facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Υπόθεση Λαγούδη: Ποινική δίωξη στον γιατρό και πρώην σύντροφό της

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην πολύκροτη υπόθεση θανάτου της Ειρήνης Λαγούδη, που είχε βρεθεί νεκρή μέσα στο αυτοκίνητό της τον Ιανουάριο του 2018 στην παραλίμνια περιοχή της Μυρτιάς, στην Τριχωνίδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Εισαγγελέας Αγρινίου άσκησε ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία εναντίον του γιατρού και πρώην συντρόφου της Ειρήνης Λαγούδη για τη δολοφονία της 44χρονης γυναίκας.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του περασμένου Αυγούστου είχαν ασκηθεί διώξεις εναντίον αγνώστων προσώπων ενώ τώρα πια υπήρξε προσωποποίηση για τουλάχιστον ένα άτομο στην ήδη ασκηθείσα δίωξη εκ μέρους του κύριου Εισαγγελέα Αγρινίου και αυτό το πρόσωπο είναι ο γιατρός ο οποίος κατηγορείται ως ο ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της 44χρονης.

Και ενώ η ανάκριση συνεχίζεται δεν αποκλείεται να ασκηθούν και νέες διώξεις σε άτομα που ήταν οι φυσικοί αυτουργοί της ανθρωποκτονίας.

Πάντως από την πρώτη στιγμή ο αδελφός και τα παιδιά της άτυχης 44χρονης μιλούσαν για δολοφονία μιας και η Ειρήνη Λαγούδη δεν είχε κανένα λόγο να αυτοκτονήσει, όπως ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις της αστυνομίας.

Τι έλεγε ο γιατρός λίγες ώρες μετά τη δολοφονία της Λαγούδη

«Δεν έχω καμία ανάμειξη, είμαι καθαρός», δήλωνε ο γιατρός και σύντροφος της 44χρονης Ειρήνης Λαγουδή, από την Κατοχή Μεσολογγίου, λίγες ώρες αφότου είχε βρεθεί νεκρή μέσα στο αυτοκίνητό της.

«Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους. Έχουν ειπωθεί ακρότητες και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω σε όλα αυτά. Δεν έχω ορίσει δικηγόρο γιατί δεν υπάρχει λόγος. Εδώ είμαι στο ιατρείο μου. Είμαι καθαρός, δεν έχω καμία εμπλοκή», είχε αναφέρει.

Σύμφωνα με την κατάθεση του γιατρού στο κινητό του ήρθε γραπτό μήνυμα από την 44χρονη που έλεγε: «Αγάπη μου θα τα πούμε στην άλλη ζωή» και από εκείνη τη στιγμή ήταν ιδιαίτερα ανήσυχος.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι την αναζήτησε στο σπίτι της, αλλά όταν είδε απ’ έξω το αυτοκίνητό της αποχώρησε.

newpost

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news