facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Σπίρτζης για Καλογρίτσα: Είναι τρέλα να ποινικοποιούνται οι φιλικές σχέσεις

Για τις σχέσεις του με τον κ. Καλογρίτσα αλλά και την υπόθεση της Τράπεζας Αττικής μίλησε χθες στο Kontra Channel ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Αναφερόμενος στα όσα τον συνδέουν με τον κ. Καλογρίτσα - είναι κουμπάροι - αναρωτήθηκε γιατί να ποινικοποιούνται οι διαπροσωπικές σχέσεις.

Αναλυτικά η απάντησή του για τον κ. Καλογρίτσα: «Πώς διευκόλυνα τον κ. Καλογρίτσα ή οποιονδήποτε άλλο κύριο να πάρει δάνειο στην τράπεζα Αττικής; Πως διευκόλυνα τον κ. Καλογρίτσα να συμμετέχει στον διαγωνισμό και μάλιστα να ευνοηθεί από ότι καταλαβαίνω να υπονοούν οι λασπολόγοι που το διακινούν είτε είναι από το πολιτικό σύστημα είτε από τις εφημερίδες να το καταθέσουν εδώ ανοιχτά. Το πώς; Το να το λένε μόνο είναι λάσπη στον ανεμιστήρα. Λοιπόν εγώ είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει, του απλού πολίτη του ΜΜΕ, οποιουδήποτε άλλου στελέχους να μου πει πώς ευνοήθηκε ο κ. Καλογρίτσας. Αν είναι να ποινικοποιούνται οι φιλικές σχέσεις που υπήρχαν ή υπάρχουν για κάθε πολιτικό, ε με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι τρέλα, είναι παράνοια».

Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι βάλλεται επειδή προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ: «Μπορεί όσοι έχουν μείνει στο ΠΑΣΟΚ να έχουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και προσωπικό μαζί μου και με τους ανθρώπους που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ και έχουν πάει στο ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτό που ζούμε τον τελευταίο καιρό, δηλαδή η λάσπη από πάρα πολλές πλευρές και η στοχοποίηση συγκεκριμένων ανθρώπων πρέπει να αποδεικνύεται κιόλας».

Για την υπόθεση της Τράπεζας Αττικής είπε:

«Υπήρξα πρόεδρος του ΤΕΕ από το 2010 μέχρι το 2015, τους πρώτους μήνες του 2015 που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση και ο Αλέξης Τσίπρας μου πρότεινε να μπω στην κυβέρνηση ενώ ήμουν πρόεδρος του ΤΕΕ. Η σχέση μου με την τράπεζα Αττικής, είναι στο ότι έχω ένα λογαριασμό, δεν έχω ούτε δάνεια ούτε είχα κάποια συνεργασία ποτέ επειδή ήμουν πρόεδρος του ΤΕΕ για να τιμήσω…».

Ο δημοσιογράφος τότε τον ρώτησε: «Είναι το ταμείο μηχανικών που είναι ο βασικός μέτοχος. Το ΤΣΜΕΔΕ δεν είναι του ΤΕΕ;» για να λάβει την εξής απάντηση:

««Το ΤΣΜΕΔΕ ήταν και είναι. Η δεύτερη εμπλοκή που είχα με την τράπεζα Αττικής είναι να παλεύω να τη σώσω από όσους το συγκεκριμένο διάστημα πίεζαν το ταμείο να την πουλήσει και να μην έχει αυτή την επένδυση μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου δηλαδή επί της ουσίας να χάσει το ταμείο μας τα λεφτά που είχε επενδύσει εκεί. Όλα τα υπόλοιπα μπορούμε πραγματικά να τα αναζητήσουμε σε όσους λασπολόγους τα επικοινωνούν, αλλά για να έχουμε και εμείς, και οι ακροατές που μας ακούν να έχουν μια καθαρή εικόνα, πρέπει να βρείτε και να μας ζητήσετε στα προηγούμενα διοικητικά συμβούλια, ποιων υπουργών συγγενείς μετείχαν στη διοίκηση της τράπεζας Αττικής. Πρέπει να δούμε πόσες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου έγιναν αυτό το διάστημα με τον έλεγχο της τράπεζας Ελλάδος. Πόσοι έλεγχοι της τράπεζας Ελλάδος έγιναν. Αν υπάρχουν ιδρύματα από τον SSM, πρέπει να αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπήρχαν από την τράπεζα της Ελλάδας τα προηγούμενα χρόνια που είναι η αρμόδια ελεγκτική αρχή. Τρίτον, πρέπει να δει ποιος ήταν και ποιοι ήταν διευθύνοντες σύμβουλοι της τράπεζας. Σε ποιες θέσεις υπηρέτησαν αυτό το διάστημα, ποιοι ήταν οι συνεργάτες τους και που πήγαν όταν έφυγαν. Διότι αν έχουμε τοποθετημένο σε αυτό το διάστημα ένα διευθύνοντα σύμβουλο που ήταν πριν πρόεδρος της ΕΡΤ και στη συνέχεια πήγε στην Τράπεζα της Ελλάδος όταν βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και έφυγε από εκεί».

Και συνέχισε: «Ούτε είχα εμπλοκή στην διαχείριση της τράπεζας, ούτε πρόκειται να έχω αλλά και όποιος θέλει να πει το αντίθετο, να το πει, αλλά να το αποδείξει με ονόματα και διευθύνσεις γιατί θα τρελαθούμε εδώ. Εδώ θα κατηγορηθούμε για όλα τα αμαρτήματα που έχουν ή δεν έχουν γίνει στη χώρα από τότε που γεννήθηκε. Άρα όποιος έχει να κάνει μια συγκεκριμένη καταγγελία να την κάνει και να την αποδείξει αλλιώς να δούμε ποιες είναι οι ευθύνες, ποιων είναι οι ευθύνες πραγματικά, ποιοι είχαν τοποθετήσει συγκεκριμένα πρόσωπα και σε ποιο χώρο ανήκουν».

Για τα πόθεν έσχες είπε: «Εγώ είμαι φανατικά υπέρ του να δοθούν όλα τα πόθεν έσχες όχι μόνο στη Βουλή, αλλά στη δημοσιότητα και όλοι οι έλεγχοι που έχουν γίνει όχι μόνο στην τράπεζα Αττικής αλλά και σε όλες τις τράπεζες, να μην είμαστε επιλεκτικοί, να δοθούν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές και στη δημοσιότητα, γιατί όποιος έχεις στοιχειώδεις γνώσεις και των ελέγχων και των οργάνων γεννιούνται πάρα πολλά ερωτηματικά δηλαδή ο SSΜ πήγε και ασχολήθηκε με συγκεκριμένα δάνεια και έβγαλε πόρισμα και μάλιστα για τον συγκεκριμένο εργολήπτη που μετέχει στις άδειες τηλεοπτικών καναλιών».

Αναλυτικά η παρέμβαση Σπίρτζη:

Δημοσιογράφος: Καλήσπέρα κ. Σπίρτζη επειδή αναφέρθηκε το όνομά σας από τον κ. Κεγκερογλου ότι δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ υπόθεση αλλά δική σας , παρακαλώ σας ακούμε
Υπουργός : Καλησπέρα, κοιτάξτε, μπορεί όσοι έχουν μείνει στο ΠΑΣΟΚ να έχουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και προσωπικό μαζί μου και με τους ανθρώπους που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ και έχουν πάει στο ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτό που ζούμε τον τελευταίο καιρό, δηλαδή η λάσπη από πάρα πολλές πλευρές και η στοχοποίηση συγκεκριμένων ανθρώπων πρέπει να αποδεικνύεται κιόλας. Πριν λίγες μέρες ζήσαμε το πρώτο επικοινωνιακό τρικ για να χτυπήσουν την κυβέρνηση, που είπαν ότι καταργήσαμε το ασυμβίβαστο μεταξύ εργολάβων και καναλαρχών. Ξέρει όλος ο κόσμος ότι ήταν μια φωτοβολίδα, που ήταν ψεύτικη. Είναι λάσπη στον ανεμιστήρα. Γινόμαστε βορρά στα συγκεκριμένα ΜΜΕ και στις εφημερίδες που ελέγχουν . Την τελευταία Κυριακή υπήρχε εφημερίδα που είχε 8 άρθρα, μου αφιέρωνε μεγάλο όγκο της είδησης .
Είναι πάρα πολύ καλά αυτά. Εγώ θέλω να πω σε σχέση με αυτό που αναφέρθηκε, αν μου το μετέφεραν σωστά, για να ξεκαθαρίσουμε και μερικά πράγματα και να σταματήσει η σπέκουλα που ρίχνεται όλο αυτό τον καιρό σε σχέση με την Τράπεζα Αττικής . Όπως γνωρίζετε εγώ υπήρξα πρόεδρος του ΤΕΕ από το 2010 μέχρι το 2015, τους πρώτους μήνες του 2015 που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση και ο Αλέξης Τσίπρας μου πρότεινε να μπω στην κυβέρνηση ενώ ήμουν πρόεδρος του ΤΕΕ. Η σχέση μου με την τράπεζα Αττικής, είναι στο ότι έχω ένα λογαριασμό, δεν έχω ούτε δάνεια ούτε είχα κάποια συνεργασία ποτέ επειδή ήμουν πρόεδρος του ΤΕΕ για να τιμήσω…
Δημοσιογράφος: Είναι το ταμείο μηχανικών που είναι ο βασικός μέτοχος το ΤΣΜΕΔΕ δεν είναι του ΤΕΕ
Υπουργός: Το ΤΣΜΕΔΕ ήταν και είναι. Η δεύτερη εμπλοκή που είχα με την τράπεζα Αττικής είναι να παλεύω να τη σώσω από όσους το συγκεκριμένο διάστημα πίεζαν το ταμείο να την πουλήσει και να μην έχει αυτή την επένδυση μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου δηλαδή επί της ουσίας να χάσει το ταμείο μας τα λεφτά που είχε επενδύσει εκεί. Όλα τα υπόλοιπα μπορούμε πραγματικά να τα αναζητήσουμε σε όσους λασπολόγους τα επικοινωνούν, αλλά για να έχουμε και εμείς, και οι ακροατές που μας ακούν να έχουν μια καθαρή εικόνα, πρέπει να βρείτε και να μας ζητήσετε στα προηγούμενα διοικητικά συμβούλια, ποιων υπουργών συγγενείς μετείχαν στη διοίκηση της τράπεζας Αττικής.
Πρέπει να δούμε πόσες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου έγιναν αυτό το διάστημα με τον έλεγχο της τράπεζας Ελλάδος. Πόσοι έλεγχοι της τράπεζας Ελλάδος έγιναν. Αν υπάρχουν ιδρύματα από τον SSM, πρέπει να αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπήρχαν από την τράπεζα της Ελλάδας τα προηγούμενα χρόνια που είναι η αρμόδια ελεγκτική αρχή. Τρίτον, πρέπει να δει ποιος ήταν και ποιοι ήταν διευθύνοντες σύμβουλοι της τράπεζας. Σε ποιες θέσεις υπηρέτησαν αυτό το διάστημα, ποιοι ήταν οι συνεργάτες τους και που πήγαν όταν έφυγαν. Διότι αν έχουμε τοποθετημένο σε αυτό το διάστημα ένα διευθύνοντα σύμβουλο που ήταν πριν πρόεδρος της ΕΡΤ και στη συνέχεια πήγε στην τράπεζα της Ελλάδος όταν βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και έφυγε από εκεί.
Καταλαβαίνετε ότι κάποιο άλλο είναι το παιχνίδι που παίζεται και κάποιο άλλη είναι η ομάδα που σταθερά επιδιώκει η τράπεζα να φύγει από τον δημόσιο έλεγχο και να ελεγχθεί από άλλα κέντρα. Όσον αφορά εμένα προσωπικά ούτε είχα εμπλοκή στην διαχείριση της τράπεζας, ούτε πρόκειται να έχω αλλά και όποιος θέλει να πει το αντίθετο, να το πει, αλλά να το αποδείξει με ονόματα και διευθύνσεις γιατί θα τρελαθούμε εδώ. Εδώ θα κατηγορηθούμε για όλα τα αμαρτήματα που έχουν ή δεν έχουν γίνει στη χώρα από τότε που γεννήθηκε. Άρα όποιος έχει να κάνει μια συγκεκριμένη καταγγελία να την κάνει και να την αποδείξει αλλιώς να δούμε ποιες είναι οι ευθύνες, ποιων είναι οι ευθύνες πραγματικά, ποιοι είχαν τοποθετήσει συγκεκριμένα πρόσωπα και σε ποιο χώρο ανήκουν
Δημοσιογράφος: Με απλοϊκό τρόπο κ. Υπουργέ η κατηγορία είναι ότι έχετε στενές σχέσεις με τον κ. Καλογρίτσα και ότι τον έχετε διευκολύνει να πάρει δάνεια και τον έχετε παραδιευκολύνει να πάρει και την τηλεοπτική άδεια από δάνεια της τράπεζας Αττικής.
Υπουργός: Πως διευκόλυνα τον κ. Καλογρίτσα ή οποιονδήποτε άλλο κύριο να πάρει δάνειο στην τράπεζα Αττικής ; Πως διευκόλυνα τον κ. Καλογρίτσα να συμμετέχει στον διαγωνισμό και μάλιστα να ευνοηθεί από ότι καταλαβαίνω να υπονοούν οι λασπολόγοι που το διακινούν είτε είναι από το πολιτικό σύστημα είτε από τις εφημερίδες να το καταθέσουν εδώ ανοιχτά. Το πώς; το να το λένε μόνο είναι λάσπη στον ανεμιστήρα. Λοιπόν εγώ είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει, του απλού πολίτη του ΜΜΕ, οποιουδήποτε άλλου στελέχους να μου πει πως ευνοήθηκε ο κ. Καλογρίτσας. Αν είναι να ποινικοποιούνται οι φιλικές σχέσεις που υπήρχαν ή υπάρχουν για κάθε πολιτικό, ε με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι τρέλα, είναι παράνοια.
Δημοσιογράφος: Τα πόθεν αίσχες των υπερθεματιστών τώρα που προχωράει η διαδικασία και θα καταθέσουν και χρήματα θα δοθούν στην βουλή γιατί αυτό είναι το αίτημα της αντιπολίτευσης.
Υπουργός: Καταρχάς να τα πιάσουμε από την αρχή το ποιος ελέγχει το πόθεν αίσχες. Το ξέρετε δεν είναι ούτε οι υπουργοί της κυβέρνησης ούτε η κυβέρνηση είναι τα αρμόδια όργανα που έχουν οριστεί από τον νόμο και που οφείλουν να τα ελέγξουν
Δημοσιογράφος: Έτσι και αλλιώς υπάρχει αυτή η διαδικασία λέτε.
Υπουργός: Έτσι και αλλιώς υπάρχει αυτή η διαδικασία. Εγώ είμαι φανατικά υπέρ του να δοθούν όλα τα πόθεν αίσχες όχι μόνο στη Βουλή, αλλά στη δημοσιότητα και όλοι οι έλεγχοι που έχουν γίνει όχι μόνο στην τράπεζα Αττικής αλλά και σε όλες τις τράπεζες, να μην είμαστε επιλεκτικοί, να δοθούν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές και στη δημοσιότητα, γιατί όποιος έχεις στοιχειώδεις γνώσεις και των ελέγχων και των οργάνων γεννιούνται πάρα πολλά ερωτηματικά δηλαδή ο SSΜ πήγε και ασχολήθηκε με συγκεκριμένα δάνεια και έβγαλε πόρισμα και μάλιστα για τον συγκεκριμένο εργολήπτη που μετέχει στις άδειες τηλεοπτικών καναλιών. Μιλώ για το συγκεκριμένο που παίζεται σε συγκεκριμένα ΜΜΕ χθες και σήμερα . Ασχολήθηκε ο SSΜ με ένα ένα δάνειο και βρήκε ότι το συγκεκριμένο δάνειο είναι αυτό, και αν είναι αυτό, πρέπει να πληρώσουν πραγματικά και να παραπεμφθούν όσοι ενέκριναν το δάνειο και όσοι εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία. Αυτή είναι η άποψη μου. Αλλά με προβληματίζει αυτό τα ένα, όταν έχουμε να κάνουμε με συγκεκριμένους επιχειρηματίες, που από τον Τύπο από όσο ξέρω, έχουν συγκεκριμένα ανοιχτά φορολογικά θέματα και άλλα θέματα. Δε μπορεί να είναι μόνο στον έναν που έτυχε να του βαφτίσει ο εγγόνι ο υπουργός της κυβέρνησης γιατί αυτό μας οδηγεί μαθηματικά σε άλλες σκέψεις και οι σκέψεις είναι πως στοχοποιείται η κυβέρνηση και πως γίνεται προσπάθεια από συγκεκριμένα κέντρα λόγω του ότι η κυβέρνηση δεν διαπραγματεύεται μαζί τους για να κάνει ένα χαλκευμένο και στημένο διαγωνισμό για τα κανάλια, να ευνοήσει κάποιον και να συναλλαγεί μαζί του. Η κυβέρνηση αυτό που έχει διακηρύξει και αυτό που κάνει, είναι σπάσει τα τρίγωνα της αμαρτίας τις τράπεζες, τα ΜΜΕ, το οικονομικό σύστημα και το πολιτικό σύστημα της χώρας.
Β Μέρος
Υπουργός : Να απαντήσω κ. Σουρμελίδη.

Δημοσιογράφος : Να ακούσουμε και τον κ. Σπίρτζη.

Υπουργός : Πάμε, πάμε πάλι από την αρχή για να απαντήσουμε σε αυτά που ανέφερε ο κ. Κεγκέρογλου. Πρώτον εγώ δε ρίχνω λάσπη σε κανέναν. Δεν κατηγόρησα κανέναν και οι θέσεις μου είναι οριζόντιες θέσεις, θέσεις διαφάνειας και θέσεις που τις είχα πάντα. Δεν άλλαξα εγώ αν θέλετε ούτε ιδεολογία, ούτε πολιτική τοποθέτηση. Δεύτερον, ένα το κρατούμενο για να ξεκαθαρίζουμε μερικά πράγματα. Το δεύτερο, υπάρχουν μερικά λογικά άλματα σε αυτά που είπε ο κ. Κεγκέρογλου. Και ποια είναι τα λογικά άλματα. Ο εκάστοτε πρόεδρος του ΤΕΕ και του Τεχνικού Επιμελητηρίου οφείλει να υπερασπίσει στην επένδυση που έκανε το ταμείο των μηχανικών. Να επιβεβαιώσω σε σχέση με αυτά που σήμερα ζητάει το τεχνικό επιμελητήριο από την ανακοίνωση που είδα, ότι τα ίδια ακριβώς ζητούσα και εγώ στον κ. Στουρνάρα αλλά δεν ξέρω αν ανταποκρίθηκε, γιατί αν ανταποκρινόταν τότε, δεν θα είχαμε πρόβλημα για τη συγκεκριμένη περίοδο. Δηλαδή, δεν είναι δυνατόν ο πρόεδρος του ΤΕΕ, είτε τότε που ήμουν εγώ, είτε τώρα που είναι ο κ. Στασινός να λέει εξονυχιστικό έλεγχο στην τράπεζα Αττικής και αυτό έγινε παρουσία και του τότε γενικού γραμματέα του ΤΕΕ που είναι ακόμη, του κ. Ακριτίδη, μιλάω με ονόματα, και όλων των διευθυντών της τράπεζας Αττικής, ε, συγνώμη, της τράπεζας της Ελλάδος, που από ότι ξέρω δεν έχουν αλλάξει και πολύ τα πράγματα και των ελεγκτών. Άρα ο πρόεδρος του ΤΕΕ, ο εκάστοτε πρόεδρος του ΤΕΕ έχει αυτό το ρόλο και πολύ καλά κάνει που ζητάει από την ΤτΕ που εποπτεύει την τράπεζα Αττικής πολύ σκληρούς ελέγχους και διαφάνεια. Από εκεί, μέχρι αυτό που είπε ο κ. Κεγκέρογλου ότι υπάρχει άμεση εμπλοκή, ξέρετε πόσο απέχει; Από που και ως που ο πρόεδρος του ΤΕΕ δεν είναι, δε μετέχει στο ταμείο των μηχανικών, που δεν μετέχει στην τράπεζα Αττικής, που στην καθημερινότητά του δεν έχει καμία απολύτως εμπλοκή με την τράπεζα Αττικής. Πως λοιπόν μπορεί να είναι ο κρίκος όλων αυτών των πραγμάτων; Αυτό είναι ένα καλό ερώτημα. Όπως καλό ερώτημα είναι τα ερωτήματα που έθεσα πριν και μάλλον να με συγχωρέσει ο κ. Κεγκέρογλου κάνει ότι δεν τα ακούει. Ρώτησα ποιος συγγενής συγκεκριμένου υπουργού της τότε κυβέρνησης, διακριτού, ήταν τότε στο διοικητικό συμβούλιο.

Υπουργός : Βεβαίως. Να σας πω κ. Κεγκέρογλου για να ξέρετε την ιστορία της τράπεζας Αττικής. Η τράπεζα Αττικής υπήρχε μία, ήταν πάντα τράπεζα δημόσιου χαρακτήρα. Πάντα οι τότε κυβερνήσεις πρότειναν τον διευθύνοντα σύμβουλο και μάλιστα οι τότε υπουργοί οικονομικών δεν είχε απορριφθεί μέχρι ένα σημείο από ότι γνωρίζω, δεν ήμουν εγώ πρόεδρος. Εγώ όταν κληρονόμησα την κατάσταση στο Τεχνικό Επιμελητήριο είχαν αρχίσει και τα μνημόνια και πολύ σκληρές ιστορίες και στο χώρο των μηχανικών και στην ελληνική κοινωνία. Τότε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο πρόεδρος του ταμείου μας γιατί για δύο κυβερνήσεις τουλάχιστον δεν είχε προτείνει κανείς διευθύνοντα σύμβουλο και στη συνέχεια η κυβέρνηση Σαμαρά πρότεινε διευθύνοντα σύμβουλο. Έχει συγκεκριμένο ονοματεπώνυμο, δεν το θυμάμαι, δεν το θυμάμαι, λοιπόν, μπορείτε να το βρείτε. Πριν ήταν πρόεδρος στην ΕΡΤ, έκλεισε την ΕΡΤ, πήγε διευθύνων σύμβουλος στην τράπεζα Αττικής και όταν έφυγε από την τράπεζα Αττικής πήγε στην τράπεζα της Ελλάδος. Λοιπόν, αυτά δεν είναι ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Είναι συγκεκριμένα, καταγεγραμμένα, δημόσια, μπορούν να βρουν όλοι ποιοι μετείχαν στα διοικητικά συμβούλια της τράπεζας, τι ευθύνες έχουν, ποιοι μετείχαν στις επιτροπές, στις εγκρίσεις κλπ. Αλλά για όνομα του Θεού σιγά μην κατηγορήσουμε τώρα τον νυν πρόεδρο του ΤΕΕ για ένα δάνειο που δόθηκε και μπορεί να είναι νόμιμο μπορεί να είναι παράνομο. Αυτά είναι τρέλα δηλαδή, είναι πραγματικά τρέλα.

Υπουργός : Ναι, μην τα λέτε σε εμένα. Ξέρετε δεν μπορεί να φορτώνομαι, μια στιγμή, θυμήθηκα και το όνομα, Γκίκας Μάναλης ο διευθύνων σύμβουλος. Λέω εγώ λοιπόν το εξής για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα. Αν είναι δυνατόν να χρεώνεται ο εκάστοτε πρόεδρος του ΤΕΕ τα δάνεια που δινόταν από την τράπεζα Αττικής αν ήταν νόμιμα ή παράνομα, δεν θα έκανε τη δουλειά του, θα έκανε άλλη δουλειά. Θα είχε πάει εκπρόσωπος του ΤΣΜΕΔΕ στην τράπεζα και θα μετείχε αν μη τι άλλο στο ΔΣ. Λοιπόν εγώ προκαλώ τον οποιονδήποτε, μα δεν με αφήσατε να μιλήσω, προκαλώ κ. Κεγκέρογλου οποιονδήποτε να βγει και να πει ότι ο Σπίρτζης ως πρόεδρος του ΤΕΕ ή ως υπουργός με πήρε τηλέφωνο για να με πιέσει, για να πάρει δάνειο ο κ. Κεγκέρογλου. Εγώ δεν έχω πάρει δάνειο για μένα κ. Κεγκέρογλου από την τράπεζα Αττικής και το έχω σε άλλη τράπεζα για το σπίτι μου. Θα έπαιρνα για άλλους στην τράπεζα Αττικής ; Λοιπόν, υπάρχουν λοιπόν, μια στιγμούλα, υπάρχουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που έχουν συγκεκριμένη πορεία, δεν φύτρωσε κανείς, και για να σταματήσει η πλάκα δεν επιτρέπω σε κανέναν όμως, σε κανέναν να θίγει την ηθική μου, την πορεία μου, και όλα αυτά που έχω δείξει μέχρι τώρα. Αν έχει κάποιος να πει οτιδήποτε για μένα, πολύ ωραία, με στοιχεία και να πάμε να τα καταθέσουμε όπου θέλει μαζί με εμένα, αλλά όχι λάσπη στον ανεμιστήρα. Μέχρι εδώ.

Υπουργός : κ. Κεγκέρογλου εσείς ξέρετε. Υπήρχαν μέχρι πρόσφατα οι εκπρόσωποι ξέρετε στα ταμεία από τους συνδικαλιστικούς ή τους επιστημονικούς φορείς δεν είναι, δεν βγαίνει ο πρόεδρος του ΤΕΕ ή του δικηγορικού συλλόγου και λέει να πάνε από την παράταξή μου ή οι φίλοι μου, προκύπτουν μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, από ψηφοφορίες, είναι από όλες τις παρατάξεις. Και βέβαια υπάρχει η ΤτΕ που είναι θεματοφύλακας. Εκτιμώ ότι η ΤτΕ αν ισχύουν αυτά που βγαίνουν στη δημοσιότητα, εγώ πιστεύω ότι είναι μια μεγάλη φούσκα, αν ισχύουν, τις πλέον σοβαρές ευθύνες εκτός από αυτούς που συμμετείχαν σε αυτά, τις έχει η ΤτΕ. Αυτός είναι ο ελεγκτής.

Υπουργός : Με συγχωρείτε εγώ θα πάρω πρωτοβουλία. Εγώ λοιπόν θέλω να γίνει έλεγχος όλων των δανείων στην τράπεζα Αττικής. Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία σας

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news