facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

“Τέλος” τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα IX από τον Σεπτέμβριο

Ιδιαίτερα δύσκολη -έως σχεδόν αδύνατη- θα είναι η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, μετά και το… πογκρόμ εισαγωγών όλων των… σαράβαλων που δεν ήθελε η Ευρώπη στη χώρα μας.

Έναν χρηστικό οδηγό για όσους επιθυμούν να εισάγουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από άλλο κράτος δημιούργησε το Newsauto.gr το οποίο επιβεβαιώνει το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ μας σχετικά με το «πάγωμα» των εκτελωνισμών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων! Είναι ο νόμος που πέρασε λίγες ημέρες πριν τις εκλογές απο τον τότε Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστο Σπίρτζη.
Όπως μπορείτε και εσείς να διαπιστώσετε από τις 27 Σεπτεμβρίου και μετά όποιος εισάγει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο θα πρέπει να κάνει 29 βήματα ώστε να μπορέσει να εκδώσει ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας.
Αν πάλι δεν έχει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και Πιστοποιητικά απλά το αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να εκτελωνιστεί και στη συνέχεια να κυκλοφορήσει στη χώρα μας!
Το σίγουρο βέβαια είναι πως ένα “καθαρό” αυτοκίνητο δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να εισαχθεί.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Newsauto.gr οι διαδικασίες και η περισυλλογή εγγράφων ξεκινά από τη χώρα που εισάγεται το όχημα και ο έμπορος ή ο ιδιώτης που θέλει να το φέρει στην Ελλάδα θα πρέπει να έχει πριν από την άφιξη του οχήματος εντός ελληνικής επικράτειας τα εξής:
  1. Βεβαίωση αγοράς του αυτοκινήτου και αποστολή του συναλλάγματος μέσω τράπεζας.
  2. Παραλαβή τιμολογίου αγοράς με τις προβλεπόμενες ενδείξεις. Σε περίπτωση ιδιωτικού συμφωνητικού, θεώρηση από το ελληνικό προξενείο του τόπου του πωλητή.
  3. Παραλαβή του πιστοποιητικού συμμόρφωσης που εκδίδεται από το εργοστάσιο κατασκευής για το συγκεκριμένο πλαίσιο και συνοδεύει το αυτοκίνητο.
  4. Παραλαβή πρωτότυπης άδειας κυκλοφορίας (μέρος Ι και μέρος ΙΙ εφόσον έχει εκδοθεί).
  5. Παραλαβή βεβαίωσης του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης με το εξής περιεχόμενο:
αα) πότε έπρεπε να γίνουν οι έλεγχοι και πότε έγιναν, καθώς και ποιοι εκκρεμούν,
ββ) ποιοι ήταν επιτυχείς και ποιοί όχι και γιατί και
γγ) πόσα χιλιόμετρα είχε διανύσει το όχημα σε κάθε έλεγχο (θα ισχύσει από 27-9-2019).
  1. Βεβαίωση της αρχής που εξέδωσε την ξένη άδεια κυκλοφορίας, η οποία περιλαμβάνει:
αα) την έγκριση τύπου με βάση την οποία ταξινομήθηκε το όχημα,
ββ) τα στοιχεία κυβισμού, εκπομπών CO2 και οδηγίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που καλύπτει το όχημα,
γγ) την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης και δδ) τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
  1. Πριν την άφιξη του οχήματος στην Ελλάδα, θα πρέπει να έχει υποβληθεί στο τελωνείο εισόδου δήλωση άφιξης οχήματος (ΔΑΟ).
  2. Μετά τη διέλευση στην ελληνική επικράτεια, επιτρέπεται η κίνηση του οχήματος μόνο από το τελωνείο εισόδου μέχρι τον τόπο ακινητοποίησης εφόσον αυτό ήρθε αυτοδύναμο. Στα έμφορτα, απαγορεύεται οποιαδήποτε μετακίνηση πριν τον τελωνισμό.
Μετά την άφιξη του εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος ξεκινά ο άλλος «Γολγοθάς» καθώς για τον εκτελωνισμό και την έκδοση ελληνικών πινακίδων κυκλοφορίας απαιτούνται:
Ηλεκτρονική παραλαβή της Δήλωσης Άφιξης Οχήματος (ΔΑΟ) και ηλεκτρονική κατάθεση Δήλωσης Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΔΕΦΚ) μέχρι την 15η ημέρα του επόμενου μήνα από την άφιξη μέσω του ICISNET. Συμπλήρωση των απαιτούμενων πεδίων με τους αντίστοιχους κωδικούς.
Η ΔΕΦΚ προσκομίζεται σε έντυπη μορφή στο αρμόδιο τελωνείο με τα παρακάτω δικαιολογητικά:
  1. Έντυπη ΔΕΦΚ.
  2. Τιμολόγιο αγοράς ή ιδιωτικό συμφωνητικό θεωρημένο από το ελληνικό προξενείο.
  3. Στοιχεία από τα οποία προκύπτει ο χρόνος άφιξης του οχήματος (διεθνής φορτωτική για τα έμφορτα, εισιτήρια κλπ για τα αυτοδύναμα).
  4. Πιστοποιητικό συμμόρφωσης που εκδίδεται από το εργοστάσιο παραγωγής.
  5. Έγκριση τύπου ή δελτίο κοινοποίησης που εκδίδεται από το υπουργείο Μεταφορών.
  6. Δήλωση εξοπλισμού παραρτήματος Ι ή ΙΙ κατά περίπτωση της Α.1203/2019 Απόφασης Διοικητή ΑΑΔΕ.
  7. Υπεύθυνη δήλωση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής για τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
  8. Υπεύθυνη δήλωση για τη γνησιότητα των εγγράφων που καταθέτονται.
  9. Βεβαίωση εξοπλισμού με αναφορά στον αριθμό πλαισίου του οχήματος στην οποία επισημαίνεται διακριτά μόνο ο πρόσθετος/προαιρετικός εξοπλισμός και εκδίδεται από τον επίσημο διανομέα/αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, όπως προβλέπεται από την Α1203/2019 Απόφαση ΑΑΔΕ.
  10. Βεβαίωση τεχνικής επικαιροποίησης που προβλέπεται από το άρθρο 46 του νόμου 4530/2018 και περιλαμβάνει:
αα) το μοντέλο και η έκδοση ή η παραλλαγή του,
ββ) το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος και το γνήσιο του αριθμού πλαισίου και κινητήρα, ο κυβισμός, ο χρωματισμός και η κατηγορία του οχήματος,
γγ) ο επιπλέον του βασικού (εξτρά) εξοπλισμός του, σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους λιανικής πώλησης του οχήματος στη χώρα μας,
δδ) η εκ κατασκευής αντιρρυπαντική τεχνολογία και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα,
εε) ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει στο όχημα και ποιες εκκρεμούν και
στ) οι πλέον σύγχρονες καταχωρημένες πληροφορίες οδομέτρου από τη μηχανογραφική βάση του εργοστασίου. (η βεβαίωση αυτή από 27-9-2019).
  1. Λοιπά κατά περίπτωση δικαιολογητικά.
  2. Προσκόμιση του αυτοκινήτου στο τελωνείο για έλεγχο.
  3. Έλεγχος του αυτοκινήτου και των δικαιολογητικών.
  4. Διαβίβαση στοιχείων στην τελωνειακή περιφέρεια για προσδιορισμό αξίας.
  5. Προσδιορισμός αξίας από υπηρεσία αξιών της τελωνειακής περιφέρειας.
  6. Χρέωση τέλους ταξινόμησης και ΦΠΑ αν οφείλεται.
  7. Έκδοση ταυτότητας πληρωμής.
  8. Ηλεκτρονική πληρωμή των οφειλόμενων επιβαρύνσεων.
  9. Έκδοση πιστοποιητικών τελωνισμού.
  10. Προσκόμιση του αυτοκινήτου στο ΚΤΕΟ για έλεγχο.
  11. Λοιπές διαδικασίες και δικαιολογητικά σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Μεταφορών έκδοσης άδειας κυκλοφορίας και ΔΟΥ.
newsauto
Διαβάστε Περισσότερα » " “Τέλος” τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα IX από τον Σεπτέμβριο "

Πυροσβεστική:56 δασικές πυρκαγιές εκδηλώθηκαν το τελευταίο 24ωρο σε όλη την Ελλάδα

Από Ω/19:00/23-08-2019 έως Ω/19:00/24-08-2019, εκδηλώθηκαν 56 δασικές πυρκαγιές. Συνολικά επιχείρησαν: 693 πυροσβέστες, 273 οχήματα, 21 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων και περιοδικά όλα τα εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης. Συνδρομή παρείχαν 88 εθελοντές με 27 εθελοντικά οχήματα, 4 μηχανήματα έργου και 13 υδροφόρες των Περιφερειών και των ΟΤΑ.
Οι περισσότερες πυρκαγιές αντιμετωπίστηκαν άμεσα στο αρχικό τους στάδιο.
Σε εξέλιξη είναι η πυρκαγιά σε δασική έκταση στη Σάμο, στην περιοχή Μεσόκαμπος και επιχειρούν 31 πυροσβέστες με 13 οχήματα, και περιοδικά 4 Α/Φ και 2 Ε/Π. Επίσης, μια (1) ομάδα αερομεταφερόμενου πεζοπόρου τμήματος με 8 πυροσβέστες με Super Puma, καθώς και τρεις (3) ομάδες αερομεταφερόμενου πεζοπόρου τμήματος με 30 πυροσβέστες με C130. Συνδρομή παρέχουν 88 εθελοντές και 27 εθελοντικά οχήματα και 4 υδροφόρες ΟΤΑ.
Επίσης, σε εξέλιξη είναι η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση στην περιοχή Άγιος Βασίλειος Γυθείου Λακωνίας και επιχειρούν 25 πυροσβέστες με 12 οχήματα, 5 PZL και 3 Ε/Π.
Τα κατά τόπους ανακριτικά γραφεία των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών, καθώς και Κλιμάκια της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.) διερευνούν τα αίτια εκδήλωσης των πυρκαγιών.
Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς, για αύριο Κυριακή 25 Αυγούστου 2019, προβλέπεται: Πολύ Υψηλός Κίνδυνος Πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) στις εξής περιοχές:
• Περιφέρεια Αττικής
• Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (Εύβοια, Βοιωτία)
• Περιφέρεια Πελοποννήσου (Κορινθία, Αργολίδα)
Για τις ανωτέρω περιοχές τίθεται σε εφαρμογή το 2ο στάδιο επιχειρησιακής ετοιμότητας του Π.Σ. καθώς και το μέτρο της προληπτικής απαγόρευσης της κυκλοφορίας οχημάτων και της παραμονής εκδρομέων σε εθνικούς δρυμούς, δάση και «ευπαθείς» περιοχές, σύμφωνα με το Σχέδιο Δράσης της Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω δασικών πυρκαγιών.
Θα συνεχιστούν οι περιπολίες εναέριας επιτήρησης, καθώς και οι μικτές περιπολίες από Πυροσβεστικές, Αστυνομικές και Στρατιωτικές δυνάμεις.
Σε άμεση συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, έχουν ενημερωθεί όλες οι αρμόδιες εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες καθώς και οι Περιφέρειες και Δήμοι της χώρας, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα για τη λήψη μέτρων αρμοδιότητάς τους.
Απευθύνεται έκκληση στους συμπολίτες μας:
• Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν οποιαδήποτε δραστηριότητα θα μπορούσε να προκαλέσει εκδήλωση πυρκαγιάς
• Σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά, να ειδοποιούν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199 ή στον Ευρωπαϊκό Αριθμό κλήσης 112
Για πληροφορίες αναφορικά με την πρόληψη δασικών πυρκαγιών, μπορείτε να ανατρέχετε στην ιστοσελίδα και στους επίσημους λογαριασμούς του Πυροσβεστικού Σώματος, στο Facebook και στο Twitter.
Παρακαλούμε τους συμπολίτες μας να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε περίπτωση πυρκαγιάς, να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις των αρμόδιων αρχών.

Διαβάστε Περισσότερα » " Πυροσβεστική:56 δασικές πυρκαγιές εκδηλώθηκαν το τελευταίο 24ωρο σε όλη την Ελλάδα "

Ερντογάν: Η ΕΕ πήρε το μέρος της Ελλάδας, αλλά τα γεωτρύπανά μας συνεχίζουν

Συνεχίζει τις προκλήσεις ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που μέσα σε λίγες ώρες το Σάββατο, σε ομιλίες του εμφανίστηκε προκλητικότατος έναντι τόσο της Αθήνας όσο και των Βρυξελλών.

Μιλώντας σε εγκαίνια αεροδρομίου στην Ρεζούντα του Πόντου, είπε ξεκάθαρα πως η Ευρωπαϊκή Ένωση πήρε το μέρος της Ελλάδας, «αλλά τα πλοία και τα γεωτρύπανά μας συνεχίζουν το έργο τους στις περιοχές που έχουμε δεσμεύσει στην Ανατολική Μεσόγειο».

Παράλληλα, ο Τούρκος πρόεδρος είπε: «Όταν θα βρούμε πετρέλαιο ή φυσικό αέριο στην Ανατολική Μεσόγειο, όλοι αυτοί που τώρα αντιτίθενται στην Τουρκία, θα κάνουν ουρές στην πόρτα μας»!

Επανέλαβε εξάλλου όσα είχε πει λίγες ώρες νωρίτερα στο Γιουσουφελί στη βορειοανατολική Τουρκία, πως η Άγκυρα θα υπερασπιστεί τα δικαιώματά της στην ανατολική Μεσόγειο «παρά τις απειλές της Δύσης».

mononews
Διαβάστε Περισσότερα » " Ερντογάν: Η ΕΕ πήρε το μέρος της Ελλάδας, αλλά τα γεωτρύπανά μας συνεχίζουν "

Απαγόρευση πτήσεων ελικοπτέρων στον περιοχή του Γαλατά

Απαγορεύονται οι πτήσεις ελικοπτέρων στην περιοχή του Γαλατά (προσγειώσεις και απογειώσεις) με ΝΟΤΑΜ που εκδόθηκε από την αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας εκδόθηκε αρχικά 3μηνη NOTAM (ειδοποίηση), με την οποία απαγορεύονται πτήσεις ελικοπτέρων στην εν λόγω περιοχή, λόγω της διεξαγωγής των ερευνών προκειμένου να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την πτώση του ελικοπτέρου στην θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στον Γαλατά και στον Πόρο.

Από την ΝΟΤΑΜ εξαιρούνται κρατικές πτήσεις (ΕΚΑΒ, στρατού κλπ).

Σε περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες θα δοθεί εκ νέου ΝΟΤΑΜ από την ΥΠΑ.

Σε ότι αφορά στα ακριβή αίτια η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναμένει τα αποτελέσματα από την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων.

euro2day
Διαβάστε Περισσότερα » " Απαγόρευση πτήσεων ελικοπτέρων στον περιοχή του Γαλατά "

Η 81χρονη σέρφερ τα κατάφερε: Πέρασε σε έξι ώρες από Κεφαλονιά στην Κυλλήνη!

«Ηταν δύσκολο, αλλά το κατάφερα» είπε η 81χρονη σέρφερ Αναστασία Γερολυμάτου που διένυσε με την ιστοσανίδα της απόσταση 18 μιλίων, από την Σκάλα της Κεφαλονιάς στην Κυλλήνη της Ηλείας. 

Η 81χρονη Κεφαλονίτισσα ξεκίνησε το μεσημέρι του Σαββάτου, με ευνοϊκές συνθήκες και ούριο άνεμο, το μεγάλο της εγχείρημα και κατόρθωσε να φτάσει στην Κυλλήνη στις 6 το απόγευμα, μετά από περίπου έξι ώρες στη θάλασσα.

 

 



Την 81χρονη, καθ όλη την διάρκεια του ταξιδιού της, συνόδευαν δύο σκάφη υποστήριξης.

Η Αναστασία Γερολυμάτου κατά την άφιξη της, στην παραλία της Κυλλήνης μίλησε αποκλειστικά στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, και εμφανώς συγκινημένη είπε: «Μου άρεσε πολύ αυτό που έκανα, ήταν ένα όνειρο ζωής για εμένα, που το είχα από μικρό παιδάκι. Έκανα περίπου 6 ώρες μέσα στη θάλασσα αλλά δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα».

Στην συνέχεια η 81χρονη windsurfer, ανέφερε: «Παραδίδω τη σκυτάλη τώρα στους νέους με μήνυμα να μην τα παρατάνε ποτέ στη ζωή τους, ό,τι δυσκολίες και να έχουν. Τους καλώ να αγαπήσουν την θάλασσα και στόχος μου είναι να μάθω στα νέα παιδιά να κάνουν windsurf».

Τέλος η Αναστασία Γερολυμάτου ευχαρίστησε τον κόσμο που την περίμενε στη Κυλλήνη λέγοντας: «Είμαι φοβερά χαρούμενη, ευχαριστώ όλο το κόσμο που με στήριξε και με περίμενε να τερμάτισε, ήρθε κόσμος μέχρι και από τα Ιωάννινα για εμένα, αυτό με συγκίνησε πολύ».
kefalonitissa_serfer_afixi


Η Αναστασία Γερολυμάτου ξεκίνησε να κάνει windsurf σε ηλικία 41 ετών και τα τελευταία 40χρόνια έχει «οργώσει» θάλασσες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μάλιστα, υποστηρίζει πως η εμπειρία είναι μοναδική. «Η απεραντοσύνη της θάλασσας είναι τόσο γλυκιά, τόσο ωραία. Τόση μαγεία που δεν μπορώ να την περιγράψω. Μαγεύονται τα μάτια μας όταν συναντάμε δελφίνια, φάλαινες, και από τα πετρώματα στη θάλασσα. Οι ελληνικές θάλασσες έχουν τεράστια διαφορά με τις υπόλοιπες. Στον Ατλαντικό Ωκεανό δεν βλέπεις κανένα σημάδι στη διαδρομή κι εγώ τις θεωρούσα άγριες και... άνοστες θάλασσες».
kefalonia_serfer_dyo
kefalonia_serfer_tria
kefalonia_serfer_ena
protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " Η 81χρονη σέρφερ τα κατάφερε: Πέρασε σε έξι ώρες από Κεφαλονιά στην Κυλλήνη! "

Πληρωμές με κάρτα: Αλλάζουν όλα στις ανέπαφες συναλλαγές – Όσα πρέπει να γνωρίζετε


Από τις 14 Σεπτεμβρίου 2019, όλες οι ανέπαφες (contactless) συναλλαγές, έως του ποσού των 25 ευρώ, χωρίς την καταχώρηση του κωδικού PIN σε τερματικό (POS), με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες θα πραγματοποιούνται με όριο έως του ποσού των 150 ευρώ, σωρευτικά.
Κάθε φορά που θα πραγματοποιείται οποιουδήποτε είδους συναλλαγή με χρήση κωδικού PIN, το όριο των 150 ευρώ θα μηδενίζεται. Συνεπώς, δεν θα παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης απεριορίστων διαδοχικών ανέπαφων αγορών χωρίς την χρήση του κωδικού PIN. Αλλαγές, όμως, θα υπάρξουν και στις αγορές μέσω ίντερνετ. Οι αλλαγές αφορούν ειδικά στην ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου. Οι αγορές στο internet με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες θα πρέπει να πραγματοποιούνται με ισχυρή ταυτοποίηση πελατών, τη στιγμή της αγοράς. Η ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη, κατά την διάρκεια της αγοράς, θα πραγματοποιείται μέσω: κωδικών winbank web/mobile banking (κάτι που ο πελάτης γνωρίζει) και SMS extraPIN ή push notification (κάτι που ο πελάτης έχει ή είναι).
Οι αλλαγές στις πληρωμές θα εφαρμοστούν στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά. Πρόκειται για νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων).
Πληρωμές με κάρτα – Οι νέες αυτές απαιτήσεις ασφαλείας θα αφορούν τις ακόλουθες περιπτώσεις συναλλαγών:
Ανέπαφες πληρωμές με κάρτα σε τερματικά αποδοχής συναλλαγών των εμπόρων (POS). Θα απαιτείται από τον κάτοχο της κάρτας η χρήση του κωδικού (ΡΙΝ) για την ολοκλήρωση και των ανέπαφων συναλλαγών του, όταν αυτές υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο ποσό ή αριθμό.
Μεμονωμένες πληρωμές σε περιβάλλον «ηλεκτρονικού εμπορίου» (e-commerce). Θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου κάρτας, για τις ανάγκες της κάθε συναλλαγής του. Προς το σκοπό αυτό ο αποδέκτης των συναλλαγών με κάρτα (π.χ. τράπεζα, ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος, κ.λπ) θα πρέπει να συνεργαστεί έγκαιρα με τις επιχειρήσεις-πελάτες του για την χωρίς καθυστέρηση προσαρμογή των συστημάτων του στο νέο περιβάλλον ισχυρής ταυτοποίησης.
Πάγιες εντολές (περιοδικές πληρωμές κατόπιν εξουσιοδότησης του πελάτη σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες εμπόρων). Θα πρέπει και στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση που αποδέχεται στην πλατφόρμα της περιοδικές πληρωμές με κάρτα πληρωμών, να εξασφαλίζει την ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου της και της συναλλαγής του.
Οι τράπεζες-μέλη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών έχουν ήδη προβεί στις αναγκαίες ενέργειες για να ανταποκριθούν έγκαιρα στις παραπάνω νέες υποχρεωτικές ρυθμίσεις. Οι πελάτες-επιχειρήσεις των τραπεζών θα λάβουν τη σχετική λεπτομερέστερη ενημέρωση και περαιτέρω πληροφορίες από τις τράπεζες συνεργασίας τους.
Ανέπαφες συναλλαγές – Τι αλλάζει: Ερωτήσεις και απαντήσεις

1. Τι είναι οι ανέπαφες (contactless) συναλλαγές;

Οι ανέπαφες συναλλαγές (contactless transactions) είναι ο γρήγορος και ασφαλής τρόπος, για να κάνετε τις αγορές σας με κάρτες ειδικής τεχνολογίας που φέρουν το σήμα . Οι ανέπαφες συναλλαγές δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει αγορές, πλησιάζοντας απλά την κάρτα του στο κατάλληλο μηχάνημα πληρωμών (POS). Σήμερα εάν το ποσό είναι κάτω των 25€, δεν χρειάζεται να εισάγετε το PIN σας, ενώ εάν το ποσό είναι άνω των 25€, θα σας ζητηθεί να εισάγετε το PIN σας. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.
2. Τι αλλάζει στις ανέπαφες (contactless) συναλλαγές με κάρτα, από τις 14/9/2019 και μετά;
Θα ισχύει όριο στις ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς τη χρήση ΡΙΝ, σωρευτικά έως το ποσό των €150. Όταν εξαντληθεί το όριο, θα ζητείται η καταχώρηση του ΡΙΝ στο μηχάνημα αποδοχής καρτών (POS), ακόμη και αν πρόκειται για συναλλαγή κάτω των €25. Κάθε φορά που θα πραγματοποιείτε οποιουδήποτε είδους συναλλαγή με χρήση PIN, το όριο των €150 θα μηδενίζεται. Παράδειγμα: Εάν έχετε κάνει ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς χρήση ΡΙΝ, με συνολική αξία €150 και στη συνέχεια πραγματοποιήσετε αγορά 22€, θα ζητηθεί η καταχώρηση του ΡΙΝ στο μηχάνημα αποδοχής καρτών (POS). Στη συνέχεια, θα μπορείτε να συνεχίσετε τις ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς χρήση PIN εκ νέου, ξανά μέχρι το ποσό των €150.
3. Το όριο των €25 παύει να ισχύει; Μέχρι ποιο ποσό μπορώ να κάνω ανέπαφη συναλλαγή, χωρίς ΡΙΝ;
Το όριο των €25, για κάθε ανέπαφη συναλλαγή, συνεχίζει να ισχύει. Για τις συναλλαγές έως και €25, δεν χρειάζεται να εισάγετε το ΡΙΝ σας. Θα χρειαστεί να το πληκτρολογήσετε μόλις το συνολικό ποσό των ανέπαφων συναλλαγών, χωρίς PIN, ξεπεράσει τα €150 (σωρευτικά).
4. Γιατί μπαίνει το όριο των €150 στο συνολικό ποσό των συναλλαγών χωρίς PIN, μέσω κάρτα; Εγώ θέλω σε όλες τις αγορές, κάτω των €25, να μη βάζω PIN.
Το συγκεκριμένο όριο (€150), έχει καθοριστεί, βάσει της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας (PSD2) για τις Υπηρεσίες Πληρωμών και δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση. Η Οδηγία έχει σκοπό να καταστήσει τις πληρωμές πιο ασφαλείς, απλές και αποτελεσματικές. Με την οδηγία αυτή, εκσυγχρονίζονται οι υπηρεσίες πληρωμών στην Ευρώπη, προς όφελος τόσο των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων. Εφόσον πραγματοποιείτε τακτικά με την κάρτα σας συναλλαγές πληκτρολογώντας το PIN σας, όπως αναλήψεις μετρητών ή ερώτηση υπολοίπου σε ΑΤΜ, ή αγορές άνω των €25, τότε, πιθανά, να μη χρειαστεί να εισάγετε το PIN σας, σε συναλλαγές κάτω των €25.
5. Το όριο των €150 στις ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς PIN, ισχύει για συναλλαγές με κάρτα εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Ισχύει για διαδοχικές ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα μόνο σε χώρες εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.).
6. Εάν έχει συμπληρωθεί το όριο των €150 στις ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς PIN, και κάνω μία ανέπαφη συναλλαγή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τι θα γίνει;
Η ανέπαφη συναλλαγή σας με κάρτα εκτός ΕΟΧ, θα εκτελεστεί όπως ίσχυε μέχρι τώρα, χωρίς να επηρεαστεί από την εν λόγω οδηγία. Το σωρευτικό όριο του ποσού των €150 δεν ισχύει για συναλλαγές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
7. Ο «μηδενισμός» του ορίου του ποσού των €150 στις ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα γίνεται με κάθε συναλλαγή με χρήση ΡΙΝ;
Ναι, οποιαδήποτε συναλλαγή με χρήση ΡΙΝ σε χώρες εντός ΕΟΧ, σε έμπορο ή ΑΤΜ, «μηδενίζει» το όριο.
8. Το σωρευτικό όριο του ποσού των €150 στις ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα έχει χρονικό περιορισμό;
Δεν έχει χρονικό περιορισμό. Μηδενίζει με οποιαδήποτε συναλλαγή με PIN μέσω κάρτας, οποιαδήποτε χρονική στιγμή και αν πραγματοποιηθεί αυτή. Π.χ. εάν έχετε κάνει ανέπαφες συναλλαγές, χωρίς PIN, με συνολική αξία €60 μέσα σε διάστημα 2 μηνών, και στη συνέχεια πραγματοποιήσετε αγορά με ΡΙΝ, θα γίνεται επαναφορά του ορίου και θα ξεκινάει η μέτρηση από την αρχή.
9. Έχω πρόσθετη πιστωτική κάρτα. Θα έχω κοινό όριο με την κύρια κάρτα για το ποσό των συναλλαγών χωρίς PIN;
Όχι, κάθε κάρτα έχει το δικό της όριο.
10. Έχω πρόσθετη εταιρική χρεωστική κάρτα. Θα έχω κοινό όριο με τις υπόλοιπες πρόσθετες εταιρικές κάρτες των συναδέλφων μου, για το ποσό των συναλλαγών χωρίς PIN;
Όχι, κάθε κάρτα έχει το δικό της όριο.
11. Έχω χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη κάρτα. Θα έχω κοινό όριο για όλες τις κάρτες μου;
Όχι, κάθε κάρτα έχει το δικό της όριο.
newsit
Διαβάστε Περισσότερα » " Πληρωμές με κάρτα: Αλλάζουν όλα στις ανέπαφες συναλλαγές – Όσα πρέπει να γνωρίζετε "

Πάτρα – ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ξήλωναν στάση λεωφορείου – Τους σταμάτησε η Αστυνομία

Έγινε και αυτό! Άνδρες προσπάθησαν μέρα – μεσημέρι να «σηκώσουν» στάση λεωφορείου.

Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στην περιοχή του Παμπελοποννησιακού Σταδίου.

Σταμάτησαν με αγροτικό όχημα, κατέβηκαν και άρχισαν να προκαλούν φθορές στην στάση προκειμένου να καταφέρουν να την ξηλώσουν.

Αυτόπτες μάρτυρες που έμειναν άφωνοι απο το θέαμα ενημέρωσαν την αστυνομία.

Αστυνομικοί κατέφθασαν στο σημείο και έβαλαν τέλος στην δράση τους.

patrastimes
Διαβάστε Περισσότερα » " Πάτρα – ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ξήλωναν στάση λεωφορείου – Τους σταμάτησε η Αστυνομία "

N. Κεραμέως: Δεν είναι φυσιολογικό να αποφοιτά κάποιος 30 χρόνια μετά

«Δεν αντιμετωπίζουμε το ζήτημα των "αιώνιων" φοιτητών ως πρώτιστα δημοσιονομικό, αλλά ως εκπαιδευτικό. Πρέπει να περάσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα πειθαρχίας και εστίασης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν θεωρούμε φυσιολογικό να εισάγεται κάποιος στο πανεπιστήμιο και να αποφοιτά 30 χρόνια μετά» δηλώνει, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.

Η κυρία Κεραμέως αναφερόμενη στη διάταξη για το θέμα του ασύλου επισημαίνει: «Η διάταξη για το άσυλο εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική για την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Υπάρχουν περαιτέρω ενέργειες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή, όπως ο συστηματικός φωτισμός πανεπιστημιακών χώρων, ο αποτελεσματικότερος έλεγχος εργαστηρίων ή άλλων χώρων, η διαβαθμισμένη είσοδος σε συγκεκριμένους χώρους των ΑΕΙ».

Τέλος η Νίκη Κεραμέως στη συνέντευξή της διαβεβαιώνει ότι τα σχολεία φέτος θα ανοίξουν κανονικά και συνεχίζει: «Τα βιβλία έχουν ήδη παραδοθεί στα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται εγκαίρως στη θέση τους».

naftemporiki
Διαβάστε Περισσότερα » " N. Κεραμέως: Δεν είναι φυσιολογικό να αποφοιτά κάποιος 30 χρόνια μετά "

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς αύριο σε Αττική, ανατολική Στερεά και Πελοπόννησο

Για μια ακόμη μέρα, και για αύριο, Κυριακή 25 Αυγούστου 2019, παραμένει πολύ υψηλός ο κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) σε τρεις περιφέρειες της χώρας, σύμφωνα με το χάρτη πρόβλεψης κινδύνου που εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Ειδικότερα πρόκειται για τις περιφέρειες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας (Εύβοια, Βοιωτία) και Πελοποννήσου (Κορινθία, Αργολίδα).

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας έχει ενημερώσει τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις περιφέρειες και τους δήμους των συγκεκριμένων περιοχών, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν επεισόδια πυρκαγιών.

Παράλληλα, η Γ.Γ.Π.Π συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού, η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης, η χρήση υπαίθριων ψησταριών, το κάπνισμα μελισσών, η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, κ.α. Επίσης, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών.

newsbeast
Διαβάστε Περισσότερα » " Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς αύριο σε Αττική, ανατολική Στερεά και Πελοπόννησο "

«Μύλος» με τα νέα καλώδια στον Πόρο: Τοποθετήθηκαν πιο χαμηλά - Τι λένε δήμαρχος και ΔΕΔΔΗΕ

Χαμηλότερα κατά 22 μέτρα τοποθετήθηκαν τα εναέρια καλώδια που ηλεκτροδοτούν το νησί του Πόρου, μετά την τραγωδία με τη συντριβή του ελικοπτέρου, που στοίχισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους.

«Πρέπει να ενημερώσω ότι τα εναέρια καλώδια έχουν τοποθετηθεί περίπου 22 μέτρα πιο χαμηλά σε σχέση με πριν. Βρίσκομαι σε αναμονή επίσημης ενημέρωσης για τις ενέργειες και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορούν να περάσουν το δίαυλο σκάφη με πολύ ψηλά κατάρτια και φυσικά ελικόπτερα» έγραψε την περασμένη Πέμπτη στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook ο δήμαρχος Πόρου, Γιάννης Δημητριάδης.

Την αμέσως επόμενη μέρα, Παρασκευή 23 του μηνός, ακολούθησε και η επίσημη ανακοίνωση, με την οποία ο Δήμος Πόρου ενημέρωνε για την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στο νησί, αλλά και επισήμαινε εκ νέου το πρόβλημα με το ύψος στο οποίο τοποθετήθηκαν τα εναέρια καλώδια ανάμεσα σε Γαλατά και Πόρο. Ανέφερε συγκεκριμένα η ανακοίνωση, αφήνοντας αιχμές για την στάση του ΔΕΔΔΗΕ:

«Ο Δήμος Πόρου ενημερώνει ότι, από ώρα 03:10 της Πέμπτης 22 Αυγούστου 2019, η ηλεκτροδότηση του νησιού του Πόρου έχει επανέλθει πλήρως, μετά από 36 ώρες διακοπής, λόγω της πρόσκρουσης ελικοπτέρου στα εναέρια καλώδια του ΔΕΔΔΗΕ που συνδέουν τον Πόρο με την Πελοπόννησο. Παρά την εντυπωσιακά γρήγορη αποκατάσταση της σύνδεσης, η επιχείρηση συνάντησε σημαντικά προβλήματα εξαιτίας της ανεπάρκειας σχεδιασμού και της έλλειψης ειλικρίνειας των υπευθύνων του ΔΕΔΔΗΕ απέναντι στις τοπικές και τις κεντρικές αρχές. Από την άλλη, βασίστηκε στην αυταπάρνηση και στη συγκλονιστική παρουσία του χαμηλόβαθμου προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ, στη συνδρομή και στην άψογη συνεργασία όλων των υπόλοιπων Υπηρεσιών/Αρχών, του προσωπικού και της Διοίκησής τους, καθώς και στον άψογο και καθοριστικό συντονισμό από πλευράς του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκου Χαρδαλιά. Για τα ζητήματα αυτά, θα γίνει αναλυτικότερη ενημέρωση σε επόμενο χρόνο».

»Προς το παρόν, θα πρέπει να σταθούμε στη σοβαρότερη συνέπεια της ανευθυνότητας του ΔΕΔΔΗΕ, η οποία είναι ότι τα καλώδια τοποθετήθηκαν στο μισό περίπου ύψος από εκείνο που βρίσκονταν προηγουμένως (ελάχιστο σημερινό ύψος 26μ. έναντι 48μ. πριν τη βλάβη), με συνέπεια πλέον να υπάρχει σημαντική επικινδυνότητα, όχι μόνο για την αεροπλοΐα, αλλά και για τη ναυσιπλοΐα. Μάλιστα, κατά την ώρα της ολοκλήρωσης των εργασιών, οι υπεύθυνοι του ΔΕΔΔΗΕ διαβεβαίωσαν τον Δήμαρχο Πόρου, την Πυροσβεστική, αλλά και εγγράφως το Λιμεναρχείο, ότι τα καλώδια βρίσκονται στο προγενέστερο ύψος. Για να λυθεί το πρόβλημα, πρέπει να γίνει νέα πολύωρη προγραμματισμένη διακοπή, με πιθανότερη μέρα για αυτήν, την Τρίτη 27 Αυγούστου. Όπως αποδεικνύεται μάλιστα, ο αναγκαίος εξοπλισμός για την ανύψωση των καλωδίων (τάνυση) στο προβλεπόμενο ύψος δεν βρισκόταν στον Πόρο κατά τις εργασίες επανασύνδεσης, γεγονός που ο ΔΕΔΔΗΕ απέκρυψε από όλους τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους φορείς».

»Η δημοτική αρχή Πόρου έχει απευθύνει κατεπείγον έγγραφο στην ηγεσία του ΔΕΔΔΗΕ, κοινοποιούμενο σε όλες τις συναρμόδιες αρχές, με το οποίο ζητάει αναλυτικά την κατάρτιση και έγγραφη γνωστοποίηση του σχετικού προγραμματισμού, ώστε μέχρι τότε να ληφθούν από όλους όλα τα απαραίτητα μέτρα».

Στην επιστολή του, ο δήμαρχος Πόρου υπογράμμιζε εκ νέου το πρόβλημα όχι μόνο για την αεροπλοΐα, αλλά πλέον και για τη ναυσιπλοΐα στο νησί, καταγγέλλοντας ότι, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ στην πραγματικότητα δεν έστειλε ποτέ στο νησί το κατάλληλο συνεργείο και μηχάνημα για την ανύψωση των καλωδίων στο σωστό ύψος.

Στην απάντησή του προς τον δήμαρχο, ο ΔΕΔΔΗΕ -το ΔΣ του οποίου υπενθυμίζεται ότι τελεί υπό παραίτηση, μετά τις αποκαλύψεις σχετικά με την εμπλοκή του διαχειριστή του συστήματος στο τραγικό δυστύχημα με τους τρεις νεκρούς από την πτώση ελικοπτέρου στον Πόρο - υποστηρίζει, στην ουσία, ότι τα καλώδια τοποθετήθηκαν κατ' αυτόν τον τρόπο εξαιτίας της... ζέστης, καθώς η θερμοκρασία ξεπερνά το προβλεπόμενο όριο των... 16 βαθμών Κελσίου! Διευκρινίζει, δε, τι ακριβώς ισχύει για τις αποστάσεις των αγωγών από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ νέα μέτρηση θα γίνει στις 27 του μηνός.

Δείτε τα έγγραφα που έχει στην κατοχή του το protothema.gr, αλλά και το σχετικό ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ΑΝΤ1 για τη λάθος τοποθέτηση των καλωδίων:

PROS1

PROS2

PROS3



APO1


APO2
protothema
Διαβάστε Περισσότερα » " «Μύλος» με τα νέα καλώδια στον Πόρο: Τοποθετήθηκαν πιο χαμηλά - Τι λένε δήμαρχος και ΔΕΔΔΗΕ "

Φωτιά Ασπρόπυργος: Τραυματίστηκαν δύο πυροσβέστες – Ανετράπη το όχημά τους

Δύο πυροσβέστες τραυματίστηκαν ελαφρά, όταν το όχημα στο οποίο επέβαιναν ανατράπηκε, πριν από λίγο, στην 5η έξοδο της λεωφόρου ΝΑΤΟ.

Οι πυροσβέστες, που κατευθύνονταν προς την περιφερειακή του Αιγάλεω για την πυρκαγιά που είναι σε εξέλιξη στο σημείο, διακομίστηκαν για προληπτικούς λόγους στο 251 Στρατιωτικό Νοσοκομείο.

newsit
Διαβάστε Περισσότερα » " Φωτιά Ασπρόπυργος: Τραυματίστηκαν δύο πυροσβέστες – Ανετράπη το όχημά τους "

Πάτρα: Μισή αποζημίωση επειδή δεν φορούσε κράνος

Οδηγός μοτοσικλέτας έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος από ΙΧ αυτοκίνητο και τραυματίστηκε, όμως δικαιούται μειωμένης αποζημίωσης κατά 50%, για τις ιατρικές δαπάνες που κατέβαλλε προς αποκατάσταση της υγείας του. Και αυτό, γιατί, η παράλειψή του να φορέσει κράνος τον καθιστά συνυπαίτιο στο τροχαίο, ακόμη και αν ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη για το συμβάν.

Η μη τήρηση των κανόνων ασφάλειας στην οδήγηση έχει επιπτώσεις και για τον οδηγό που έπεσε θύμα τροχαίου, χωρίς ο ίδιος να φταίει, σύμφωνα με πρωτοποριακή απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Πατρών.

Ειδικότερα, το δικαστήριο αφού προσδιόρισε το κόστος της θεραπείας του συγκεκριμένου οδηγού στις 2.500 ευρώ (αποκατάσταση θλαστικών τραυμάτων σε κεφάλι και πρόσωπο με χειρουργική επέμβαση, αμοιβές γιατρών, μετεγχειρητική παρακολούθηση, κ.ά.), έκρινε όμως, ότι το «ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται (ο οδηγός) για τη δαπάνη αυτή πρέπει να μειωθεί κατά ποσοστό 50% και να του επιδικαστεί τελικά το ποσό των 1.250 ευρώ».

pelop
Διαβάστε Περισσότερα » " Πάτρα: Μισή αποζημίωση επειδή δεν φορούσε κράνος "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news