facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

«Θα το γκρεμίσω όλο κι ας το πάρουν» ξεσπά 52χρονος που του βγάζουν σε πλειστηριασμό σπίτι 60.000 ευρώ!

Μπορεί οι συμβολαιογράφοι να απέχουν και σήμερα, όπως και την περασμένη Τετάρτη, από τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν έχουν βγει στο… σφυρί σπίτια ανθρώπων που αγωνιούν για το τι μέλλει γενέσθαι.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Σπύρου Καγκελάρη ο οποίος διατηρούσε βιοτεχνία ρούχων και ξαφνικά είδε να καταστρέφονται τα πάντα κινδυνεύοντας αυτή τη στιγμή να μείνει κυριολεκτικά στο δρόμο αφού στις 26 Οκτωβρίου η πρώτη και τελευταία του κατοικία βγαίνει σε πλειστηριασμό.

«Είχα ένα διώροφο που είχε οχτώ διαμερίσματα τα οποία ήταν όλα δικά μου. Τώρα μου έχει μείνει μόνο ένα όλα τα άλλα έχουν βγει σε πλειστηριασμούς. Είχα μια επιχείρηση με ρούχα. Έκανα ένα λάθος και έδωσα στον αδελφό του πατέρα μου κάτι επιταγές για να χτίσει ένα σπίτι και μου είχε δώσει εκείνος κάποιες δικές τους. Αυτός πτώχευσε και έτσι εγώ άρχισα να πληρώνω διπλές επιταγές. Κάποια στιγμή δεν άντεξα και σταμάτησα. Μέχρι τότε δεν χρωστούσα τίποτα στις τράπεζες» εξομολογείται ο άτυχος 52χρονος.

Ο ίδιος στην πορεία πτωχεύει και προκειμένου να πληρώνει τις τράπεζες αλλά και να μεγαλώσει την κόρη του δουλεύει σε εργοστάσιο που για κακή του τύχη βάζει λουκέτο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης μένοντας άνεργος.

Σήμερα είναι 52 χρονών και εκτός από τα οικονομικά προβλήματα που έχει αντιμετωπίζει και ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας το οποίο επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

«Είναι η πρώτη κατοικία και η τελευταία που έχω. Μετά από όλα αυτά που πέρασα αρρώστησα. Έπαθα κύρωση στο συκώτι και ήμουν πολύ χάλια. Τώρα δηλαδή τελείωσα την αγωγή. Πήγα κάποια στιγμή στην τράπεζα να τους εξηγήσω σε τι κατάσταση βρίσκομαι αλλά μου είπαν: ‘’δεν μας νοιάζει». Τους είπα "τι άλλο θέλετε να πεθάνω;" Έφεραν τους σεκιούριτι και με πέταξαν έξω» λέει χαρακτηριστικά στο protothema.gr σημειώνοντας παράλληλα πως: «Πάντα ήμουν εντάξει δεν είμαι κανένας απατεώνας».

Το ακίνητο των 47 τ.μ. που βρίσκεται στο Αιγάλεω έχει αντικειμενική αξία 60.000 ευρώ όπως λέει ο ίδιος. Ωστόσο η τιμή εκκίνησης είναι χαμηλότερη της αντικειμενικής αφού η πρώτη προσφορά είναι της τάξης των 45.000 για οφειλές 116.876 ευρώ σε τράπεζα.

«Δεν έχω άλλη επιλογή. Πήγα σήμερα να δω ποιος θα έχει το θράσος να πάει να χτυπήσει το σπίτι μου. Ας το πάρει από μένα. Εγώ δεν θα αφήσω ούτε πλακάκι μέσα. Το έχω πάρει απόφαση. Θα το γκρεμίσω όλο και ας το πάρουν! Έτσι κι αλλιώς στο δρόμο θα μείνω και δεν ξέρω και τι θα κάνω ψυχολογικά», καταλήγει.

Δείτε βίντεο:
Πλειστηριασμοί: Ένταση στο Ειρηνοδικείο Αθηνών



protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news