facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Οι εικόνες εκθέτουν τον δήμαρχο Μαραθώνα (εικόνες – video)

Κάηκε τελικά το σπίτι του δημάρχου Μαραθώνα ή όχι;

Ο Ηλίας Ψινάκης αργά το βράδυ της Τρίτης δήλωσε στην κάμερα του δελτίου ειδήσεων του Alpha ότι κάηκε το σπίτι του στο Νέο Βουτζά. «Όταν καίγεται το σπίτι σου, αιφνιδιάζεσαι. Εμένα κάηκε το σπίτι μου, ευτυχώς. Ευτυχώς γιατί όταν καίγονται εκατοντάδες σπίτια, φανταστείτε μην καεί το δικό μου, μετά θα λέγανε ότι την έβαλα εγώ τη φωτιά».



Λίγε ώρες αργότερα, το πρωί της Τετάρτης μιλώντας σε εκπομπή του ΣΚΑΙ ο δήμαρχος Μαραθώνα περιέγραφε πώς μέσα σε λίγα λεπτά οι φλόγες τύλιξαν το σπίτι του.«Κάηκε το σπίτι μου. Στο δικό μου σπίτι που ήταν από τα πρώτα που κάηκε…μύρισε κάτι καμένο και σε δύο λεπτά ήταν όλο φλόγες».

Το youweekly.gr δημοσίευσε φωτογραφίες του σπιτιού του Ηλία Ψινάκη όπου φαίνεται να έχει καεί το οικόπεδο τριγύρω αλλά το σπίτι να μην έχει υποστεί σοβαρές ζημιές.

Ενώ και στα χέρια μας έφτασαν φωτογραφίες που δείχνουν το σπίτι να μην έχει καταστραφεί. Τι συμβαίνει τελικά;


altsantiri

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news