψει, κάνοντας λόγο για σκόπιμη παραποίηση των δηλώσεων του.

Ο δήμαρχος Ιάσμου εξαπολύει επίθεση κατά δημοσιογράφων, αλλά και εφημερίδας που είχε κάνει πρωτοσέλιδο τις άκρως προκλητικές δηλώσεις του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του δημάρχου Ιάσμου αναφέρει:

“Σχετικά με την παρουσία μου στην Προύσα Τουρκίας, ξεκαθαρίζω ότι οι δηλώσεις μου παραποιήθηκαν σκόπιμα κατά τη μετάφραση τους από ορισμένους κύκλους.

Ο κος Κοττάκης και ορισμένοι τοπικοί δημοσιογράφοι προσπαθούν να επιβιώσουν δημοσιογραφικά δημιουργώντας εθνικά επικίνδυνα σενάρια. Επίσης οι ίδιοι κύκλοι ενοχλούνται με την παρουσία μειονοτικού Δημάρχου στον Ίασμο και το γεγονός ότι η παρούσα δημοτική αρχή είναι εξαιρετικά δραστήρια, αποτελεσματική, δεν διακρίνει, σέβεται και αναδεικνύει την πολυπολιτισμικότητα και την αρμονική συμβίωση των δύο σύνοικων στοιχείων.

Έχω απόλυτη γνώση και συναίσθηση της ιδιότητας μου, τιμώ τη χώρα μου, δεσμεύομαι πιστά από το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους.

Εξυπακούεται δε ότι οποιαδήποτε σκέψη ή αναφορά σχετικά με την εδαφική ακεραιότητα ή κυριαρχία της χώρας μας με βρίσκει κάθετα αντίθετο”.

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news