facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Καλλιάνος στο protothema.gr: Δεν δέχομαι καμία έδρα από την κυρία Μεγαλοοικονόμου

«Δεν δέχομαι καμία έδρα-δώρο από την κυρία Μεγαλοοικονόμου», ξεκαθαρίζει μιλώντας στο protothema.gr ο Γιάννης Καλλιάνος, απαντώντας στις σχετικές αναφορές της βουλευτή, το πρωί της Παρασκευής σε τηλεοπτική της συνέντευξη.

Όπως είπε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, «κι αυτή την ώρα αν θέλει ο Λεβέντης να παραδώσω την έδρα μου, θα το κάνω». «Όταν έγινα ανεξάρτητη είπα να παραδώσω την έδρα μου, αλλά δεν ήθελαν γιατί πίσω από εμένα επιλαχών ήταν ο Καλλιάνος και είχε ήδη προσχωρήσει στη ΝΔ. Δεν μπορεί να με λέει προδότρα κι αν επιμένει αυτή τη στιγμή αλλά να παραδεχθεί ότι 6 μήνες ήμουν ανεξάρτητη που είχα προτάσεις και από ΝΔ και τον ΚΙΝΑΛ και τον ΣΥΡΙΖΑ».

Ο Γιάννης Καλλιάνος ξεκαθαρίζει ότι «αν εκλεγώ βουλευτής στο νότιο τομέα της Β' Αθηνών, αυτό θα το αποφασίσει και θα το κρίνει ο λαός παρακολουθώντας την όλη πορεία μου».

Άρα λοιπόν -τονίζει ο Γιάννης Καλλιάνος- η κυρία Μεγαλοοικονόμου «μπορεί με ασφάλεια να παραδώσει την έδρα της», όπως λέει. «Θα παραιτηθώ κι εγώ από τη θέση του βουλευτή το επόμενο δευτερόλεπτο και ελπίζω ο αμέσως επόμενος επιλαχών από μένα να έχει την στοιχειώδη εντιμότητα και πολιτική ηθική ώστε να μην πάρει την έδρα στηρίζοντας την κυβέρνηση αλλά αντιθέτως να την αφήσει στην Ένωση Κεντρώων, εκεί που ανήκει», επισημαίνει ο κ. Καλλιάνος.

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news