facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Το «δεν έχω ΜΑΤ στο σπίτι και το γραφείο μου» του Τσίπρα δεν ισχύει: Τα ΑμεΑ αποκλεισμένα σήμερα

Παγκόσμια Ημέρα των ΑμεΑ η σημερινή, και άτομα με αναπηρία μαζί με μέλη των οικογενειών τους, πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.
Εκεί τραβήχτηκε και η φωτογραφία, που δείχνει τους ΑμεΑ να έχουν αποκλειστεί από την πρόσβαση προς την Ηρώδη Αττικού από κλούβες των ΜΑΤ. Ορισμένοι από τους συνοδούς, κοιτούν τον φακό του φωτογράφου. Ισως να αναρωτιούνται αν υπάρχει φόβος οτι οι Ανθρωποι με Ειδικές Ανάγκες προκαλέσουν επεισόδια έξω από το Μαξίμου και τους απαγορεύεται η πρόσβαση. Ισως να σκέφτονται ότι και στην πορεία τους, αντιμετωπίζουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα με την καθημερινότητά τους στην πόλη, που μόνο φιλική δεν είναι με τους ΑμεΑ.
Αλλοι ίσως να θυμήθηκαν τα όσα είχε πεί πρόσφατα στην Βουλή ο Αλέξης Τσίπρας απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη:
«Κάνατε το λάθος να μου πείτε ότι δεν ήρθατε στο σπίτι μου να πιείτε καφέ γιατί έχω κλούβες των ΜΑΤ. Δεν έχω ούτε μια κλούβα. Υπήρχε μια το 2015 αλλά εγώ κλούβα των ΜΑΤ δεν έχω ούτε έξω από το σπίτι μου, ούτε έξω από το γραφείο μου. Εσείς είχατε γεμίσει κάγκελα την Αθήνα για να υλοποιείται πολιτικές του ΔΝΤ» απάντησε ο κ. Τσίπρας στον πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Ο οποίος νωρίτερα του είχε πεί: «Φοβάμαι ότι και να ήθελα να φτάσω στο σπίτι σας θα είχα κάποια δυσκολία από τις κλούβες των ΜΑΤ που το φυλάνε, όπως και στο Μαξίμου».
Σε κάθε περίπτωση αντιπροσωπεία των ΑμεΑ συνάντησε την αναπληρώτρια υπουργό κοινωνικής αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου. Η κ. Φωτίου δεσμεύτηκε να δει μέσα στο επόμενο διάστημα τα αιτήματα τους.
Νωρίτερα, μέλη της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία Κλαυθμώνος, με σύνθημα «Τίποτα για εμάς- χωρίς Εμάς».
Να υπενθυμίσουμε οτι πολύ πρόσφατα άνθρωπος με κινητικά προβλήματα εγκλωβίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων επειδή η ειδική ράμπα δεν λειτουργούσε. Μάλιστα η ταλαιπωρία του ανθρώπου αυτού, που είχε προσκληθεί σε ειδική συνεδρίαση για το θέμα των ΑμεΑ που διοργάνωνε το ΚΙΝΑΛ, προκάλεσε την έκρηξη της Φώφης Γεννηματά. Μετά απο τον θόρυβο, οι επικεφαλής των υπηρεσιών της Βουλής υποσχέθηκαν οτι πολύ γρήγορα θα διορθώσουν το σύστημα...
iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news