facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Γιούνκερ: Όταν η Ελλάδα δεσμεύεται, τηρεί τις υποσχέσεις της

Με την ατάκα «θα είμαι πολύ πιο σύντομος από τον Έλληνα πρωθυπουργό», ξεκίνησε την ομιλία του ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων με τον Αλέξη Τσίπρα στο μέγαρο Μαξίμου.

«Μαζί καταφέραμε να βρεθούμε ενώπιον μιας πολύ ευτυχούς προοπτικής, γιατί η Ελλάδα θα γίνει τόσο κανονική όσο και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης. Το τέλος Αυγούστου θα είναι το τέλος του τρίτου και τελευταίου προγράμματος για την Ελλάδα», ανέφερε ο πρόεδρος της Κομισιόν.

Για να συμπληρώσει ότι: «Θα πρέπει να ολοκληρώσουμε την τέταρτη και τελευταία αξιολόγηση για την Ελλάδα και όσο το γρηγορότερο, τόσο καλύτερο. Η Ελλάδα θα θέλει να συνεχίσει το πρόγραμμα εργασίας και εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τις ενέργειες που γίνονται. Οι επιδόσεις της χώρας και οι θυσίες των Ελλήνων είναι εξαιρετικές».

«Τα κράτη πρέπει να σεβαστούν τις υποχρεώσεις τους για τη μείωση του χρέους», σημείωσε ο κ. Γιούνκερ και πρόσθεσε ότι «καταβάλλουμε προσπάθεια, ώστε η έξοδος να είναι σαφής... Καμία προληπτική γραμμή».

«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το επενδυτικό πρόγραμμα -το οποίο φέρει και το όνομά μου- και το οποίο βρίσκει μεγάλη υποστήριξη στην Ελλάδα. Η Ελλάδα μπόρεσε να επωφεληθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τα χρήματα αυτά», επισήμανε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Και συμπλήρωσε: «Η Ελλάδα σήμερα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό απορρόφησης των πόρων των διαρθρωτικών ταμείων και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων».

Στη συνέχεια, ο πολιτικός από το Λουξεμβούργο, ανέφερε: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος γιατί όταν η Ελλάδα δεσμεύεται, τηρεί τις υποσχέσεις της». Τέλος, είπε ότι με τον Έλληνα πρωθυπουργό «συζητήσαμε το θέμα της μετανάστευσης, αλλά θα μιλήσω με περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα».

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news