facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2019

Το Ναυτικό της Λιβύης κατέσχεσε τουρκικό πλοίο το οποίο είχε περάσει ανενόχλητο βόρεια από την Κρήτη!

Η ναυτική δύναμη του «Εθνικού Στρατού Λιβύης», ανέφερε πριν από λίγη ώρα ότι κατάσχεσε φορτηγό πλοίο που προερχόταν από την Τουρκία με πλήρωμα Τούρκους υπηκόους.
Η κατάσχεση του πλοίου έγινε από μονάδες του Ναυτικού της Λιβύης ανοικτά των ακτών της Derna και το πλοίο κατευθύνεται τώρα στο λιμάνι του Ras Al Hilal προκειμένου να γίνει έλεγχος του φορτίου του.
The announces the detention of a ship arriving from led by a Turkish crew off the coast of inside the newly created maritime boundary between Erdogan and the and confirms that it is being towed with its crew to the Ras Al Hilal port to inspect its cargo.
Προβολή εικόνας στο TwitterΠροβολή εικόνας στο TwitterΠροβολή εικόνας στο Twitter
56 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Το όνομα του πλοίου που κατασχέθηκε δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά στις 16 Δεκεμβρίου το τουρκικό πλοίο Osman  Prince «έκοβε» βόλτες 43 ν.μ. βόρεια από τα Χανιά εντελώς ανενόχλητο, με κατεύθυνση προς τη Μισράτα, οπότε είναι πολύ πιθανό να πρόκειται για το ίδιο σκάφος. 

Container ship departed port in with destination in continues the trip with 0.0 knots speed indication. At sea area 43 nm from Chania Crete near patrolling area of 6th USN fleet units.
Προβολή εικόνας στο Twitter
47 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

pronews
Διαβάστε Περισσότερα » " Το Ναυτικό της Λιβύης κατέσχεσε τουρκικό πλοίο το οποίο είχε περάσει ανενόχλητο βόρεια από την Κρήτη! "

Φουάτ Οκτάι: «Αν οι Λίβυοι αδελφοί μας το ζητήσουν θα στείλουμε στρατό»

Η Τουρκία είναι έτοιμη να λάβει τα απαραίτητα μέτρα, αν η αναγνωρισμένη από τον ΟΗΕ κυβέρνηση της Λιβύης το ζητήσει, δήλωσε σήμερα ο Τούρκος αντιπρόεδρος Φουάτ Οκτάι, αναφερόμενος στην ανάπτυξη Τούρκων στρατιωτών στη Λιβύη.

«Αν οι Λίβυοι αδελφοί μας υποβάλλουν ένα τέτοιο αίτημα, η Τουρκία είναι έτοιμη να πράξει ό,τι είναι αναγκαίο», είπε ο Οκτάι, σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu, σε ένα συνέδριο για το εμπόριο και τη συνεργασία στην Κωνσταντινούπολη.

Μετά την υπογραφή της συμφωνίας στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ Λιβύης και Τουρκίας, ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε ότι η Άγκυρα μπορεί να στείλει στρατό στην Τρίπολη, αν το ζητήσει η κυβέρνηση του Φάγιεζ αλ Σάρατζ.


Ο Οκτάι είπε ότι η χώρα του αντιμετωπίζει «πιέσεις και απόπειρες εκφοβισμού» από πολλά μέτωπα, συμπεριλαμβανομένης και της ΕΕ, λόγω των δραστηριοτήτων έρευνας υδρογονανθράκων στην Ανατολική Μεσόγειο.

Η Άγκυρα θα εξακολουθήσει να προστατεύει τα συμφέροντα της Τουρκίας και των Τουρκοκυπρίων στην Ανατολική Μεσόγειο, επανέλαβε, λέγοντας ότι «όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι καμία δύναμη δεν μπορεί να μας εκφοβίσει από την επιδίωξη του δίκαιου σκοπού μας».

newsbeast
Διαβάστε Περισσότερα » " Φουάτ Οκτάι: «Αν οι Λίβυοι αδελφοί μας το ζητήσουν θα στείλουμε στρατό» "

Κινητή τηλεφωνία: H Ευρωπαϊκή Ένωση τα αλλάζει όλα στις χρεώσεις

To θέμα των χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες δεν απασχολεί μόνον την Ελλάδα και την ελληνική κυβέρνηση, αλλά το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Αυτό διακρίνεται από την απόφαση της Κομισιόν να προωθήσει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 ένα νέο και ενιαίο μοντέλο παρουσίασης των συμβολαίων στις τηλεπικοινωνίες, κατά μήκος όλης της Ε.Ε. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πριν από την υπογραφή ενός συμβολαίου στις τηλεπικοινωνίες, ο πάροχος θα υποχρεούται να παραδίδει στον καταναλωτή μια περίληψη των βασικών όρων του συμβολαίου όπως, για παράδειγμα, οι χρεώσεις, το είδος της υπηρεσίας που θα λαμβάνει, τα χαρακτηριστικά της (ταχύτητα), η διάρκεια ισχύος του συμβολαίου κ.ά.

Όπως γράφει «Καθημερινή», το είδος και τον τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών αυτών θα αποφασίσει η Κομισιόν και θα επιβάλει στις επιμέρους αγορές η εθνική ρυθμιστική αρχή – εν προκειμένω η ΕΕΤΤ για την Ελλάδα. Η απόφαση αυτή αναδεικνύει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε όλη την Ε.Ε. σχετικά με τα συμβόλαια των τηλεπικοινωνιών. Καθώς προστίθενται όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά, η πολυπλοκότητα αυξάνεται και ταυτόχρονα η προσπάθεια εξαπάτησης των καταναλωτών.

Υπενθυμίζεται ότι πάνω από το 50% των καταγγελιών που υπήρξαν πέρυσι για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στην Ελλάδα, αφορούσαν αμφισβητήσεις λογαριασμών.

kathimer

Οι πάροχοι θα πρέπει να συμμορφωθούν με τον νέο κώδικα ηλεκτρονικών επικοινωνιών της Ε.Ε. μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2020. Το έργο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Κομισιόν, θα αναλάβουν οι κατά τόπους εθνικές ρυθμιστικές αρχές.

Στο μεταξύ, προχθές (19 Δεκεμβρίου) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε τη νέα έκθεση για τις χρεώσεις κινητής στην Ενωμένη Ευρώπη των «28». Η έκθεση καταρτίστηκε από τη γερμανική εταιρεία Empirica για λογαριασμό της Κομισιόν και παρουσιάζει την Ελλάδα ως τη δεύτερη πιο ακριβή χώρα στην Ε.Ε.-28, πίσω από τη Σλοβακία. Οι χρεώσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ανάλογα με το εξεταζόμενο πακέτο, εμφανίζονται έως και πέντε φορές πιο υψηλές απ’ ό,τι είναι ο μέσος όρος της Ευρώπης.

Πιο αναλυτικά, η έκθεση «Mobile Broadband Prices in Europe 2019» φέρνει την Ελλάδα στη δεύτερη θέση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε. με βάση το κόστος χρεώσεων κινητής τηλεφωνίας. Πρώτη πιο ακριβή χώρα θεωρείται η Σλοβακία, ενώ στην τρίτη θέση, πίσω από την Ελλάδα, κατατάσσεται η Τσεχία και ακολουθούν Κύπρος, Πορτογαλία και Ουγγαρία. Οι έξι προαναφερόμενες χώρες συνιστούν την ομάδα (cluster) χωρών της Ε.Ε. με τις υψηλότερες χρεώσεις κινητής.

Η χώρα με τις χαμηλότερες χρεώσεις στην Ε.Ε. είναι η Εσθονία, ενώ πολύ χαμηλές χρεώσεις προσφέρονται στη Ρουμανία, την Πολωνία, την Ιταλία κ.ά.

Η χώρα μας εμφανίζεται πιο ακριβή από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε 15 αξιολογήσεις πακέτων κινητής τηλεφωνίας. Πιο φθηνή εμφανίζεται μόνον σε δύο αξιολογήσεις πακέτων. Στα πακέτα που η χώρα μας θεωρείται πιο ακριβή οι χρεώσεις παρουσιάζουν αποκλίσεις έως και πέντε φορές πιο υψηλές από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (5 GB + απεριόριστο αριθμό κλήσεων). Αντίθετα η Ελλάδα εμφανίζεται πιο φθηνή κατά 26% από τον μέσο όρο της Ευρώπης, στο πακέτο συμβολαίου χαμηλής χρήσης δεδομένων που προσφέρει 500 MB δεδομένα και 100 κλήσεις. Τα στοιχεία της έκθεσης αποτυπώνουν την κατάσταση των εφαρμοζόμενων χρεώσεων κατά τον Φεβρουάριο του 2019. Αφορούν σε ονομαστικές χρεώσεις και όχι πραγματικές, που είναι χαμηλότερες, όπως υποστηρίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών. Επίσης, οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν τους φόρους (ΦΠΑ κ.λπ.), οι οποίοι στη χώρα μας θεωρούνται οι υψηλότεροι στην Ε.Ε.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 2019 οι χρεώσεις ευρυζωνικού Internet μέσω κινητού παρουσίασαν σημαντική αποκλιμάκωση σε σχέση με το 2018. Σε 16 από τα 17 εξεταζόμενα πακέτα σημειώθηκε αποκλιμάκωση του μέσου κόστους, ενώ μόνον σε μια κατηγορία πακέτου (5 GΒ + απεριόριστες κλήσεις) υπήρξε αύξηση της μέσης χρέωσης. Η αποκλιμάκωση του κόστους ήταν μεγαλύτερη στα πακέτα υψηλής χρήσης, όπου η μέση χρέωση υποχώρησε έως και 55%. Η μείωση αυτή αφορά στο πακέτο κινητής υψηλής χρήσης που περιλαμβάνει 20 GB δεδομένων και απεριόριστες κλήσεις. Η μέση χρέωσή του στην Ε.Ε., σύμφωνα με την Empirica, από 100,18 ευρώ που ήταν τον Φεβρουάριο του 2018, ένα χρόνο αργότερα μειώθηκε σε 44,51 ευρώ.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Εmpirica, δεν παρουσιάστηκε η ίδια τάση μείωσης των χρεώσεων που σημειώθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη. «Οι χρεώσεις κινητού ευρυζωνικού διαδικτύου και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα δεν έδειξαν ξεκάθαρη τάση συγκρινόμενες με εκείνες του 2018», αναφέρει η Empirica, προσθέτοντας μάλιστα ότι στην κατηγορία των πακέτων με 2 GB δεδομένα, 900 κλήσεις και 160 μηνύματα οι χρεώσεις αυξήθηκαν.

protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " Κινητή τηλεφωνία: H Ευρωπαϊκή Ένωση τα αλλάζει όλα στις χρεώσεις "

Χρυσοχοΐδης: Κάθε δέκα λεπτά θα περνούν αστυνομικοί από κάθε γειτονιά

Την παρουσία αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. σε κάθε γειτονιά προανήγγειλε μέσω συνέντευξης του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε πως από τα μέσα του Ιανουαρίου επί 24ωρου βάσεως οι πολίτες θα βλέπουν στις γειτονιές τους αστυνομικούς. Ακόμη αναφερόμενος στα περιστατικά αστυνομικής βίας υποστήριξε ότι «επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ καταγράφηκαν καταγγελίες για 321 περιστατικά αστυνομικής βίας και κατάχρησης εξουσίας».

Σχετικά με τη συγκρότηση της επιτροπής Αλιβιζάτου ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι η εν λόγω επιτροπή θα ελέγχει κάθε ΕΔΕ για καταγγελίες άσκησης βίας. Μάλιστα προνήγγειλλε ότι στις αρχές του 2020 θα κατατεθεί νομοσχέδιο μέσω του οποίου θα κατοχυρωθεί η λειτουργία μηχανισμού περιστατικών αστυνομικής βίας από τον Συνήγορο του Πολίτη. όπως υποστήριξε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα αφορά τη ρύθμιση πορειών, διαδηλώσεων και συγκεντρώσεων.

Αναφερόμενος στο περιστατικό με την καταγγελία που έκανε μία φοιτήτρια και με βάση την οποία αστυνομικοί την υποχρέωσαν να κατεβάσει το παντελόνι της απάντησε πως «νόμιζα ότι μιλάμε σοβαρά». Ακόμη απαντώντας σε ερωτήσεις για τα περιστατικά αστυνομικής βίας σημείωσε πως «έχουν δοθεί οι απαντήσεις» ενώ πρόσθεσε ότι «κάποια από αυτά είναι εντελώς ψέματα και κάποια άλλα δεν είναι όπως ακριβώς τα περιγράφετε. Παρά ταύτα όλα διερευνώνται».

Κληθείς να σχολιάσει τις αστυνομικές επιχειρήσεις σε καταλήψεις ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη τόνισε πως «οι καταγγελίες είχαν γίνει εδώ και χρόνια. Οι ιδιοκτήτες είχαν στείλει εξώδικα και είχαν ενημερώσει τις εισαγγελικές αρχές. Οι εισαγγελείς ειδοποιούν την αστυνομία. Η αστυνομία πρέπει να αποδώσει το κτίριο στον ιδιοκτήτη του. Η ιδιοκτησία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη. Και μάλιστα εάν η αστυνομία αδιαφορήσει και δεν πράξει το καθήκον της τότε είναι υπόλογη απέναντι στη δικαιοσύνη».

ethnos
Διαβάστε Περισσότερα » " Χρυσοχοΐδης: Κάθε δέκα λεπτά θα περνούν αστυνομικοί από κάθε γειτονιά "

Γρήγορο, αξιόπιστο με 50% πιο φθηνά εισιτήρια: Έρχεται στην Ελλάδα το καράβι που θα διαλύσει τον ανταγωνισμό

Θέμα χρόνου είναι να πλεύσει στις ελληνικές θάλασσες ο νέος τύπος ferry boat που υπόσχεται να προκαλέσει τεράστιες αλλαγές στη ναυσιπλοΐα η οποία –θέλοντας και μη- οδεύει σε καινούργια, πιο οικολογικά «μονοπάτια».

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό ferry boat στην Ελλάδα σε λίγο καιρό θα είναι γεγονός!

Για την ακρίβεια, ένα συμβατικό πλοίο αναμένεται το επόμενο διάστημα να ανασκευαστεί πλήρως ώστε να κινείται πλέον βασιζόμενο αποκλειστικά σε ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που αυτόματα συνεπάγεται απεξάρτηση από την χρήση πετρελαίου ή άλλου ορυκτού καυσίμου, που επιβαρύνει το περιβάλλον.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, θα το δούμε στην πορθμειακή γραμμή που συνδέει το Αίγιο με τον Άγιο Νικόλαο Δωρίδος, με τους δύο δήμους να απολαμβάνουν τα οφέλη της συνεργασίας τους με μια σειρά πανεπιστημίων και τον νορβηγικό νηογνώμονα (Det Norske Veritas).

Φυσικά ένα τέτοιο εγχείρημα δεν έρχεται δίχως κόστος και σύμφωνα με τις μελέτες, η κίνηση του ferry προβλέπεται ότι θα στοιχίσει περίπου 4 με 5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που πάντως τελικά δεν είναι καθόλου μεγάλο όσο φαίνεται. Αρωγός στο σχέδιο στέκεται η Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία το συγχρηματοδοτεί σε ποσοστό 50%, ενώ το κόστος περιλαμβάνει προφανώς όχι μόνο την μετατροπή ενός συμβατικού πλοίου σε ηλεκτροκίνητο, αλλά και τις υποδομές που θα φτιαχτούν στις δύο αντίπερα όχθες

Στη μελέτη υπάρχει σχεδιασμός για κατασκευή των απαραίτητων εγκαταστάσεων στην ξηρά όπου και θα παράγεται το ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ το ίδιο το καράβι θα διαθέτει την δυνατότητα να συνδυάζει φωτοβολταϊκά, άνεμο και κυματική ώστε να μπορεί να παράγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Τα οφέλη δεν περιορίζονται μόνο στην ίδια την θάλασσα που δεν θα μολύνονται από τα κλασικού τύπου πλεούμενα, αλλά περνούν και στις ίδιες τις κοινωνίες καθώς υπάρχει η πρόβλεψη το επιπλέον ρεύμα που δεν θα διατίθεται, θα δίνεται σε οικογένειες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τους, δίχως να επιβαρύνονται με το ανάλογο οικονομικό κόστος.

Ωστόσο τα καλά νέα από την εισαγωγή αυτής της καινοτομίας δεν σταματούν εδώ. Το πετρέλαιο δεν αποτελεί κίνδυνο μόνο για τις θάλασσες και το περιβάλλον. Οι δυσμενείς επιπτώσεις του φτάνουν στο σημείο να αγγίξουν κάθε τσέπη, αφού κάθε αύξηση της τιμής του οδηγεί σε ανατιμήσεις όλων των προϊόντων που σχετίζονται με αυτό. Κι επομένως και των εισιτηρίων.

Για τις ναυτιλιακές εταιρίες αυτή είναι η κύρια αιτία αύξησης του λειτουργικού τους κόστους, πράγμα που συνεπάγεται ανάλογες ή και μεγαλύτερες αυξήσεις και στα ναύλα, με τον καταναλωτή να είναι στην κυριολεξία εκείνος που αναγκάζεται να… πληρώσει τα σπασμένα κάθε πετρελαϊκής κρίσης ή έντασης σε πετρελαιοπαραγωγούς χώρες.

Δίχως αυτή την εξάρτηση είναι λογικό να περιμένει κανείς να μπει ένα φρένο στις ανατιμήσεις και να δούμε μείωση στα εισιτήρια έως και 50% την οποία είναι πολύ πιθανό σύντομα να μπορούν να απολαύσουν πολλοί περισσότεροι από τους ταξιδιώτες της γραμμής Αίγιο-Άγιος Νικόλαος.

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει καταργηθεί από το 2011 και πλέον θα καταστεί ξανά λειτουργική, ενώ παράλληλα θα αποκτήσει ζωή και το νέο λιμάνι-φάντασμα του Αιγίου, που κατασκευάστηκε μεν, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ, δε…

Στόχος είναι να ακολουθήσει η γραμμή Ρίο-Αντίρριο και σταδιακά η χρήση ηλεκτροκίνητων ferry boats να επεκταθεί σε όλες τις πορθμειακές γραμμές της χώρας.

menshouse
Διαβάστε Περισσότερα » " Γρήγορο, αξιόπιστο με 50% πιο φθηνά εισιτήρια: Έρχεται στην Ελλάδα το καράβι που θα διαλύσει τον ανταγωνισμό "

Τηλεφωνική επικοινωνία Νετανιάχου – Μητσοτάκη για τον EastMed

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου, είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το απόγευμα του Σαββάτου.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, οι δυο άνδρες συζήτησαν για την ευρύτερη κατάσταση ασφάλειας στην Ανατολική Μεσόγειο υπό το φως των πρόσφατων εξελίξεων.

Όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του Open TV, Μιχάλης Ιγνατίου, από τη στιγμή όμως που στο Ισραήλ αποφάσισαν να προχωρήσει ο αγωγός, οι όποιες αντιρρήσεις υπήρξαν από την Ιταλία φαίνεται ότι κάμφθηκαν . Κατά τη διάρκεια του τηλεφωνήματος αποφασίστηκε να τρέξουν ταχύτατα οι σχεδιασμοί.

Σημειώνεται πως ο Ισραηλινός πολιτικός συνομίλησε αρχικά με τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη και του έκανε γνωστό ότι επιθυμεί την άμεση υπογραφή της συμφωνίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Μιχάλη Ιγνατίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την επιθυμία να φιλοξενήσει στην Αθήνα και τους άλλους ηγέτες, με σκοπό να υπογράψουν τη διακρατική συμφωνία για τον αγωγό.Μάλιστα ο πρωθυπουργός επιθυμεί οι υπογραφές να μπουν πριν τις 5 Ιανουαρίου, οπότε και θα ταξιδέψει στις ΗΠΑ για τη συνάντηση με τον Ντόναλντ Τραμπ.

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Ιγνατίου ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε το νόμο για τον East Med Act, που δημιουργεί μία νέα στρατηγική συμμαχία στην ανατολική Μεσόγειο με τη συμμετοχή των ΗΠΑ, της Ελλάδας, του Ισραήλ και της Κύπρου, μέσα από το Air Force One, που τον μετέφερε στη Φλόριντα για τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.



aftodioikisi
Διαβάστε Περισσότερα » " Τηλεφωνική επικοινωνία Νετανιάχου – Μητσοτάκη για τον EastMed "

Δεν τα κατάφερε στον τελικό του Άμπου Ντάμπι ο Τσιτσιπάς – Έχασε από τον Ναδάλ

Δεν κατάφερε να στεφτεί νικητής στον τελικό του Άμπου Ντάμπι ο Στέφανος Τσιτσιπάς καθώς ηττήθηκε από τον Ράφα Ναδάλ μετά από ένα συγκλονιστικό αγώνα με 2-1 σετ (6-7,7-5,7-6)

Ο Ναδάλ νίκησε με 2-1 σετ τον εξαιρετικό Τσιτσιπά και κέρδισε για 5η φορά το Mubadala World Tennis Championship στο Άμπου Ντάμπι.

Για 5η φορά στην ιστορία ο Ράφα Ναδάλ κερδίζει το Mubadala World Tennis Championship αφού στον τελικό που διεξήχθη στο Άμπου Ντάμπι επικράτησε με 6-7 (3), 7-5, 7-6 (3) του Στέφανου Τσιτσιπά μετά από 3.10'!


Ο Έλληνας τενίστας έπαιξε εξαιρετικά στην πρώτη του παρουσία στο τουρνουά επίδειξης αλλά κάποια λάθη σε κρίσιμα σημεία δεν του επέτρεψαν να πάρει την κούπα και τα 250.000 δολάρια.

Ήταν το τελευταίο παιχνίδι στο 2019 για τους δυο τενίστες και ο Στέφανος Τσιτσιπάς που θα επιστρέψει για διακοπές στην Ελλάδα έδειξε πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και με την ψυχολογία στα ύψη.

Στο Άμπου Ντάμπι νίκησε την Παρασκευή τον Νόβακ Τζόκοβιτς και το Σάββατο ηττήθηκε στο τάι μπρέικ από τον Ράφα Ναδάλ (Νο1) στον μεγάλο τελικό. Την 3η θέση πήρε ο Τζόκοβιτς που νίκησε με 2-0 τον Κατσάνοφ.

Τόσο ο Τσιτσιπάς όσο και οι Τζόκοβιτς-Ναδάλ θα ταξιδέψουν στην Αυστραλία για να παίξουν στο ATP Cup το οποίο θ'΄αρχίσει στις 3 Ιανουαρίου.

Στο 1ο σετ, ο Τσιτσιπάς θα φτάσει στο 1-0 αλλά θα δει τον Ναδάλ να του "σβήνει" διπλό μπρέικ ποιντ στο 2ο γκέιμ και με 4 σερί πόντους να ισοφαρίζει σε 1-1.

Με άσο θα κλείσει το 3ο γκέιμ και θα προηγηθεί με 2-1. Ο Ναδάλ θα "σβήσει" άλλα δυο μπρέικ ποιντ για να πάει το σκορ στο 2-2.

Με love σέρβις γκέιμ θα φτάσει στο 3-2. Στο 6ο γκέιμ ο Τσιτσιπάς θα έχει άλλες 3 ευκαιρίες για μπρέικ ποιντ αλλά δεν θα τα καταφέρει.

Ο Ναδάλ θα «σβήσει» και το 7ο μπρέικ πόιντ και θα ισοφαρίσει σε 3-3. Το 4-3 είναι για τον Τσιτσιπά αλλά ο Ναδάλ δεν θα χάσει πόντο στο σερβίς του και θα φέρει το σετ στο 4-4.

Ο Ισπανός θα εκμεταλλευτεί τη 2η ευκαιρία που έχει για μπρέικ στο 9ο γκέιμ και θα πάρει προβάδισμα με 5-4.

Μετά από 7 χαμένες ευκαιρίες ο Τσιτσιπάς αφού "σβήσει" διπλό σετ πόιντ του Ναδάλ θα ισοφαρίσει σε 5-5 με μπρέικ! Με άνεση ο Στέφανος θα προηγηθεί με 6-5 και ο Ναδάλ θα οδηγήσει το σετ στο τάι μπρέικ.

Εκεί ο Έλληνας τενίστας θα κατακτήσει το 1ο σετ με 7-6 (3).

Με love σερβις γκέιμ ο Ναδάλ θα ανοίξει το σετ (1-0) και θα φτάσει στο 2-1. Ο Τσιτσιπάς θα ισοφαρίσει σε 2-2 και σε 3-3.

Το 4-3 θα έρθει για τον Ισπανό με love σέρβις γκέιμ και με 2 άσους ο Τσιτσιπάς θα φέρει το σετ στο 4-4. Στο 9ο γκέιμ ο Ναδάλ θα "σβήσει" 2 μπρέικ ποιντ του Τσιτσιπά για να προηγηθεί με 5-4 αλλά ο Έλληνας θα ισοφαρίσει σε 5-5.

Το 6-5 είναι για τον Ισπανό και παρά την μεγάλη προσπάθεια του Στέφανου ο Ναδάλ θα κάνει μπρέικ και θα ισοφαρίσει 1-1 στα σετ.

Ο Τσιτσιπάς έχει διπλό μπρέικ ποιντ στο 1ο γκέιμ του 3ου αλλά ο Ναδάλ δεν θα του επιτρέψει να φτάσει σε μπρέικ και θα κάνει το 1-0.

Με μεγάλη δυσκολία ο Στέφανος θα ισοφαρίσει σε 1-1 και με love σέρβις γκέιμ ο Ναδάλ θα φτάσει στο 2-1.

Το 3-2 είναι για την πλευρά του Ισπανού ο οποίος με μπρέικ θα προηγηθεί με 4-2. Ο Τσιτσιπάς θα πάρει πίσω το μπρέικ για το 4-3 και χωρίς να χάσει πόντο στο σερβίς του θα ισοφαρίσει σε 4-4.

Η "μάχη" έχει φουντώσει, ο Ναδάλ θα φτάσει στο 5-4 και ο Τσιτσιπάς χωρίς απώλεια θα διατηρηθεί στο παιχνίδι (5-5).

Ο Ισπανός θα κρατήσει το σερβίς του για το 6-5 και ο Έλληνας θα στείλει το παιχνίδι στο τάι μπρέικ. Εκεί ο Ναδάλ θα φτάσει εύκολα στο 7-3 και θα πάρει τον τίτλο!

gazzetta
Διαβάστε Περισσότερα » " Δεν τα κατάφερε στον τελικό του Άμπου Ντάμπι ο Τσιτσιπάς – Έχασε από τον Ναδάλ "

Έρχεται νέος φόρος σοκ στα αυτοκίνητα

Τα τελευταία χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση ασκεί πιέσεις στα κράτη για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Η αρχή έγινε από τη Γαλλία η οποία έχει ενεργοποιήσει ήδη δραστικά φορολογικά αντικίνητρα για τη χρήση, ρυπογόνων αυτοκινήτων, αλλά και πλέον, βάζει σε ισχύ έναν πολύ υψηλό φόρο για όσους επιθυμούν την αγορά οχημάτων με πολλά άλογα και χωρίς τις “υποβοηθήσεις” υβριδικών συστημάτων.
Με βάση το το νέο σχέδιο που περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό της χώρας για το 2020, όσα αυτοκίνητα από την 1η Ιανουαρίου του ερχόμενου έτους έχουν εκπομπές CO2 άνω των 173 gr/km κατά NEDC, θα επιβαρύνονται στην αγορά τους με έξτρα φόρο οικολογίας που θα ξεκινά από τα 12.500 ευρώ. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει εκπομπές CO2 άνω των 185 gr/km (κατά NEDC), τότε ο φόρος ανεβαίνει στα 20.000 ευρώ. Από την 1η Μαρτίου που θα μπει σε πλήρη εφαρμογή το νέο πρότυπο ρύπων WLTP, τα όρια θα διαμορφωθούν στα 201 και 213 gr CO2/km αντίστοιχα. 
AYTOKINITA-1200x653Ακολουθούν και άλλες χώρες τη Γαλλία
Στη Γαλλία ξεκίνησαν πολλές συζητήσεις για το κατά πόσο η Κυβέρνηση της χώρας θέλει σιγά-σιγά να βγάλει από το παιχνίδι τα γρήγορα αυτοκίνητα και τα μεγάλα SUV, αφού ο νέος φόρος ουσιαστικά διπλασιάζει τον παλιό που ίσχυε μόνο για πολύ ακριβά μοντέλα (ήταν 10.500 ευρώ).
Με βάση όλα τα παραπάνω ακόμη και ένα Renault Megane RS με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που εκπέμπει 181 gr/km θα επιβαρύνεται με φόρο οικολογίας 17.500 ευρώ επιπλέον της τιμής των 38.500 ευρώ που κοστίζει τώρα στη Γαλλία, ξεπερνώντας έτσι τα 55.000 ευρώ.  Αντίστοιχα ένα Honda Civic Type R που κοστίζει σήμερα 42.310 ευρώ, θα επιβαρυνθεί με έξτρα φόρο 15.500 ευρώ, ενώ μεγάλη επιβάρυνση στην τιμή τους θα έχουν και πολλά SUV μοντέλα. Ανάλογες επιβαρύνσεις έρχονται και για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων.Η αρχή έγινε από την Γαλλία και είναι δεδομένο πως θα ακολουθήσουν άμεσα και άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
pagenews
Διαβάστε Περισσότερα » " Έρχεται νέος φόρος σοκ στα αυτοκίνητα "

Έρχονται αλλαγές σε μετρό και άδειες οδήγησης

Αλλαγές στη λειτουργία του μετρό και στη διαδικασία έκδοσης αδειών οδήγησης προαναγγέλλει ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».

Με σκοπό να αποτραπούν καταστάσεις όπως αυτή με τη στάση εργασίας στο μετρό, την περασμένη Τρίτη, ο κ. Κεφαλογιάννης δηλώνει ότι το υπουργείο Μεταφορών επεξεργάζεται νομοθετική παρέμβαση, που θα προβλέπει ότι σε περίπτωση κινητοποιήσεων θα πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο προσωπικό ασφαλείας, με το οποίο να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης λειτουργία του μέσου.

Για τις άδειες οδήγησης αναφέρει ότι έως τον επόμενο Μάρτιο θα έχει παρουσιαστεί ένα νέο θεσμικό πλαίσιο με απλούστευση και ψηφιοποίηση των σχετικών διοικητικών διαδικασιών, ενώ θεσμοθετείται η προσωρινή άδεια, την οποία θα λαμβάνει ο επιτυχών υποψήφιος οδηγός την επομένη της εξέτασής του και δεν θα χρειάζεται να περιμένει έως και πέντε μήνες.

Τέλος, για τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας τονίζει πως πρέπει να είναι μια προσωπικότητα που να ενώνει, «να είναι ένα πολιτικό πρόσωπο με εμπειρία και παραστάσεις».

mononews
Διαβάστε Περισσότερα » " Έρχονται αλλαγές σε μετρό και άδειες οδήγησης "

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τις νέες ταυτότητες - Τι αλλάζει

Ξεκίνησε στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας η διαγωνιστική διαδικασία - με την αποστολή προσκλήσεων ενδιαφέροντος σε ικανό αριθμό εξειδικευμένων φορέων - για τη δημιουργία νέου Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εντύπων Ασφαλείας (Ο.Π.Σ.Ε.Α.) για την εκτύπωση – προσωποποίηση εντύπων ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου του νέου δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας Ελλήνων Πολιτών - Κάρτας Πολίτη, με συναφείς υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με τη δημιουργία του νέου Ο.Π.Σ.Ε.Α. οι νέες ταυτότητες – κάρτες πολίτη καθώς και τα άλλα έγραφα ασφαλείας θα ακολουθούν πλήρως τις σχετικές συστάσεις του ICAO (Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας) και των Κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι νέες ελληνικές ταυτότητες – κάρτες πολίτη θα είναι μορφότυπου ID-1 (διαστάσεων πιστωτικής κάρτας) και θα περιλαμβάνουν φυσικά και ηλεκτρονικά μέτρα ασφαλείας, σύμφωνα με σχετικό Ευρωπαϊκό Κανονισμό. Επιπλέον θα διαθέτουν ηλεκτρονικό μέσο, με το οποίο θα διευκολύνεται και διασφαλίζεται η πρόσβαση του κατόχου σε υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, όπως η ηλεκτρονική αυθεντικοποίηση και η λήψη εγκεκριμένων ψηφιακών πιστοποιητικών.

Τέλος, όπως αναφέρεται, σύμφωνα με τις σχετικές Αποφάσεις της Ε.Ε. τα Κράτη-Μέλη οφείλουν να δρομολογήσουν τις εν λόγω αλλαγές εντός του έτους 2021.

newpost
Διαβάστε Περισσότερα » " Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τις νέες ταυτότητες - Τι αλλάζει "

Έρχεται «καταιγίδα» με την Τουρκία: Ψηφίστηκε στο τουρκικό κοινοβούλιο η συμφωνία με τη Λιβύη – Ποιές είναι οι επόμενες κινήσεις του Ερντογάν?…

Το τουρκικό κοινοβούλιο επικύρωσε τη συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης, το μεσημέρι του Σαββάτου (21.12.2019).
Η συμφωνία που υπέγραψαν τον περασμένο μήνα η Τουρκία και η κυβέρνηση της Λιβύης, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όχι μόνο από την Ελλάδα και την Κύπρο, αλλά και από την Ε.Ε., τις ΗΠΑ, τη Ρωσία και το Ισραήλ.
Ερντογάν και Σάρατζ έδωσαν τα χέρια και υπέγραψαν μια διευρυμένη συμφωνία για στρατιωτικά ζητήματα και ζητήματα ασφαλείας καθώς και ένα μνημόνιο για τα θαλάσσια σύνορα. Το τελευταίο είναι, κυρίως, εκείνο που προκάλεσε τη θύελλα αντιδράσεων, καθώς η Τουρκία επιχειρεί να εκμεταλλευθεί την ανατολική Μεσόγειο έως τη Λιβύη, “σβήνοντας” από τον χάρτη την ΑΟΖ και την υφαλοκρηπίδα ελληνικών νησιών.
Επιδιώκοντας να “παράσχει τη βάση για τις σχέσεις και την ανάπτυξη της συνεργασίας” μεταξύ της Τουρκίας και της διεθνώς αναγνωρισμένης κυβέρνησης εθνικής ενότητας της Λιβύης (GNA), η συμφωνία περιλαμβάνει ενισχυμένη συνεργασία στην ανταλλαγή προσωπικού, υλικών, εξοπλισμού, συμβουλευτικών υπηρεσιών και εμπειρίας μεταξύ των δύο πλευρών.
Επίσης προσφέρει, μεταξύ άλλων, τουρκική υποστήριξη για την εγκαθίδρυση μιας μονάδας άμεσης επέμβασης στην αστυνομία και το στρατό στη Λιβύη, καθώς και ενισχυμένη συνεργασία στις πληροφορίες μυστικών υπηρεσιών και στην αμυντική βιομηχανία.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο A Haber, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δείχνοντας την περιοχή ανοιχτά από το Καστελόριζο και την Κρήτη, ανακοίνωσε ότι “με τη βοήθεια του Θεού, θα ξεκινήσουμε και σεισμικές έρευνες και γεωτρήσεις”. Ζήτησε δε από μεγάλες εταιρίες να συνεργαστούν με την Τουρκία στην περιοχή, σημειώνοντας πως στην ανατολική Μεσόγειο υπάρχουν σημαντικά κοιτάσματα υδρογονανθράκων.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας, Φατίχ Ντονμέζ, έχει ξεκαθαρίσει πως η χώρα του θα προχωρήσει σε σεισμικές έρευνες στις θαλάσσιες περιοχές που περιγράφει το μνημόνιο με τη Λιβύη.
“Το μνημόνιο το οποίο υπογράψαμε με την Λιβύη έγινε νόμος του κράτους μετά την έγκριση του κοινοβουλίου και ευχαριστώ όλα τα πολιτικά κόμματα για την υποστήριξή τους. Να μην έχετε καμία αμφιβολία πως θα κάνουμε όσα πρέπει. Και η Γενική Γραμματεία Πετρελαίου και Μεταλλευμάτων θα κάνει εργασίες για την παροχή των οικοπέδων αλλά και η Τουρκική Εταιρία Ερευνών Πετρελαίου (ΤΡΑΟ) αμέσως μετά την πρωτοχρονιά θα ξεκινήσει γρήγορα τις σεισμικές έρευνες στις περιοχές που θα οικοπεδοποιηθούν”, τόνισε ο Ντονμέζ.
europost
Διαβάστε Περισσότερα » " Έρχεται «καταιγίδα» με την Τουρκία: Ψηφίστηκε στο τουρκικό κοινοβούλιο η συμφωνία με τη Λιβύη – Ποιές είναι οι επόμενες κινήσεις του Ερντογάν?… "

Ηγουμενίτσα: Τεράστιος βράχος από το βουνό κατέληξε στην… Εγνατία Οδό!

Από καθαρή τύχη αποφεύχθηκαν τα χειρότερα στην Εγνατία Οδό όταν τεράστιος βράχος «έφυγε» από το βουνό και κατέληξε στο οδόστρωμα! Η κατάπτωση σημειώθηκε μεταξύ Ελευθεροχωρίου και Παραμυθιάς, στο ρεύμα προς Ηγουμενίτσα. Ο βράχος πέφτοντας παρέσυρε και πολλά χώματα όπου κατέληξαν στο οδόστρωμα του μεγάλου αυτοκινητόδρομου της χώρας. Η προστατευτική μπάρα έσπασε ενώ για μισή ώρα περίπου η κίνηση διακόπηκε προκειμένου να πιάσουν δουλειά τα μηχανήματα της Εγνατίας ΑΕ για την απομάκρυνσή του και τον καθαρισμό του δρόμου. Οι διερχόμενοι οδηγοί παρακολουθούσαν έκπληκτοι…




Το ευτύχημα ήταν ότι κατά την ώρα της πτώσης του βράχου δεν περνούσε αυτοκίνητο από το συγκεκριμένο σημείο γιατί τότε η εξέλιξη θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
Στο συγκεκριμένο σημείο δεν σημειώνονται συχνά καταπτώσεις και μέχρι σήμερα δεν έχει καταγραφεί ανάλογο προηγούμενο στην Εγνατία.
Την ώρα της κατάπτωσης δεν επικρατούσαν έντονα καιρικά φαινόμενα παρά μία ασθενής βροχόπτωση.

epiruspost
Διαβάστε Περισσότερα » " Ηγουμενίτσα: Τεράστιος βράχος από το βουνό κατέληξε στην… Εγνατία Οδό! "

Στα «χαρακώματα» ΗΠΑ-Ρωσία με φόντο τον αγωγό Nord Stream 2

Την έντονη αντίδραση της Ρωσίας προκάλεσε η επικύρωση των κυρώσεων εναντίον του αγωγού Nord Stream 2 από τον Ντόναλντ Τραμπ.

«Οι ΗΠΑ εμποδίζουν άλλες χώρες να αναπτύξουν την οικονομία τους επιβάλλοντάς τους κυρώσεις», κατήγγειλε σήμερα η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.

«Μια χώρα που έχει χρέος 22 τρισεκατομμυρίων δολαρίων εμποδίζει χώρες με υγιές αξιόχρεο να αναπτύξουν τον τομέα της πραγματικής τους οικονομίας!», σχολίασε η Ζαχάροβα στη σελίδα της στο Facebook, επικρίνοντας «την αμερικανική ιδεολογία που δεν αντέχει την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα».

«Σε λίγο θα ζητήσουν να σταματήσουμε να αναπνέουμε», πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε κι έκανε έτσι νόμο του κράτους σχέδιο νόμου που προβλέπει την επιβολή κυρώσεων σε όλους όσοι συμμετέχουν στο έργο του υποθαλάσσιου αγωγού Nord Stream 2, ο οποίος έχει σκοπό να αυξήσει τις ποσότητες ρωσικού αερίου που μεταφέρονται απευθείας στη Γερμανία.

Η Μόσχα και το Βερολίνο έχουν ήδη καταδικάσει έντονα τις κυρώσεις καθώς τα μέτρα αυτά διένυαν τη διαδρομή τους στο Κογκρέσο, με τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν να προειδοποιεί πως θα υπάρξουν αντίποινα, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Βάσει των διατάξεων του νόμου που αφορούν τον αγωγό, ο Nord Stream 2 — τεράστιο ενεργειακό έργο που θα μεταφέρει ρωσικό αέριο στη γερμανική αγορά μέσω της Βαλτικής Θάλασσας — αποτελεί «εργαλείο εξαναγκασμού και πολιτικής μόχλευσης» που θα μπορούσε να εξασθενίσει τους δεσμούς των ΗΠΑ με τη Γερμανία και την Ευρώπη.

Πρώτη συνέπεια των κυρώσεων αυτών: η ελβετική εταιρεία Allseas που διαθέτει το μεγαλύτερο πλοίο τοποθέτησης υποθαλάσσιων αγωγών παγκοσμίως και το οποίο έχει ναυλώσει η ρωσική εταιρεία Gazprom για την εξωχώρια κατασκευή του αγωγού ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τις δραστηριότητές της που αφορούν τον Nord Stream 2.

Η Allseas επισημαίνει ότι αναμένει «ρυθμιστικές, τεχνικές και περιβαλλοντικές διευκρινίσεις από τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές».

Το έργο είναι μια επένδυση αξίας περίπου δέκα δισεκ. ευρώ που συγχρηματοδοτούν εξ ημισείας από τη μια η Gazprom και από την άλλη πέντε ευρωπαϊκές εταιρείες (ÖMV, Wintershall Dea, Engie, Uniper και Shell). Οι αμερικανικές κυρώσεις έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην Ευρώπη και καταγγελίες για την επέμβαση της Ουάσινγκτον στη χάραξη ευρωπαϊκής ενεργειακής στρατηγικής.

Την έντονη αντίδραση της Ρωσίας προκάλεσε η επικύρωση των κυρώσεων εναντίον του αγωγού Nord Stream 2 από τον Ντόναλντ Τραμπ.

«Οι ΗΠΑ εμποδίζουν άλλες χώρες να αναπτύξουν την οικονομία τους επιβάλλοντάς τους κυρώσεις», κατήγγειλε σήμερα η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.

«Μια χώρα που έχει χρέος 22 τρισεκατομμυρίων δολαρίων εμποδίζει χώρες με υγιές αξιόχρεο να αναπτύξουν τον τομέα της πραγματικής τους οικονομίας!», σχολίασε η Ζαχάροβα στη σελίδα της στο Facebook, επικρίνοντας «την αμερικανική ιδεολογία που δεν αντέχει την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα».


«Σε λίγο θα ζητήσουν να σταματήσουμε να αναπνέουμε», πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε κι έκανε έτσι νόμο του κράτους σχέδιο νόμου που προβλέπει την επιβολή κυρώσεων σε όλους όσοι συμμετέχουν στο έργο του υποθαλάσσιου αγωγού Nord Stream 2, ο οποίος έχει σκοπό να αυξήσει τις ποσότητες ρωσικού αερίου που μεταφέρονται απευθείας στη Γερμανία.

Η Μόσχα και το Βερολίνο έχουν ήδη καταδικάσει έντονα τις κυρώσεις καθώς τα μέτρα αυτά διένυαν τη διαδρομή τους στο Κογκρέσο, με τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν να προειδοποιεί πως θα υπάρξουν αντίποινα, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Βάσει των διατάξεων του νόμου που αφορούν τον αγωγό, ο Nord Stream 2 — τεράστιο ενεργειακό έργο που θα μεταφέρει ρωσικό αέριο στη γερμανική αγορά μέσω της Βαλτικής Θάλασσας — αποτελεί «εργαλείο εξαναγκασμού και πολιτικής μόχλευσης» που θα μπορούσε να εξασθενίσει τους δεσμούς των ΗΠΑ με τη Γερμανία και την Ευρώπη.

Πρώτη συνέπεια των κυρώσεων αυτών: η ελβετική εταιρεία Allseas που διαθέτει το μεγαλύτερο πλοίο τοποθέτησης υποθαλάσσιων αγωγών παγκοσμίως και το οποίο έχει ναυλώσει η ρωσική εταιρεία Gazprom για την εξωχώρια κατασκευή του αγωγού ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τις δραστηριότητές της που αφορούν τον Nord Stream 2.

Η Allseas επισημαίνει ότι αναμένει «ρυθμιστικές, τεχνικές και περιβαλλοντικές διευκρινίσεις από τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές».

Το έργο είναι μια επένδυση αξίας περίπου δέκα δισεκ. ευρώ που συγχρηματοδοτούν εξ ημισείας από τη μια η Gazprom και από την άλλη πέντε ευρωπαϊκές εταιρείες (ÖMV, Wintershall Dea, Engie, Uniper και Shell). Οι αμερικανικές κυρώσεις έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην Ευρώπη και καταγγελίες για την επέμβαση της Ουάσινγκτον στη χάραξη ευρωπαϊκής ενεργειακής στρατηγικής.
Διαβάστε Περισσότερα » " Στα «χαρακώματα» ΗΠΑ-Ρωσία με φόντο τον αγωγό Nord Stream 2 "

Κουκάκι: Εν πολλοίς με έπεισε ο πατέρας της οικογένειας Ινδαρέ, λέει ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών στον ΘΕΜΑ 104,6

Κριτική εκ των έσω για τους χειρισμούς της αστυνομίας στην υπόθεση της εκκένωσης των τριών καταλήψεων στο Κουκάκι άσκησε ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών Βασίλης Ντούμας. Μιλώντας στο κεντρικό μαγκαζίνο του ΘΕΜΑ 104,6 και ερωτηθείς αν αναγνωρίζει υπερβολές στον τρόπο που λειτούργησε η αστυνομία στο Κουκάκι, ο κ.Ντούμας  απάντησε ότι «δεν θεωρώ παράξενο ή αδύνατο να υπάρξουν υπερβολές σε αστυνομικές επιχειρήσεις» για να προσθέσει ότι άκουσε «με πολλή συμπάθεια» τα όσα είπε ο συλληφθείς σκηνοθέτης Δημήτρης Ινδαρές: «Εν πολλοίς με έπεισε ο πατέρας της οικογένειας», είπε ο κ.Ντούμας. 

Συνεχίζοντας την κριτική του στην επιχείρηση, ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών είπε ότι κατά τη γνώμη του η ΕΚΑΜ δεν θα έπρεπε να είχε πάρει μέρος στην τριπλή εκκένωση καταλήψεων, αφού συμμετέχουν σε επιχειρήσεις με σκληρούς εγκληματίες, ακόμη κι αν οι καταληψίες εκσφερδόνισαν αντικείμενα εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων. «Ακούστηκαν όλα για την επιχείρηση στο Κουκάκι. Η αστυνομία είναι υπόλογη και καλώς είναι υπόλογη και πρέπει να ελέγχεται και όταν υπερβαίνουν τα νόμιμα», είπε ο κ.Ντούμας. Πρόσθεσε όμως, ότι αυτές οι όποιες υπερβολές πρέπει να αντιμετωπίζονται εντός των αρμοδίων οργάνων που λειτουργούν στο Σώμα και σε καμία περίπτωση δεν αναιρούν και τον στόχο των επιχειρήσεων που είναι η αποκατάσταση της νομιμότητας και το σπάσιμο κάθε λογής γκέτο. Μάλιστα, ο κ.Ντούμας σημείωσε ότι όπως συμβαίνει στα εθνική θέματα, θα έπρεπε να βρεθεί και μια κοινή γλώσσα μεταξύ των κομμάτων για τον τομέα της ασφάλειας. 


Να ζητήσει συγγνώμη ο Τόσκας


Με ιδιαίτερη οργή όμως, ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών σχολίασε την δήλωση του πρώην πολιτικού προϊσταμένου της Αστυνομίας Νίκου Τόσκα, ότι κατήργησε την ομάδα Δέλτα, γιατί ήταν οι μπαχαλάκηδες από την πλευρά του κράτους. Όπως είπε, ο κ.Τόσκας συντάχθηκε με την Νίνα Κασιμάτη που είχε αναφερθεί σε «μπάτσους, γουρούνια, δολοφόνους» και είπε ότι το λιγότερο που πρέπει να κάνει ο κ.Τόσκας για τα όσα «χωρίς τσίπα, ανερυθρίαστε είπε, είναι να ζητήσει συγγνώμη». Μάλιστα, πρόσθεσε ότι αν δεν το κάνει ο ίδιος ο κ.Τόσκας που αναφέρθηκε με αυτό τον τρόπο στους πρώην υφισταμένους του, τότε θα πρέπει να παρέμβει ο πολιτικός του φορέας, δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ




protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " Κουκάκι: Εν πολλοίς με έπεισε ο πατέρας της οικογένειας Ινδαρέ, λέει ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών στον ΘΕΜΑ 104,6 "

Λιόσια: Συνελήφθη 17χρονος που παράγγελνε φαγητό για να ληστέψει τους ντελιβεράδες

Ένας 17χρονος Ρομά, μέλος συμμορίας που λήστευε μεταφορείς φαγητού στις Αχαρνές και στα Άνω Λιόσια, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αχαρνών, ενώ άλλοι τρεις συνεργοί του έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητούνται.

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, τα μέλη της συμμορίας τηλεφωνούσαν βραδινές ώρες, από διαφορετικούς αριθμούς τηλεφώνων κάθε φορά και παράγγελναν φαγητό σε ταχυφαγεία. Όταν έφταναν οι διανομείς στις διευθύνσεις που έδιναν, τους αιφνιδίαζαν πέφτοντας πάνω τους πολλοί μαζί, τους χτυπούσαν και με την απειλή μαχαιριού ή λοστών, τους αφαιρούσαν χρήματα, προσωπικά αντικείμενα καθώς και τις εισπράξεις του καταστήματος στο οποίο εργάζονταν.

Οι δράστες είχαν στήσει τη συμμορία από τον περασμένο Σεπτέμβριο και μέχρι τώρα, από την αστυνομική έρευνα, εξιχνιάσθηκαν 14 περιπτώσεις ληστειών.

Σε έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του 17χρονου, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρία κινητά τηλέφωνα, ένα ξιφίδιο και ένας σιδερένιος λοστός.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.

protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " Λιόσια: Συνελήφθη 17χρονος που παράγγελνε φαγητό για να ληστέψει τους ντελιβεράδες "

Βρυχάται η Τουρκία για τη συμφωνία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ και Ιταλίας για τον αγωγό Eastmed

“Οι διεθνείς φωνές σχετικά με την συμφωνία που υπέγραψε η Τουρκία με την -αναγνωρισμένη από τα Ηνωμένα Έθνη- κυβέρνηση της Λιβύης δεν θα εμποδίσει την τουρκική κυβέρνηση από το να διεκδικήσει την δική της ατζέντα στην ανατολική Μεσόγειο” δηλώνει ο διευθυντής επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, Fahrettin Altun με την κατάσταση να… αγριεύει.

Ο εκπρόσωπος της τουρκικής προεδρίας με άρθρο του αναφέρει πως το Μνημόνιο Τουρκίας – Λιβύης, εξασφαλίζει πως η Τουρκία δεν θα κάνει τα στραβά μάτια σε οποιαδήποτε συμφωνία φέρνει προ τετελεσμένου την χώρα του στην περιοχή και πως η Τουρκία είναι ένας παράγοντας που δεν θα πρέπει να αγνοηθεί.

Τονίζει κατηγορηματικά πως η γειτονική χώρα δεν θα είναι, πλέον, απλός παρατηρητής στα τεκταινόμενα χωρίς να παρεμβαίνει και πως δεν θα επιτρέψει οποιαδήποτε παραβίαση στην ανατολική Μεσόγειο, στέλνοντας… μηνύματα για την δράση του PKK στην βόρεια Συρία.

Ο Fahrettin Altun τονίζει ακόμη πως δεν αποτελεί έκπληξη ότι κάποιες χώρες… ενοχλήθηκαν από της πολιτικές της Τουρκίας “δείχνοντας” φυσικά την Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ.

Ο ίδιος αναφέρει πως η Αίγυπτος, η Ρωσία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα υποστήριξαν τον Khalifa Haftar στην Λιβύη, την ώρα που η Τουρκία, σύμφωνα με τον ίδιο, δραστηριοποιείται με γνώμονα την ειρήνη στην περιοχή.

Πρόσθεσε, τέλος, πως η συμφωνία της Τουρκίας με την Λιβύη θα πρέπει να λογίζεται ως μέρος των σεισμικών δραστηριοτήτων της γειτονικής χώρας στην ανατολική Μεσόγειο και πως κανείς δεν θα πρέπει να απομονώνει την Τουρκία από την ευρύτερη περιοχή.

periodista
Διαβάστε Περισσότερα » " Βρυχάται η Τουρκία για τη συμφωνία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ και Ιταλίας για τον αγωγό Eastmed "

Χατζηδάκης: Ο αγωγός EastMed θα προχωρήσει ό,τι κι αν λέει ο Ερντογάν

Έντονη κινητικότητα σε σχέση με τον αγωγό φυσικού αερίου East Med, που σχεδιάζεται να μεταφέρει αέριο από τα κοιτάσματα της ανατολικής Μεσογείου, μέσω Ελλάδας προς την Ευρώπη σημειώνεται το τελευταίο διάστημα.

Ανώτατες πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας δεν επιβεβαιώνουν αλλά ούτε διαψεύδουν πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σύμφωνα με τις οποίες στις αρχές του χρόνου θα υπογραφεί διακρατική συμφωνία μεταξύ Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ και Ιταλίας για την προώθηση του αγωγού.

Τονίζουν ωστόσο, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι οι χώρες είναι δεσμευμένες για την υλοποίηση του έργου και υπενθυμίζουν τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα, με τον Ισραηλινό ομόλογό του Yuval Steinitz κατά την οποία οι δύο πλευρές επανέλαβαν τη δέσμευσή τους για τη στήριξη τόσο του East Med όσο και της ηλεκτρικής διασύνδεσης από την Κρήτη μέχρι το Ισραήλ, μέσω Κύπρου.


Στην ίδια συνάντηση εξάλλου ο κ. Χατζηδάκης είχε εκφράσει «τις ευχαριστίες της Ελληνικής Δημοκρατίας για την υποστήριξη της ισραηλινής πλευράς προς την Ελλάδα σε σχέση με το προσφάτως υπογραφέν νομικά ανυπόστατο Μνημόνιο μεταξύ Τουρκίας και Αλ Σαράτζ (κυβέρνηση της Τρίπολης στη Λιβύη».

Οι πηγές του ΥΠΕΝ ανέφεραν ακόμη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι στο ίδιο μήκος κύματος, δηλαδή υπέρ της προώθησης του έργου τάσσεται πλέον και η Ιταλία.

Εξάλλου, σε δηλώσεις του σήμερα στον τ/σ Σκάι, ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι ο αγωγός EastMed θα προχωρήσει ό,τι κι αν λέει ο Ερντογάν, σημειώνοντας ακόμη ότι «Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε μπροστά με βάση το διεθνές δίκαιο».

Οι προκαταρκτικές μελέτες που έχουν γίνει για τον αγωγό Εast Med δείχνουν ότι το έργο είναι τεχνικά εφικτό αλλά και οικονομικά βιώσιμο καθώς το κόστος μεταφοράς του αερίου είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τις εναλλακτικές επιλογές.

news
Διαβάστε Περισσότερα » " Χατζηδάκης: Ο αγωγός EastMed θα προχωρήσει ό,τι κι αν λέει ο Ερντογάν "

Απίστευτη δήλωση Τόσκα: Καταργήσαμε την ομάδα Δέλτα γιατί ήταν μπαχαλάκηδες του κράτους!

Σε μια απίστευτη δήλωση προχώρησε ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, που μίλησε με ιδιαίτερα απαξιωτικά σχόλια για την ομάδα Δέλτα.

«Εγώ την κατήργησα γιατί ήταν ομάδα μπαχαλάκηδων από την μεριά του κράτους» είπε ο κ. Τόσκας μιλώντας στον ΑΝΤ1, φράση που προκάλεσε αντιδράσεις ανάμεσα στους παριστάμενους.

«Απίστευτο!, Εργαζόμενοι μπαχαλάκηδες;» αντέδρασε ο παριστάμενος γγ του σωματείου ειδικών φρουρών Στρ.Μπαλάσκας. Από την πλευρά του, ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης του ζήτησε να ανακαλέσει και να ζητήσει συγγνώμη.

Ωστόσο ο κ. Τόσκας επέμεινε στις θέσεις του, λέγοντας ότι «απόδειξη ότι τώρα δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ομάδα Δέλτα».


Ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη τα λέει όλα αυτά.

Τόσκας: Κατήργησα την Ομάδα Δέλτα γιατί ήταν "μπαχαλάκηδες" από τη μεριά του κράτους.



protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " Απίστευτη δήλωση Τόσκα: Καταργήσαμε την ομάδα Δέλτα γιατί ήταν μπαχαλάκηδες του κράτους! "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news