facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Δ.Καμμένος για Σκοπιανό: Ο Κοτζιάς δεν έχει εξουσιοδότηση να υπογράψει τη συμφωνία

«Ο καθένας θα λάβει τις αποφάσεις του. Εδώ παίζουμε με το μέλλον της πατρίδας όχι με την καρέκλα» δήλωσε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Δημήτρης Καμμένος, ερωτηθείς αν οι ΑΝΕΛ θα θέσουν ξανά σε εσωκομματική συζήτηση τη στάση τους απέναντι στη συμφωνία για το Σκοπιανό.

«Εννοείται πως δεν πρέπει να δώσουμε οντότητα εθνική στους Σκοπιανούς. Εδώ παίζουμε με το μέλλον της πατρίδας μας, όχι με την καρέκλα. Ο κύριος Κοτζιάς δεν έχει εξουσιοδότηση να υπογράψει τη σύμβαση», είπε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ.

Σε έντονο ύφος και χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι, στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ο κ. Καμμένος είπε πως «το άρθρο 6 λέει ότι απαγορεύεται να συναθροιστείς και να μαζευτούν ιδιώτες, οι οποίοι θα διαδηλώσουν κατά των Σκοπιανών στην Ελλάδα», και εξέφρασε την διαφωνία του για τη συμφωνία Αθήνας – Σκοπιών.

«Θα έρθει κάποιος, που πιθανόν πιστέψει, ότι εγώ υποδαυλίζω τον σωβινισμό και δεν θα μου επιτρέπει να διαδηλώσω και να έχω άποψη στη χώρα μου. Να μου αλλάξουν την Ιστορία και να μου πουν ότι δεν θα βγεις στο δρόμο; Από πού και ως πού; Και τι σημαίνει το αποτρέπει; Θα βγουν τα ΜΑΤ να μας συλλάβουν στον δρόμο; Θα μου αλλάξει το βιβλίο και θα μου αποτρέψει το Κράτος, ποιo; Να βγω στο δρόμο να διαδηλώσω; Είμαστε σοβαροί; Θα μου πουν ο Παύλος Μελάς δεν τον έβγαλαν από τα βιβλία, “βγάλε” τους Μακεδονομάχους, “βγάλε” τους Κρήτες, “βγάλε” τους Θεσσαλούς, του Ευρυτάνες, τους Πελοποννησίους που έχυσαν αίμα εκεί επάνω; Λοιπόν, να έχουμε τον νου μας και συγγνώμη για την ένταση. Απαγόρευση διαδήλωσης είχαμε μόνο στη Χούντα και συναθροίσεων».

news

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news