facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Μυρσίνη Λοΐζου στο ethnos.gr: Κάποιοι έχουν εμμονή μαζί μου

Η Μυρσίνη Λοΐζου είναι ένα από τα πρόσωπα των τελευταίων ημερών καθώς η ανακοίνωση του ονόματός της ως υποψήφια ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στις τάξεις της αντιπολίτευσης, εξαιτίας των όσων είχε γράψει κατά καιρούς στα social media. Η ίδια φέρει το βαρύ όνομα του Μάνου και της Μάρως Λοϊζου και όπως λέει «τώρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητά μου θέλω να τον τιμήσει ακόμα περισσότερο».
Το πρωί της Τετάρτης 20 Μαρτίου* μας υποδέχθηκε στο σπίτι της στο Χολαργό. Η κ. Λοΐζου άνοιξε το «σεντούκι» των αναμνήσεων της σχετικά με τον πατέρα της, δίνει απαντήσεις για τους λόγους που αποφάσισε να είναι υποψήφια με το κυβερνών κόμμα, ενώ απαντά σε όλα όσα της καταλογίζει η αντιπολίτευση.
Μυρσίνη Λοϊζου
- Πώς είναι να είστε κόρη ενός από τους σημαντικότερους συνθέτες της χώρας; 
Αυτή τη στιγμή που έχω ξεπεράσει πολλά που ένιωθα τόσα χρόνια αισθάνομαι πολύ καλά. Τώρα με την υποψηφιότητά μου με τον ΣΥΡΙΖΑ, νιώθω ακόμα καλύτερα που είμαι κόρη του. Θέλω να τον τιμήσω όσο περισσότερο γίνεται όπως καταλαβαίνει ένας νοήμων άνθρωπος. 
- Ποιο είναι το αποτύπωμα του Μάνου Λοϊζου που έχει μείνει βαθιά χαραγμένο μέσα σας; Σας έχει αφήσει κάποια παρακαταθήκη;
Aρχικά θα έλεγα η τρυφερότητά του και η κρίση του. Η παρακαταθήκη που μου έχουν αφήσει και οι δύο γονείς μου είναι αυτό που είμαι σήμερα. Δεν βρέθηκα ξαφνικά να διεκδικώ κάτι. Αυτή η διεκδίκηση υπήρχε πάντα μέσα στο σπίτι μας. Μεγαλώσαμε με ανθρώπους του πολιτισμού, με ανθρώπους της Δημοκρατίας, με αριστερούς. Όλο αυτό λοιπόν το έχω μέσα μου.
-Εάν ζούσε σήμερα θα παρέμενε στο ΚΚΕ ή θα είχε πάει κάπου αλλού;
Tότε ήταν 1982. Από τότε έχουν γίνει χιλιάδες πράγματα. Ένας άνθρωπος σαν το Λοϊζο είτε θα ήταν στην ευρύτερη Αριστερά, είτε δεν θα ήταν πουθενά.
- Γιατί βάζετε υποψηφιότητα με τον ΣΥΡΙΖΑ; Εάν ζούσε σήμερα ο Μάνος Λοϊζος θα ζητούσατε τη συμβουλή του; 
Δεν ξέρω αν θα ζητούσα τη συμβουλή του και δεν ξέρω και αν εκείνος θα ήθελε να με συμβουλέψει ή να μου πει τι να κάνω. Σίγουρα όμως θα ήθελε να κάνω ότι θέλω εγώ. Με τον ΣΥΡΙΖΑ κατεβαίνω γιατί από τα κόμματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή βλέπω ότι είναι αυτό που έχει κοινωνικό πρόσημο. Βγήκαμε από τα Μνημόνια και προχωράμε. 
- Πώς θα αντιδρούσατε εάν σας έκαναν μία αντίστοιχη πρόταση η Φώφη Γεννηματά;
Θα αρνιόμουν. Η Φώφη Γεννηματά είναι το ΠΑΣΟΚ που ήταν και συνεχίζει να είναι. 
-Η κόρη σας πώς αντέδρασε όταν της ανακοινώσατε ότι θα είστε υποψήφια με το κυβερνών κόμμα;
Ευτυχώς έχει μυαλό και δεν ασχολείται με τι γράφεται στα social media, ενώ είναι όλη μέρα μέσα σε αυτά. Το μόνο που μου είπε είναι ότι τα έχω πει πολύ τολμηρά.
- Οι φίλοι σας και ο κοινωνικός σας περίγυρος πώς αντέδρασαν; Με τη Χαρούλα Αλεξίου μιλήσατε;
Όλοι μου οι φίλοι βρίσκονται δίπλα μου με μεγάλη αγάπη και τους ευχαριστώ γι αυτό. Εάν δεν τους είχα δεν ξέρω πραγματικά εάν θα συνέχιζα. Δεν είναι εύκολο. Η Χαρούλα Αλεξίου με πήρε τηλέφωνο λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση. Δεν την είχα πάρει εγώ, επειδή φοβόμουν την αποδοκιμασία της. Φοβόμουν δηλαδή μη μου πει "τι πας και μπλέκεις". Ωστόσο εκείνη μου είπε ότι "έχεις τσαγανό και δεν το περίμενα".
-Να περάσουμε τώρα σε όσα σας καταλογίζει η αντιπολίτευση. Στοχοποιηθήκατε για αναρτήσεις σας στα social media. Τι είναι αυτό που σας ενόχλησε περισσότερο και αν το έχετε μετανιώσει.
Περισσότερο με ενοχλεί που το χρησιμοποιούν και έχουν πάθει μία εμμονή. Σκεφτείτε ότι σε ένα πάνελ ο Θόδωρος Ρουσσόπουλος είπε 20 φορές το όνομά μου. Εν πάσει περιπτώσει η κ. Λοϊζου έχει ζητήσει συγγνώμη, έκανα ένα λάθος. Δεν έχω μολότοφ σπίτι μου και ρουκέτες. Στο σπίτι μου έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα με πιο δημοκρατικούς τρόπους. 
-Τις προηγούμενες μέρες διάβασα όσα είπε για εσάς η Έλενα Ακρίτα. 
Δεν θεωρώ ότι πρόκειται για επίθεση. Τι γράφει; Γράφει ότι δεν με ξέρει, ότι δεν έχω αποδείξει κάτι που να έχω κάνει και ότι κατεβαίνω στην πολιτική σε αντίθεση με τον Πλουμπίδη ο οποίος είναι ένας εξαίρετος επιστήμονας. Συμφωνώ σε αυτά. Ίσως κάποιοι άνθρωποι - και δεν αναφέρομαι στην κ. Ακρίτα- να με χρησιμοποιούν για να έχουν περισσότερη δημοσιότητα-, έτσι όπως είναι η κατάσταση.
- Πολλοί λένε ότι η υποψηφιότητά σας οφείλεται στο όνομα του Μάνου Λοΐζου, ενώ σας κατηγορούν ακόμα και για οικογενειοκρατία. Τι απαντάτε εσείς;
Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος. Είναι ένα όνομα που με βοηθάει και φαντάζομαι και εκείνος θα το ήθελε. Ωστόσο διαφωνώ με την οικογενειοκρατία, δεν υφίσταται. 
- Έχοντας ζήσει από πρώτο χέρι μέσα στο σπίτι σας το φασισμό πιστεύετε ότι υπάρχει τρόπος να περιοριστεί η άνοδος της ακροδεξιάς στη χώρα μας και στην Ευρώπη;
Πολλές φορές έχω πει ότι μέσα από τον πολιτισμό και την παιδεία μπορούμε να χτυπήσουμε την ακροδεξιά. Μπορούμε να ανοίξουμε άλλους ορίζοντες σε αυτούς τους ανθρώπους.
* Στον απόηχο του σημερινού δημοσιεύματος σχετικά με το θέμα για τη σύνταξη της θανούσας μητέρας της που φέρεται να λάμβανε, οι συνεργάτες της κας Λοΐζου δήλωσαν στο ethnos.gr ότι θα τοποθετηθουν γραπτώς εντός της ημέρας. 

ethnos

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news