facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Δικηγόρος συλληφθέντων από το Κουκάκι: Δεν με αφήνουν να επικοινωνήσω μαζί τους, οι αστυνομικοί βιαιοπράγησαν

Ο δικηγόρος Θεόδωρος Μαντάς έκανε γνωστό πως δεν του επιτρέπεται η επικοινωνία με τους εντολείς του, οι οποίοι βρίσκονται στη ΓΑΔΑ μετά τα όσα έγιναν το πρωί της Τετάρτης (18/12) στο Κουκάκι.

«Δεν μου έχει επιτραπεί η είσοδος στο κτίριο της ΓΑΔΑ Και με αυτό τον τρόπο έχει παρεμποδιστεί η επικοινωνία μου με τους εντολείς μου», είπε ο συνήγορος των συλληφθέντων από το Κουκάκι στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Ο κ. Θεόδωρος Μαντάς τόνισε πως: «Από τις 8 το πρωί και μετά οι εξηγήσεις που μου δόθηκαν από τη ΓΑΔΑ είναι ότι οι εντολείς μου είχαν απλώς προσαχθεί και όχι συλληφθεί, οπότε δεν μου επέτρεψαν την επικοινωνία.

Από νωρίς το απόγευμα έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να διαπιστωθούν τα τραύματά του και η νύχτα θα είναι πολύ μεγάλη» και συμπλήρωσε: «Είμαι διαρκώς με τη μητέρα και σύζυγο. Νωρίς σήμερα τα ΜΑΤ εισέβαλαν χωρίς εντολή εισαγγελέα στην παρακείμενη κατοικία μιας μεσοαστικής οικογένειας στο Κουκάκι. Εκεί βρισκόταν ο πατέρας και οι δύο γιοι, όπου οι αστυνομικοί βιαιοπράγησαν εις βάρος τους».

Ο κ. Μαντάς ξεκαθάρισε πως: «Δεν υπήρχε ένταλμα. Ο ιδιοκτήτης αρνήθηκε την είσοδο, ασκώντας το συνταγματικό του δικαίωμα»

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Α. Αττικής, Γ. Καλλιακμάνης, είπε: «Δεν απαιτείται ένταλμα για την έρευνα. Η διαδικασία γίνεται με την παρουσία εισαγγελέα και μπαίνουν στο σπίτι όπου τελείται αδίκημα.

Για την συμπεριφορά των αστυνομικών διερευνώνται τα πάντα. Και εγώ όταν είδα μια εικόνα με μία κυρία με κουκούλα αισθάνθηκα άσχημα, αλλά όμως όταν μίλησα με τους συναδέλφους μου είπαν ότι δεν υπήρχε καμία γυναίκα με κουκούλα. Ο κύριος που φαίνεται στο βίντεο με μία μαύρη μπλούζα είχε συλληφθεί επειδή προσπάθησε να αρπάξει όπλο από αστυνομικό».



newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news