facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Απελάθηκε ο Τούρκος που πέρασε παράνομα τα σύνορα στον Εβρο - Με υποδέχθηκαν σαν μουσαφίρη

Απελάθηκε και επιστρέφει στην Αδριανούπολη ο 38χρονος Τούρκος Μουσά Αλερίκ, εργαζόμενος στον δήμο Αδριανούπολης, ο οποίος το απόγευμα της Τετάρτης πέρασε τα σύνορα του Έβρου και μπήκε παράνομα στην Ελλάδα. 
Τον 38χρονο περέδωσαν στα σύνορα στις Καστανιές του Έβρου Έλληνες αστυνομικοί.
Στην τουρκική πλευρά περίμενε τον Αλερίκ πολύς κόσμος, με επικεφαλής τον δήμαρχο Αδριανούπολης, τους αντιδημάρχους, άλλους τοπικούς επισήμους και παράγοντες και φυσικά τα μέλη της οικογένειάς του. Επίσης, εκεί ήταν δεκάδες δημοσιογράφοι από την Τουρκία, καθώς η υπόθεση έχει πάρει διαστάσεις και στη γειτονική χώρα.
Kυβερνητικός αξιωματούχος, μιλώντας στο iefimerida, ανέφερε ότι με την ταχύτητα των διαδικασιών και την απόφαση αυτή αποδείχθηκε πως «η Ελλάδα σέβεται τη Δικαιοσύνη και τους ανθρώπους», ενώ πρόσθεσε ότι «δεν έγινε κανένας συμψηφισμός με τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται στην Αδριανούπολη».
Όσο για το εκσκαπτικό μηχάνημα με το οποίο είχε εισέλθει στη χώρα μας ο 38χρονος, αυτό παραμένει προσώρας στις Καστανιές και θα κινηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες πριν επιστραφεί και αυτό στον δήμο Αδριανούπολης όπου και ανήκει.   
Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο έχει επιβάλει στον Αλερίκ για την παράνομη είσοδό του στη χώρα μας πεντάμηνη ποινή φυλάκισης με αναστολή και την καταβολή χρηματικού ποσού ύψους 1.500 ευρώ.

Φυσικά, έκανε και δηλώσεις στα τουρκικά κανάλια που τον περίμεναν

 Μουσά Aλερίκ: «Με υποδέχθηκαν σαν μουσαφίρη»
Ανακουφισμένος εμφανίστηκε ο Μουσά Aλερίκ τη στιγμή της παράδοσής του από Έλληνες αστυνομικούς στις τουρκικές αρχές, βρέθηκε κατευθείαν στις αγκαλιές των οικείων του που τον ανέμεναν αμέσως μόλις πέρασε το τελωνείο στις Καστανιές Έβρου.

Ευτυχής που συναντήθηκε ξανά με την οικογένειά αλλά και ευγνώμων προς τις ελληνικές Αρχές, ο Αλερίκ δήλωσε:

«Εξαιτίας ενός λάθους πέρασα στην περιοχή τους. Έτσι είναι. Πήγα εκεί και με υποδέχθηκαν καλά, όπως σε μουσαφίρη. Τόσο η ελληνική δικαιοσύνη όσο και το δικαστήριο κατάλαβαν ότι έχω δίκιο. Επειδή εγώ δεν έχω κάνει κάποιο λάθος. Εγώ δεν έχω κάνει κάτι χωρίς άδεια. Γι’ αυτό το λόγο και με συγχώρησαν. Πραγματικά μου φέρθηκαν πολύ καλά. Ακόμα και αν δεν είναι ξενοδοχείο (σσ : εννοεί το κρατητήριο) πραγματικά από την αστυνομία και όλοι μου συμπεριφέρθηκαν καλά. Μου έφεραν και το φαγητό μου…»

Ο πατέρας του Ναντίν Αλερίκ χαρούμενος και αυτός που ξαναβρήκε το γιο του ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην απελευθέρωσή του, ενώ και ο δήμαρχος της Αδριανούπολης Ρετζέπ Γκιουρκάν ευχαρίστησε την ελληνική Δικαιοσύνη δηλώνοντας ότι οι ελληνοτουρκικές σχέσεις θα συνεχίσουν σε καλό επίπεδο. Ευχαρίστησε τέλος για το ενδιαφέρον τους το τουρκικό ΥΠΕΞ αλλά και τις ελληνικές αρχές.

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news