facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Βολές Τσοχατζόπουλου κατά δικαστών και ΠΑΣΟΚ: Είμαι αθώος, έκαναν ζημιά στη σύζυγο και την κόρη μου

Την αθωότητά του διαλάλησε για μία ακόμη φορά απολογούμενος ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ο Ακης Τσοχατζόπουλος, για τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων για τις οποίες κατηγορείται.

Ο πρώην υπουργός τα έβαλε με τους πρώην συντρόφους του, αλλά και με τους δικαστές, ενώ δεν παρέλειψε να υπερασπιστεί τη σύζυγό του Βίκυ Σταμάτη για όλα τα δεινά που έχει περάσει εξαιτίας της δική του εμπλοκής.

«Πέρασα μέσα από φωτιά και εμπόδια για να φτάσω εδώ»
«Πέρασα μέσα από φωτιά και εμπόδια για να φτάσω εδώ που έφτασα και σας βεβαιώ ότι δεν έκανα τίποτα. Τίποτα δεν υπήρχε εις βάρος μου. Μπορώ να κοιτάξω τον άλλο κατάματα και να του πω την άποψή μου. Δόθηκε η εντύπωση ότι οι ένοπλες δυνάμεις είναι μία σφηκοφωλιά όπου έμπαιναν οι πράκτορες (όπλων) και έδιναν μίζες δεξιά και αριστερά. Απίθανα πράγματα έχουν ειπωθεί από τους εισαγγελείς μόνο και μόνο για να κάνουν τη δουλειά τους. Οταν εκφυλίζεται η Δικαιοσύνη από τέτοιους λειτουργούς, δεν γίνεται δουλειά» είπε ο Ακης Τσοχατζόπουλος, αρχίζοντας την απολογία του και επιχειρώντας να αντικρούσει τις κατηγορίες για μαύρο πολιτικό χρήμα.

Ο πρώην υπουργός, επανέλαβε ότι ως εκ της θέσεως του δεν είχε κανένα δικαίωμα υπογραφής ή διαπραγμάτευσης, καθώς μόνο αρμόδιο να κρίνει και να εγκρίνει είναι το ΚΥΣΕΑ. "Οποιαδήποτε αγορά ρυθμίζεται από τον νόμο. Το ΚΥΣΕΑ, ανώτατο όργανο, είναι αυτό που κρίνει στο τέλος. Δεν αποφασίζει ο υπουργός...εδώ δικάζεται η πολιτική ιστορία της Ελλάδας από το 1974 έως τώρα». Πρόσθεσε μάλιστα ότι «με απόφαση του ΚΥΣΕΑ και σύμφωνη γνώμη του Κ. Σημίτη αποφασίστηκε η αναδιοργάνωση των ενόπλων δυνάμεων και καταλήξανε σε νέα οπλικά συστήματα και 100.000 ένοπλους άνδρες. Φέραμε την τεχνολογία στην Ελλάδα».

Βολές κατά Σημίτη
Αναφερόμενους στους πρώην συναδέλφους από το ΠΑΣΟΚ, υποστήριξε ότι υπήρξε μία «ανίερη συμμαχία» μεταξύ Ευάγγελου Βενιζέλου και Αντώνη Σαμαρά, με μόνο στόχο να τον κλείσουν στην φυλακή, ενώ χαρακτήρισε τον Κ. Σημίτη «ξεπερασμένο και συντηρητικό». Βολές εξαπέλυσε και κατά του Κ.Καστανίδη, ο οποίος -κατά τον κατηγορούμενο- μεθόδευσε μαζί με πρώην σύμβουλό του και νυν εισαγγελικό λειτουργό τη δίωξη σε βάρος του για ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες, για την οποία καταδικάστηκε.

«Προσπάθησαν να εξοντώσουν τη σύζυγο και την κόρη μου»
Εκτενή αναφορά έκανε και στη Βίκυ Σταμάτη, αλλά και στη κόρη του, η οποία όπως είπε έμεινε τρία χρόνια στη φυλακή. «Υπάρχουν αποφάσεις εγκλεισμού και εξόντωσης, από άποψης υγείας. Ο εγκλεισμός είναι η χείριστη μορφή, είτε είναι φυλακή είτε είναι ψυχιατρείο. Το ζήσαμε όταν η γυναίκα μου θέλησε να φύγει από το Δρομοκαϊτειο για 12 ώρες για να βγει έξω, να πάρει αέρα. Της απαγόρευσαν να προαυλίζεται, να πάρει καφέ. Πού ήταν τότε η δικαιοσύνη; Οι συνέπειες ήταν τραγικές. Ζημιά ψυχική και σωματική για γυναίκα μου. Βαρύτατη ζημία για την κόρη μου που δεν της επέτρεπαν να πάει με το παιδί της στη Γαλλία για εγχείρηση εγκεφάλου. Που είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; Ηταν όλα άνωθεν εντολές. Πολιτικές και δικαστικές εξουσίες αποφάσισαν και αδιαφορούσαν για την τύχη μου ή την τύχη της κόρης μου».

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news