facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Κύκλωμα κοκαΐνης στο Κολωνάκι: Απολογήθηκε πασίγνωστη ηθοποιός

Αδιανόητη για την ίδια αλλά και για τον γιό της, χαρακτήρισε μια από τις πιο γνωστές Ελληνίδες ηθοποιούς, την εμπλοκή της στην υπόθεση διακίνησης κοκαΐνης μέσω ενός σούσι μπάρ που διατηρούσε στο Κολωνάκι.

Η ηθοποιός που είχε μερίδιο στο εστιατόριο του Κολωνακίου, που θεωρείται η έδρα μίας εγκληματικής οργάνωσης η οποία διακινούσε ναρκωτικές ουσίες στο ελληνικό τζετ σετ, απολογήθηκε, την Τρίτη, στο δικαστήριο

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «έχω φτύσει αίμα να μεγαλώσω το παιδί μου. Ποτέ δεν θα έβαζα σε κίνδυνο τη ζωή του, την πορεία του και την καριέρα του. Δεν έχω καμία σχέση με τα ναρκωτικά. Μέχρι τη στιγμή που έγινε αυτό, ζούσα ένα όνειρο. Μου κάνει τρομερή εντύπωση αυτό το πράγμα»

Η ηθοποιός αναφέρθηκε ειδικά στον συμμέτοχο του αποκαλούμενοι “σουσάδικου της κόκας”, με καταγωγή από τον Καζακστάν, κάνοντας λόγο για ένα καλόκαρδο άνθρωπο. Ο νεαρός είναι ο μοναδικός από τους 27 κατηγορούμενους που κρατείται στις φυλακές, αφού συνελήφθη πριν από λίγους μήνες.

«Ήμουν υποψιασμένη για τις παρέες του γιου μου μόνο, όχι για τα επαγγελματικά. Ο συνιδιοκτήτης ήταν φιλικός και καλόκαρδος. Εξακολουθώ να θεωρώ απίστευτο αυτό το πράγμα», σημείωσε η ηθοποιός.

Ο βασικός κατηγορούμενος κλήθηκε να απολογηθεί συμπληρωματικά, και αναφέρθηκε σε συνομιλία με πασίγνωστη ηθοποιό, η οποία θεωρείται sex symbol και παρότι είναι κατηγορούμενη δεν βρέθηκε στο δικαστήριο για να απολογηθεί. Όπως είπε η συνομιλία του με την ηθοποιό ήταν «κέρασμα».

real

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news