facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Γιούνκερ σε ευρωβουλευτές του UKIP: Γιατί είστε σήμερα εδώ;

«Γιατί είστε εδώ;» ρώτησε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, απευθυνόμενος στον Νάιτζελ Φάρατζ και τους ευρωβουλευτές του UKIP κατά την συνεδρίαση της ολομέλειας του Ευρωκοινοβουλίου, που συζητά τις επιπτώσεις του Brexit στην ΕΕ.

«Πρέπει να σεβαστούμε την βρετανική δημοκρατία και τον τρόπο που εξέφρασε την άποψή της» δήλωσε ο Γιούνκερ και ακολούθησε χειροκρότημα από τα μέλη του UKIP.

Και συνέχισε: «Αυτή είναι η τελευταία φορά που χειροκροτείτε εδώ… και κατά κάποιο τρόπο είμαι πραγματικά έκπληκτος που είστε εδώ».

«Παλεύετε για την έξοδο. Ο βρετανικός λαός ψήφισε υπέρ της εξόδου. Γιατί είστε εδώ;» διερωτήθηκε ο πρόεδρος της Κομισιόν.

Παράλληλα, ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, κάλεσε το Ηνωμένο Βασίλειο να «διευκρινίσει τη θέση του», στο Brexit το συντομότερο δυνατόν.

Δήλωσε μάλιστα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, πως η Βρετανία και το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένουν φίλοι, αλλά θα πρέπει να γνωστοποιήσει τη θέση της για να αποφευχθεί η αβεβαιότητα.

«Πρέπει να αποσαφηνιστεί η κατάσταση το συντομότερο δυνατό. Αλλά είμαι ακόμη λυπημένος, διότι δεν είμαι ρομπότ, ένας γκρίζος γραφειοκράτης ή τεχνοκράτης» πρόσθεσε ο Γιούνκερ.

«Είμαι Ευρωπαίος και έχω το δικαίωμα να πω ότι λυπάμαι για το αποτέλεσμα της βρετανικής ψηφοφορίας. Δεν είμαι κουρασμένος, δεν είμαι άρρωστος και θα παλέψω μέχρι την τελευταία μου πνοή για μια ενωμένη Ευρώπη».

Γιούνκερ σε ευρωβουλευτές του UKIP: Γιατί είστε σήμερα εδώ;
Ο Γιούνκερ επανέλαβε επίσης τα σχόλια των ηγετών της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας ότι δεν μπορούν να υπάρξουν ανεπίσημες συνομιλίες μέχρι η Βρετανία να ξεκινήσει τη διαδικασία εξόδου.

«Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε μια μακρά περίοδο αβεβαιότητας. Δεν μπορούν να υπάρξουν μυστικές διαπραγματεύσεις».

BBC, Sky News

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news