facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Χυδαία επίθεση κουκουλοφόρων στον Μπακογιάννη – «Σας έχω γραμμένους», η απάντησή του

Το παρών στην πορεία των κατοίκων των Εξαρχείων που διαμαρτύρονταν για τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην περιοχή, έδωσε ο Κώστας Μπακογιάννης.

Ωστόσο, η διαμαρτυρία είχε άδοξο τέλος, καθώς στο σημείο εμφανίστηκαν κουκουλοφόροι οι οποίοι προκάλεσαν επεισόδια, διαλύοντας την πορεία. Μια ομάδα από αυτούς επιτέθηκαν με νεράντζια κατά των κατοίκων, φωνάζοντας συνθήματα εναντίον τους.

Μάλιστα, οι κουκουλοφόροι επιτέθηκαν φραστικά και κατά του υποψηφίου δημάρχου Αθηνών, προσβάλλοντας την μνήμη του πατέρα του, Παύλου Μπακογιάννη, ο οποίος δολοφονήθηκε από τη «17 Νοέμβρη».

Στο συμβάν αναφέρθηκε μέσω ανάρτησής του ο Κώστας Μπακογιάννης, λέγοντας στους κουκουλοφόρους πως «σε εσάς που μας την πέσατε με συνθήματα για τον τάφο του πατέρα μου, σας έχω γραμμένους».

Δείτε την ανάρτησή του:

«Θεμιστοκλέους και Ακαδημίας. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατοίκων των Εξαρχείων για το δικαίωμά τους στην ασφάλεια. Σε εσάς που μας την πέσατε με συνθήματα για τον τάφο του πατέρα μου, σας έχω γραμμένους. Στους αρμόδιους που δεν μερίμνησαν, για ακόμη μία φορά, για την ασφάλεια των κατοίκων, ντροπή σας. Στους κατοίκους και τους καταστηματάρχες που συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν, μπράβο για τη γενναιότητά σας. Αυτή τη μάχη θα τη δώσουμε ΜΑΖΙ», έγραψε ο Κώστας Μπακογιάννης.

mononews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news