facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Η Μεγαλοοικονόμου έσπασε το εμπάργκο του ΣΥΡΙΖΑ στον ΣΚΑΪ: Ας με διαγράψουν, θα κάνω δικό μου κόμμα

Το εμπάργκο του ΣΥΡΙΖΑ στον ΣΚΑΪ έσπασε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου το πρωί της Παρασκευής υποστηρίζοντας ότι «το πρόβλημα με τον ΣΚΑΪ το έχει ο ΣΥΡΙΖΑ».

Προκάλεσε, δε, όσους αντιδράσουν με την απόφασή της να βρεθεί στο πλατό του καναλιού του Φαλήρου «αν θέλουν να με διαγράψουν».

Προανήγγειλε, επίσης, ότι θα κάνει δικό της κόμμα, το οποίο θα είναι «πρωτοποριακό» και «δεν θα έχει σχέση με πολιτικούς».

Εξηγώντας τους λόγους της προσχώρησής της στον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «εγώ δεν πήγα γιατί με είχε ανάγκη αλλά γιατί πιστεύω τις πολιτικές του ΣΥΡΙΖΑ. Θεώρησα ότι πρέπει να σταθώ δπίπλα για να δω αν θα γίνουν πραγματικότητα οι πολιτικές που υποσχέθηκε ο Τσίπρας».

Στην ερώτηση αν πειθάρχησε στην κομματική γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ για τη Συμφωνία των Πρεσπών η κυρία Μεγαλοοικονόμου είπε ότι «δεν δέχομαι πειθαρχία» ενώ στο ερώτημα «δύσκολα σας δίνει κάποιος γραμμή;» απάντησε «φυσικά δεν το δέχομαι. Πιστεύω ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι αυτεξούσιος. Όταν έγινα ανεξάρτητη ή όταν προσεχώρησα στον ΣΥΡΙΖΑ η οικογένειά μου το έμαθε από την τηλεόραση».

Υποστήριξε, ακόμα, ότι «κι αυτή την ώρα αν θέλει ο Λεβέντης να παραδώσω την έδρα μου, θα το κάνω». «Όταν έγινα ανεξάρτητη ειπα να παραδώσω την έδρα μου. αλλά δεν ηθελαν γιατί πίσω από εμένα επιλαχών ήταν ο Καλλιάνος και είχε ήδη προσχωρήσει στη ΝΔ. Δεν μπορει να με λέει προδότρα κι αν επιμένει αυτή τη στιγμή αλλά να παραδεχθεί ότι 6 μήνες ήμουν ανεξάρτητη που ειχα προστάσεις και από ΝΔ και τον ΚΙΝΑΛ και τον ΣΥΡΙΖΑ».

Στο ερώτημα αν θα είναι υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ όποτε γίνουν εκλογές απάντησε «δεν ξέρω αν θα ξαναμπώ στην πολιτκή, προσωπικά θα το κρίνω γιατί βλέπω ότι η πολιτική έχει πάρα πολύ παρασκήνιο και αυτό δεν με εκφράζει». Στο σημείο αυτό αποκάλυψε την πρόθεσή της να κάνει κόμμα γιατί όταν ρωτήθηκε τι θα πει στους ανθρώπους που τη στηρίζουν (σ.σ. αν και έχει εκλεγεί με λίστα) η απάντησή της ήταν «εγώ θα τους συμβουλεύσω να ψηφίσετε το κόμμα που θα κάνω εγώ. Θα είναι πολύ πρωτοποριακό, δεν θα έχει σχέση με πολιτικούς».



protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news