facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Συγκλονιστική αποκάλυψη Α. Βέλιου: «Πάσχω από καρκίνο, πάω στην Ελβετία για ευθανασία!» [vds]

Σε μια σοκαριστική αποκάλυψη που άφησε άφωνους τους τηλεθεεατές προχώρησε ο γνωστός συγγραφέας και δημοσιογράφος, Αλέξανδρος Βέλιος, μιλώντας στην εκπομπή «Αλήθειες».

«Έχω καρκίνο και πεθαίνω σε δύο - τρεις μήνες» εξομολογήθηκε ο γνωστός δημοσιογράφος, ο οποίος έχει γράψει και βιβλίο, στο οποίο μιλάει την προσωπική του μάχη με τον καρκίνο.

Ακόμη πιο συγκλονιστική είναι η αποκάλυψη ότι έχει ήδη αποφασίσει να μεταβή στην Ελβετία για να υποβληθεί σε ευθανασία, καθώς στην Ελλάδα το ζήτημα αυτό παραμένει ταμπού.

«Το πρόβλημα της ευθανασίας εξακολουθεί να αποτελεί ταμπού. Εγώ είμαι υποστηρικτής και συνήγορος του δικαιώματός μας στον θάνατο. Θεωρώ το δικαίωμα στον θάνατο είναι το πιο θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα».

«Έχω κάνει τα χαρτιά μου ήδη για ένα ίδρυμα στη Ζυρίχη, λέγεται υποβοηθούμενη αυτοκτονία. Πηγαίνεις με τους δικούς σου ανθρώπους και σου δίνουν ένα ποτήρι, δηλώνεις για τελευταία φορά ότι το κάνεις με τη θέλησή σου, πίνεις από το ποτήρι και μέσα σε ελάχιστα λεπτά φεύγεις», κατέληξε.


tff

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news