facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Πίσω από το νόμο του ΣΥΡΙΖΑ κρύβονται οι επιτήδειοι έμποροι ΙΧ!

Ο ποινικός κώδικας που έχει θεσμοθετήσει η προηγούμενη κυβέρνηση «γλιτώνει» τους απατεώνες από πολλά αδικήματα.

Πίσω από το νόμο ΣΥΡΙΖΑ κρύβονται όλοι οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν εξαπατήσει αλλά και συνεχίζουν να εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές καθώς τα δικαστήρια δεν μπορούν να τους κάνουν… τίποτα!

Το Newsauto.gr στα τέλη Σεπτεμβρίου είχε αποκαλύψει μια περίπτωση ενός ανυποψίαστου καταναλωτή ο οποίος έμαθε ότι είχε αποκτήσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με γυρισμένα χιλιόμετρα μετά από ένα ατύχημα που είχε και το όχημά του επισκευάστηκε σε εξουσιοδοτημένη μονάδα. Ο καταναλωτής μόλις ενημερώθηκε για τα γυρισμένα χιλιόμετρα δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά κινήθηκε άμεσα και κατήγγειλε το γεγονός τόσο στο υπουργείο Μεταφορών όσο και σε άλλες Υπηρεσίες και Φορείς. Όπως αποδείχθηκε όμως το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι σήμερα είναι να έχει χάσει χρόνο και χρήμα και ο επιτήδειος έμπορος να λειτουργεί κανονικά το κατάστημά του χωρίς να του έχει επιβληθεί καμία απολύτως ποινή!
Ο ανυποψίαστος καταναλωτής που αγόρασε το αυτοκίνητο με γυρισμένα χιλιόμετρα αναφέρει σχετικά με το νόμο ΣΥΡΙΖΑ ότι: «Σήμερα εκδικάστηκε η υπόθεση για τα πειραγμένα χιλιόμετρα στο μεταχειρισμένο ΙΧ που είχα αγοράσει. Αρχικά η δίκη ήταν να γίνει στις αρχές Οκτωβρίου αλλά αναβλήθηκε μετά από αίτημα της δικηγόρου υπεράσπισης των κατηγορούμενων για λόγους υγείας! Τελικά ορίστηκε δικάσιμος προς τα τέλη Νοεμβρίου 2019.
Συμπτωματικά σε μια φιλική κουβέντα που είχα με κάποιον δικηγόρο μου αποκάλυψε ότι η αναβολή που αιτήθηκε ο επιτήδειος έμπορος να ήταν σκόπιμη ώστε να “πατήσουν” στον νέο ποινικό κώδικα, ο οποίος έχει αναδρομική ισχύ και βάσει του οποίου θα πρέπει να δηλωθεί στις Αρχές από τον θιγόμενο, σε αδικήματα που διώκονται κατ’ έγκληση, ότι επιθυμεί την συνέχιση της διαδικασίας εντός 4 μηνών από την εφαρμογή του νόμου που είναι η 1η/7/2019. Μετά από αυτή την αποκάλυψη προσκομίσαμε στο δικαστήριο υπεύθυνη δήλωση με ημερομηνία 31/10/2019 με γνήσιο της υπογραφής μου από το Αστυνομικό τμήμα και την 1η Νοεμβρίου την έστειλα μέσω e-mail στο Δικαστήριο. Τελικά το Δικαστήριο είπε ότι το ηλεκτρονικό μου μήνυμα δεν θεωρείται εμπρόθεσμο, αλλά ούτε η υπεύθυνη δήλωση που έστειλα διότι στο δικαστήριο κοινοποιήθηκε μετά την 31/10/2019!
Με αυτό το σκεπτικό έπαυσε η ποινική τους δίωξη. Σήμερα τους κατηγορουμένους δεν τους εκπροσωπούσε η δικηγόρος για την οποία είχε ζητηθεί η αναβολή, αλλά δύο άλλοι δικηγόροι. Αν και το επισημάναμε στην έδρα, εκείνοι αποκρίθηκαν ότι αυτό δεν έχει σημασία! Τελικά δεν θα γίνουμε ποτέ κράτος και βέβαια τα λαμόγια και οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων θα ζουν χωρίς να τους επιβάλλεται καμία ποινή εις βάρος των ανυποψίαστων καταναλωτών. Το κράτος και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι απολύτως ενήμερα για την υπόθεση ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είδα να έχει επιβάλει κανένα πρόστιμο ή ποινή στον επιτήδειο έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.»
Η υπόθεση
Την καλοστημένη κομπίνα έκαναν οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα κενά της νομοθεσίας αλλά και τους χρόνους αντίδρασης του κρατικού μηχανισμού είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr καθώς σε υπόθεση που είχε δημοσιεύσει ανυποψίαστος καταναλωτής έμαθε μόλις τον τράκαραν ότι το αυτοκίνητο που είχε αγοράσει μόλις πριν 5 μήνες είχε γυρισμένα χιλιόμετρα καθώς αναγκάστηκε να μεταβεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και φανοποιείο για να επισκευάσει τις ζημιές!
Ωστόσο δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους χρειάστηκαν 2 χρόνια για να ολοκληρώσουν την έρευνα και να παραδώσουν στον καταγγέλλοντα ιδιοκτήτη οχήματος με γυρισμένα χιλιόμετρα το πόρισμα ώστε να το προσκομίσει στην Ελληνική δικαιοσύνη!
Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr ο καταγγέλλων απόκτησε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τον Σεπτέμβριο του 2015 και έπειτα από 5 μήνες που το είχε στην κατοχή του κάποιος άλλος οδηγός τον χτύπησε με το αυτοκίνητό του με αποτέλεσμα ν α χρειαστεί να μεταβεί σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και φανοποιείο για να το επισκευάσει. Στην πρώτη του επίσκεψη οι τεχνικοί σύμβουλοι της μονάδας του αποκάλυψαν ότι αυτοκίνητο που έλεγξαν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα.
Ο κάτοχος του οχήματος απευθείας ανέλαβε δράση και κατήγγειλε το γεγονός στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών, στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και στην Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης σχετικά με την έννοια της αθέμιτης εμπορικής δραστηριότητας αναζητώντας ευθύνες εναντίον της εξουσιοδοτημένης μονάδας αλλά και του ΚΤΕΟ
Το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών ανακάλυψε πως το όχημα του καταγγέλλοντος στις 29 Αυγούστου είχε περάσει από Τεχνικό Έλεγχο και είχε κοπεί με σοβαρές ελλείψεις καθώς το κοντέρ ανέγραφε 128.000 χλμ. ενώ στον προηγούμενο έλεγχο φαίνονταν ότι είχε διανύσει πάνω από 211.000 χλμ. ενώ επίσης τα ελαστικά ήταν κυριολεκτικά επικίνδυνα με σκισίματα και ρωγμές.
Ωστόσο όπως αποδείχθηκε οι επιτήδειοι έμποροι για να ξεπεράσουν το πρόβλημα των γυρισμένων χιλιομέτρων ακολουθούν συγκεκριμένη πρακτική. Αρχικά το όχημα ελέγχθηκε τον Μάιο του 2015 και το δελτίο ΚΤΕΟ είχε ισχύ μέχρι το 2017 δηλαδή για 2 χρόνια. Ωστόσο ο επιτήδειος έμπορος για να γυρίσει τα χιλιόμετρα και να μην φαίνονται στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου ζήτησε επανέλεγχο στις 29 Αυγούστου 2015 στον οποίο το όχημα κόπηκε λόγω ανακολουθίας χιλιομέτρων και ελαστικών. Μετά από 2 ημέρες το αυτοκίνητο επέστρεψε για επανέλεγχο όπου δεν διαπιστώθηκαν ελλείψεις ενώ το κοντέρ ανέγραφε 18 χιλιόμετρα επιπλέον από τον προηγούμενο έλεγχο.
Σύμφωνα μάλιστα με το ΚΤΕΟ η παραπάνω πρακτική αποτελεί μια γνωστή διαδικασία που ακολουθούν οι επιτήδειοι έμποροι όταν αλλάζουν χιλιόμετρα καθώς τα φέρνουν, κόβονται και έρχονται για επανέλεγχο. Στον πελάτη όμως δίνουν μόνο το Δελτίο Ελέγχου του επανελέγχου και όχι του αρχικού που γράφει τις παρατηρήσει για το γύρισμα των χιλιομέτρων. Εδώ ακριβώς διαπιστώνεται και το νομικό κενό καθώς η νομοθεσία δεν προβλέπει κάτι για τους εκούσιους επανελέγχους των οχημάτων με αποτέλεσμα οι επιτήδειοι έμποροι να έχουν ανακαλύψει το κόλπο του επανελέγχου ώστε να μην αναγράφει το νέο Δελτίο Ελέγχου τα διανυθέντα χιλιόμετρα!
Ο επιτήδειος έμπορος που γύρισε τα χιλιόμετρα και πούλησε το αυτοκίνητο στον ανυποψίαστο καταναλωτή είχε προνοήσει να φυλαχθεί και στα έγγραφα μεταβίβασης του οχήματος δεν φαίνεται ότι πούλησε εκείνος το όχημα αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του! Αυτό είναι ένα ακόμη γνωστό κόλπο των επιτήδειων εμπόρων μεταχειρισμένων καθώς αποκτούν τα αυτοκίνητα στα οποία κατόπιν γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε με μια εξουσιοδότηση πώλησης από τον προηγούμενο κάτοχο! Επίσης κατά τη διαδικασία της μεταβίβασης οι επιτήδειοι έμποροι αποφεύγουν να αναγράψουν το ονοματεπώνυμο του υπογράφοντος στην Άδεια Κυκλοφορίας.
Το πόρισμα
Το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών μετά από 2 χρόνια ερευνών κατάφερε να ολοκληρώσει το πόρισμά του σύμφωνα με το οποίο ο ανυποψίαστος καταναλωτής εξαπατήθηκε από τον πωλητή καθώς το όχημα είχε πάνω από 83.000 χιλιόμετρα λιγότερα στο κοντέρ του. Το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου είχε τεχνηέντως «χαθεί» ώστε να μην γίνει αντιληπτή από το νέο ιδιοκτήτη η παραποίηση των χιλιομέτρων. Ο τεχνικός έλεγχος στα τέλη Αυγούστου δεν ήταν επιβεβλημένος καθώς το όχημα είχε περάσει από ΚΤΕΟ μόλις 3 μήνες νωρίτερα και το Δελτίο είχε ισχύ μέχρι το 2017 οπότε οι επιτήδειοι έμποροι βρίσκουν ελεύθερο πεδίο δράσης λόγω κενών που παρουσιάζει η νομοθεσία. Η μεταβίβαση των οχήματος δεν φέρει το ονοματεπώνυμο του υπογράφοντος.
Τέλος οι πτυχές της οικονομικής συναλλαγής πωλητή – αγοραστή και της αθέμιτης εμπορικής πρακτικής όσο και η νομιμότητα της οικονομικής συναλλαγής έχουν τεθεί υπόψιν της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

newsauto

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news