facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Η μητέρα του παιδιού που βασάνιζε ο Σύρος στη Χίο στο protothema.gr: Το χτυπούσε και μου έστελνε τα βίντεο

Μια οικογενειακή τραγωδία κρύβεται πίσω από την κακοποίηση του 3χρονου παιδιού, από τον φερόμενο ως πατέρα του σε προσφυγικό καταυλισμό της Χίου.

Το βίντεο με τον ξυλοδαρμό του παιδιού από 32χρονο άντρα, που εμφανιζόταν ως πατέρας του, προκάλεσε σοκ ακόμη και στους πιο σκληρούς και συνηθισμένους σε περιστατικά βίας αρμόδιους φορείς, που συνεχίζουν τις έρευνες για το συμβάν.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο άνδρας εκβίαζε τη μητέρα του παιδιού, που βρίσκεται εγκλωβισμένη σε καταυλισμό στην Τουρκία. Η ίδια μίλησε στο protothema.gr και αποκάλυψε, όχι μόνο τον στυγνό εκβιασμό από το σύντροφό της, αλλά και ότι το παιδί είχε κακοποιηθεί από τον 32χρονο ο οποίος συνήθιζε να της στέλνει βίντεο από τους βασανισμούς που έκανε στο αγοράκι. Παράλληλα, στέλνει μήνυμα στο παιδί της πως θα προσπαθήσει να έρθει γρήγορα κοντά του.

«Μη στεναχωριέσαι αγοράκι μου, η μαμά θα έρθει να σε πάρει» είναι τα πρώτα της λόγια και ξεσπά: «Είναι δύσκολο να φτάσω ως εκεί, αλλά αν χρειαστεί είμαι πλέον αποφασισμένη ακόμη και να κολυμπήσω μέχρι την Ελλάδα για να πάρω το παιδί μου».

Παρά το γεγονός πως έχει χωρίσει με τον 32χρονο εδώ και ενάμιση χρόνο, ο άνδρας αυτός βρέθηκε στη Χίο με το αγόρι, ενώ η μητέρα παραμένει στην Τουρκία με το άλλο της παιδί. «Μου ζητούσε χρήματα και να έρθω στην Ελλάδα για να μείνουμε μαζί. Του έλεγα ότι δεν έχω για φαγητό με τι χρήματα να έρθω. Μου έλεγε ότι αν δεν έρθω γρήγορα θα βασανίζει το παιδί. Δεν τον πίστεψα αρχικά, αλλά άρχισε να με παίρνει τηλέφωνο από διαφορετικούς αριθμούς κινητών τηλεφώνων και μου έλεγε ότι αν δεν έρθω γρήγορα στην Ελλάδα θα σκοτώσει το παιδί. Εγώ προσπαθώ να έρθω αλλά δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα τίποτε. Αυτός μου έστελνε συνέχεια βίντεο την ώρα που βασάνιζε το παιδί στο κρεβάτι και στο μπάνιο και μου έλεγε "βλέπεις δεν το αφήνω ούτε να κοιμηθεί"... Είμαστε ενάμισι χρόνο χωρισμένοι και τον άφηνα να παίρνει το παιδί για λίγες ώρες και να το βλέπει. Αυτός την τελευταία φορά που πήρε το παιδί δεν ξαναγύρισε και κανόνισε μέσω διακινητών και πέρασε στην Ελλάδα. Από τότε άρχισε τις απειλές και τους εκβιασμούς με το παιδί για να του στέλνω χρήματα και για να ξαναγυρίσω κοντά του. Μου έστελνε βίντεο και μηνύματα στο facebook ότι θα σκοτώσει το παιδί. Εκεί εγώ τρελάθηκα».

Οι έρευνες των Αρχών και της Ύπατης Αρμοστείας συνεχίζονται, ενώ το μικρό αγοράκι παρακολουθούν παιδοψυχολόγοι.



protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news